niedziela, 6 kwietnia 2014

KWIATOWE,WIOSENNE DEKORACJE I KILKA ZMIAN W SKLEPIE

Niestety przez ostatnie dni,nie miałam czasu,aby zajrzeć do Was,może dziś uda mi się nadrobić zaległości.Przykro mi,ale obowiązków w związku z naszą pracą przybyło i pewnie tak będzie przez jakiś czas.Do tego codzienność w domu i konieczny czas na ruch,powoduje,że nie mam tyle czasu co zimą.Mam nadzieję,że będziecie dla mnie wyrozumiałę:)Powoli wiosna wkracza do naszego sklepu,zrobiłyśmy kilka kompozycji z wiosennych kwiatów,zmieniłyśmy wystawę w oknie i już widać,że sklep jest otwarty.A klientów wita taka wiosenna dekoarcja:





 Na biurku też są kwiaty:
Okno wygląda tak:
 Już pewnie domyślacie się,na jakie kolory postawiłam w tym roku na wystawie,na pewno obok bieli będzie mięta,błękit i turkus,już niedługo zobaczycie co wymyśliłam na zewnątrz sklepu...



Nawet na stole pojawił się wiosenny bukiet a dla chętnych trochę słodyczy:)


Już się nie mogę doczekać,kiedy będziemy mieli kwiaty w sklepie.Niestety na to musze poczekać,ciągle u nas w nocy są przymrozki.Ale pewnie co kilka dni będę Was zamęczała nowosciami w sklepie:)Już niedłuo pokażę Wam moje bociany i gąski:)Cudowne są.
W domu też trochę nowych kwiatów,już w kawiaciarni są niezapominajki,moje ulubione wiosenne kwiatki,więc i w domu się pojawią.Na razie mam szafirki i stokrotki.Oczywiście hiacynty,stoją w kuchennym oknie ale te Wam już pokazywałam.Nie mogę się napatrzeć gdy przechodzę koło kwiaciarni jakie cudne kwiaty już się pojawiły.


A to kwiaty od mojego syna,piękny kolor,prawda?

Mama obdarowała mnie sporą ilością buteleczek po lekach i mam fajny pomysł na dekoracje,jak tylko się zrobi piękna pogoda,to pokażę Wam.
A na koniec kilka fotek mojego łobuza:)
Uwielbia lody i nie da się przy nim spokojnie się nimi delektować:



Reflektory już włączone i szuka coś do zwędzenia:
I tutaj próba wykradnięcia Pani sałatki z kurczakiem,kot też przechodzi na dietę:)
Mamy z nim dość wesoło:)))

57 komentarzy:

  1. Ale pięknie :) Bardzo mi się podoba ten zestaw różnych kwiatów w jednej donicy ,różne kolorki, super to wygląda.A dekoracje w oknie bardzo przyciągają ,bo sama jak widzę to się zatrzymuje i wchodzę do sklepu.Ciekawa jestem tych Twoich pomysłów i nowości w sklepie :) Pozdrowienia ślemy :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się taka duż kompozycja podoba,chyba sobie taką zrobię na tarasie:)A nowości będą już za kilka dni,tylko muszę ogarnąć zdjęcia.

      Usuń
  2. Wiosna w pełni w Twoich kompozycjach. Śliczne są :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo chciałabym żeby już zagościła u nas na dobre:)

      Usuń
  3. Jaki kociak cudowny.Kwiaty,kwiaty.....Cudownie u Ciebie,pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo,że kwiaty u mnie będą do znudzenia:)Dopiero zaczynam:)

      Usuń
  4. Uwielbiam takie wielokwiatowe kompozycje. Pięknie witają klientów w Twoim sklepie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że klientów będzie jak najwięcej!!!

      Usuń
  5. Śliczne kompozycje kwiatowe. Wczoraj sadziłam kwiaty u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne wiosenne dekoracje , pięknie jest w Twoim sklepie a kotek to prawdziwy łobuz . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzeę, że sklep nabiera życia:) ślicznie wiosennie i kolorowo... ja paczuszkę puszczam jutro:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli sklep się zapełnia,dzieki Tobie również:)

      Usuń
  8. kot widzę daje popalić :) przepiękne te kwiatowe dekoracje w sklepiku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj daje,daje,co chwilę zaskakuje swoim pomysłem:)

      Usuń
  9. pięknie świeżo i wiosennie- czyli tak, jak lubię najbardziej:) To wspaniałe, Beatko, że pracujesz wśród tylu pięknych rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja też bardzo lubię to moje miejsce pracy:)

      Usuń
  10. Beatko, kolejny raz jestem pod wrażeniem Twoich pomysłów.
    ŚWIETNE !!!
    Jestem zachwycona kompozycjami kwiatowymi. Podpatrzyłam. Już dziękuję bo skorzystam z Twoich pomysłów.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CIeszę się,że na coś się przydały:)Buziaki!!!

