czwartek, 19 czerwca 2014

PIĘKNY DZIEŃ NA DZIAŁCE

To właściwie pierwsza moja dłuższa wizyta na działce,do tej pory nawet wolne dni były pracowite i nie mogliśmy sobie pozwolić na wypad nad jezioro.Nawet pogoda nie zniechęca ,choć czasami pada deszcz,słońce też wygląda zza chmur i od razu robi się przyjemnie.Zmian w domu właściwie nie ma,ponieważ ostatnie tygodnie byłam zbyt zajęta,ale kilka nowości się pojawiło,więc chętnie Wam pokażę.Na początek stół,który z racji niewbieskich okiennic jest w tym samych kolorze ale w tym roku postanowiłam go trochę ożywić kilkoma drobiazgami i zdecydowałam się na czerwień i biel,bo przecież wszędzie nie może być biel i pastele:)Zanudziłabym się:)I już pokazuję kilka ujęć:


Fajne te poduchy i pled,prawda?

Zostało mi jeszcze to i owo do zrobienia,np dokończenie malowania okiennic,rozłożenie rolborderów,zamontowanie lamp zewnętrznych ale już mi się podoba.
 Oczywiście nie mogło zabraknąć kwiatóww podobnej kolorystyce,tu zdjęcie z zewnątrz domu:
 A tu wewnątrz:


W domu też parę zmian:

Bieżnik,pasujący do zasłon,zakupiony za parę złotych w Jysku:)


Świetnie wpasowały się w mój styl marynistyczny świece ,które dostałam od Kalinki.Viola jeszcze raz dzięki!!!


Pokój syna,choć jeszcze nie wszystko w  nim zrobiłam ale powoli widać,w jakim kierunku idą zmiany,zasłonki i poduchy uszyła Ewa z bloga: blog Ewy





Nie byłabym sobą gdybym nie zrobiła pysznej kolacji,oczywiście postawiłam na czerwień:)

Od jakiegoś czasu sosy podaję w słoiczkach i nie mam problemu,że coś do nich wleci:)



Pogoda niestety nie pozwala na wodne szaleństwa ale i tak jest przyjemnie,mamy czas na czytanie,uprawianie łucznictwa,siatkówkę i koszykówkę i oczywiście na długie rozmowy:).Ja jestem w swoim ukochanym miejscu i nie mogę się nim nacieszyć:)
A na dowód jak piękna pogoda jest tutaj zdjęcie:





A jutro już ostatni dzien candy,na szczęście mąż podłączył mi do komputera również tutaj internet i będę mogła ogłosić zwyciężczynię:)
Na koniec chciałabym Wam polecić bardzo fajne domki,które można wynająć całe lato i jesień w pięknej Jastrzębiej Górze.Miejscowość jest bajeczna,bardzo często tam jeździmy bo uwielbiamy klief,spacery po mieście oraz najpiękniejszą plażę w Ostrowie.Jeśli jeszcze nie wiecie gdzie jechać,polecam ośrodek "Pod Jastrzębiem" i ich nowiutkie domki


I kilka fotek:










Mam nadzieję,że Wy również spędziłyście piękny dzień,życzę wszystkim pięknego weekendu!!!
Witam również wszystkie nowe obserwujące:)

38 komentarzy:

  1. Beatka ale ja Ci zazdroszcze tego domku! Jest piękny! A granatowy stół i czerwone dodatki to strzał w 10!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale miec taki domek jak Twoj!!!! juz pewnie pisalam, ale co tam, powtorze sie dodatki piekne dobralas:-) buziaki!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki,mam tam jakies jeszcze pomysły ale na razie koniec,za jakis czas dorobię i dokupię to co bym jeszcze chciała:)

      Usuń
  3. Ale cudnie jest na Twojej działce! Domek jak z bajki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny ten domeczek i w środku i na zewnątrz!:) Bardzo mi się podoba poducha z gwiazdką!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podoba,mam jeszcze granatową.Do kupienia w Jysku,w tej chwili jest na nie promocja.

      Usuń
  5. Domek,działka w strefie marzeń ale podobno się spełniają pozostaje mi podziwiać Twój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie,że się spełniają,ja długo na moją czekałam:)

      Usuń
  6. Wspaniałe są u Ciebie te niebieskie okiennice jak i drzwi w tym samym kolorze!!!:) Taki kolorek od jakiegoś czasu za mną "chodzi";) ..ale co zmaluję w jego odcieniu to jeszcze nie wiem;) Pogoda cudna! Jak wspaniale jest wypoczywać...prawda?:) Serdeczności cieplutkie posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę takiego wspaniałego i świetnie urządzonego domku. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny domek :) Z chęcią bym w takim zamieszkała. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Patrzyłam z przyjemnością i .... zazdrością, no przyznam się :-)
    Piękny! Gratuluję Ci !
    Pozdrówka ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
  10. Domeczek w takim pięknym miejscu, cudo! I pieknie urządzony na zewnątrz i wewnątrz :) Fajnie mieć takie miejsce, gdzie się można zrelaksować :)
    Na stronkę domków już lecę, bo właśnie jestem na etapie poszukiwań noclegów :)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz piękne miejsce , gdzie możesz wypoczywac. Ładnie w środku i na zewnątrz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękny ten domek nad jeziorem :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Beatko nie ma to jak odpoczynek w cudownym miejscu ;-)
    Uściski
    Zmiany super

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Beatko! Widać, że kochasz to swoje miejsce na ziemi:):) - i nie dziwię się, piękne jest! Wypoczywaj ile się da! Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie mieć takie swoje miejsce na ziemi! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego z okazji kolejnej rocznicy! :) Żyjcie długo i szczęśliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny domek w cudownym miejscu. Fajnie mieć takie swoje miejsce na ziemi....
    Pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie z tymi okiennicami i jeszcze jeziorko .. Dla mnie to raj ... Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaaaacieeee............. Ale Wam dobrze:) Nic tylko wypoczywać, fajny klimacik stworzyłaś...

    OdpowiedzUsuń
  20. Na działce ...jak w bajce,pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  21. cudny domek, na pewno niesamowicie odpoczywasz w nim od codziennego zgiełku. Ja tez marze o takim miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Domek z tymi okiennicami, kwiatami i całą kolorystyką skojarzył mi się z Francją:) pięknie wszystko razem wygląda:) a i miejsce cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Domek fantastyczny. Świetnie dobrałaś wszystkie dodatki.
    Okiennice okazały się strzałem w dziesiątkę.
    Życzę Wam miłego wypoczynku !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe miejsce, takie klimatyczne. W sam raz na rodzinne wypady. Mimo tego, że mieszkam na wsi i mam dużo miejsca na relaks i wypoczynek, to marzę o działeczce nad jeziorem i malutkim domku... Bo to chyba o to chodzi, żeby z bliskimi pobyć z dala od codzienności. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniale miejsce stworzyliscie na letnie (i pewnie nie tylko) wypady. Wiele osob marzy o takim domu, jest pieknie, klimatycznie i zazdraszczam (pozytywnie).
    Widac, ze wiele serca wlozylas w szczegoly wyposazenia i b.fajnie to wyglada, wiec zycze samych milych chwil i duzo relaksu w promieniach slonecznego lata.

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. domek z niebieskimi dodatkami jest niesamowity:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pamiętam Twój domek jeszcze z ubr. i bardzo mi sie podoba, oczywiście kolory ożywiają wszystko i tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  28. kochana domek jest cudowny takie małe marzenie :-) musicie się tam cudnie relaksować:-) buźka

    OdpowiedzUsuń