      Usuń
  11. O Mamo:):) KOT jest CUDNY:) Wiesz, że nasz Muffin poza swoimi chrupkami i czasem odrobiną tuńczyka nie jada nic innego? Nie mamy z nim takich atrakcji:):) Pięknie u Ciebie, piękne te wszystkie pastelowe kolorki kwiatów i dodatków:) Dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mój też jest dość wybredny ale lubi to i owo podkraść:)

      Usuń
  12. Wiosenna dekoracja jest radosna i taka optymistyczna...
    aż mnie się przypomniały skrzynki na parapet - może w tym roku uda mi się je wypełnić ;-)))
    Kocie złodzieje.... jakby Ci to powiedzieć... można tylko kochać bo zmienić ich obyczajów się nie da ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do kota,to masz oczywiście w pełni rację.A skrzynki koniecznie zapełnij:)

      Usuń
  13. Przedostatnie zdanie rozwaliło mnie na całego! ;)))
    Ja uwielbiam kwiatowe dekoracje! Ładnie się to wszystko razem u Ciebie komponuje...
    Pozdrawiam Ciebie i... kota! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,kot ma się dobrze,powiedziałabym nawet,że bardzo dobrze.Ja też lubię kwiatowe dekoracje:)

      Usuń
  14. Kota masz nie z tej ziemi:) kwiaty piękne - może dołóż do stałego asortymentu kwiaciarenkę???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kot faktycznie jak z kosmosu:)że też mi się taki egzemplarz trafił:)

      Usuń
  15. Kocisko łobuziak a kwiaty.... po prostu chce się żyć, jak się na nie popatrzy :)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem co powiesz jak zobaczysz mój pomysł na dekoracje kwiatowe w sklepie:)

      Usuń
  16. Widzę, że u Ciebie wiosna na całego!!! W sklepie zmiany, a ty jeszcze masz czas na rękodzieło:-) Nie wiem skąd Ty bierzesz tyle siły i energii:-) A Twoja doba chyba jest dłuższa od mojej:-)))
    Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ ja Ci zazdroszczę pracy w takim sklepie ;) Pięknie! Bardzo jestem ciekawa tej dekoracji z butelek po lekach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dekoracje są na blogu,ale buteleczki są tak rozkoszne,że wykorzystam je nie jeden raz:)

      Usuń
  18. Kwiatowa dekoracja wiosenna oraz okno wystawowe sklepu robią wrażenie, życzę szczodrych klientów, Witam na moim Candy:))

    OdpowiedzUsuń
  19. i ten zapach hiacyntów i narcyzów, uwielbiam! miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kopozycje kwiatowe prześliczne!!!!
    Czekam na dekoracje z użyciem butelek po lekach:)
    Kotek łobuziak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą,będą,już pierwsze pokazałam na blogu!!!

      Usuń
  21. slicznie u Ciebie w sklepiku ,mogłabym w takim pracować;-))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie i wiosennie....bardzo mi się podoba...dziękuję za miły komentarz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZięki,widzę,że wszystkie uwielbiamy wiosnę:)

      Usuń
  23. fajnie kolorki i pieknie udekorowane , a kot złldziej przesmieszny :)
    z moim mężem jadał chomik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie jest mieć zwięrzęta,nie wyobrażam sobie domu bez nich:)

      Usuń
  24. Do takiej firmy aż miło wejść :)) Hahaha Wasz kot jest niemożliwy i powiem Ci,że na niego nie można się gniewać nawet za nocne "wycie" pod oknem ;P
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz,wyć to on dopiero zacznie,w końcu wiosna i lato idzie:)

      Usuń
  25. Ależ wiosennie. Ty jak zawsze masz super pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna dekoracja:) Proszę nie żałować kotu sałatki:)))) Pozdrawiam sobotnio:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna ta kompozycja kwiatowa. Widać, że wiosna budzi się do życia :) witryna sklepowa super, a te białe lampioniki jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo przytulnie, ja zastanawiam się nad zakupem takich sztucznych roślinek https://pm-m.pl/272-kwiaty-sztuczne. Są bardzo ładne i co najważniejsze nie wymagające

    OdpowiedzUsuń