sobota, 30 marca 2013

ŻYCZENIA ŚWIĄTECZNE ORAZ MOJE WIELKANOCNE DEKORACJE

Zgodnie z obietnicą,pokażę Wam moje dekoracje świąteczne,które zrobiłam.W tym roku mam ich niewiele,jakoś nie miałam ochoty na wykładanie wszystkiego,poustawiałam wazony z kwiatami i to jest najpiękniejsza dekoracja świąteczna.
Zanim jednak pokażę je Wam chciałabym złożyć życzenia,krótkie i szczere:życzę Wam abyście zawsze obok siebie miały prawdziwych przyjaciół i bliskich ludzi,którzy Was kochają i wspierają w każdej chwili,nawet w tej najgorszej.Bo wiem,że nawet w najczarniejszej chwili,gdy są obok przyjaciele łatwiej znieść wszystko.A w chwili szczęśliwej ważne jest mieć się z kim podzielić tym szczęściem i radością.Abyście nie doświadczyły choroby bliskich i innych nieszczęść abyście otrzymywały tylko dobre wiadomości i aby wszystkie Wasze plany,projekty,pomysły udały się.Życzę Wam również,abyście były po prostu szczęśliwe,kochane i spełnione!!!

A teraz moje dekoracje,dzięki Dusi,która jakiś czas temu przysłała mi cudne żółte dekoracje na biurku mam kolorowo i wiosennie:




A to cudowne jajko dostałam parę lat temu,uważam,że pasuje do Dusi cudów i dlatego powiesiłam je na lampie.


To nie jedyny prezent od Dusi,ku mojemu zaskoczeniu wczoraj dostałam paczkę a że absolutnie nie spodziewałam się przesyłki byłam bardzo zaskoczona,tym bardziej,że znam Dusi adres,który odczytałam,na paczuszce.Nie wiem czym sobie zasłużyłam ale dostałam cudownego biało różowego zajączka,który idealnie pasuje do mojej kuchni.A do teko przepiękne wydmuszki,do teraz nie mam pojęcia jak zrobione.Już leżą sobie na mojej dekoracji.Dusiu bardzo Ci dziękuję,tym bardziej,że robisz niezwykłe rzeczy ,których piękno bardzo doceniam.




Przed świętami dostałam również od Ewuni poduszki o które ją poprosiłam.Umówiłyśmy się,że będzie to prezent "w ciemno"I oczywiście nie zawiodłam się.Ewa jest prawdziwą czarodziejką i zawsze wie co mi się spodoba.Cudowne delikatne poduszki(materiał uroczy,zdjęcie nie oddaje jego faktury i koloru)a na środku piękne optymistyczne serduszko w ramce z koronki.Ewunia nie byłaby sobą,gdyby nie dołożyła do paczuszki jeszcze czegoś a był to piękny wieniec i oczywiście nie muszę pisać,że pasujący do mojej tegorocznej dekoracji.Ewuniu,dziękuję Ci za wszystko!!!Jesteś niesamowita!!!A na dole stoi zajączek od Dusi,jak wszystko komponuje się razem!!!



Wianek wisi na komodzie przy naszym stole,chciałam,żeby wszyscy mogli go oglądać,siedząc przy świątecznym posiłku.

I inne dekoracje:





Mój hiacynt nie chce zakwitnąć:))A mam go już tydzień,nie wiem co się stało.Ale mam nadzieję,że do jutra coś się pojawi.Oczywiście jest biały,choć nie widać tego.

Przy wejściu powiesiłam dwa drewniane fioletowe jajka.

I oczywiście nie mogło zabraknąć tulipanów w kolorze różowym.


Na oknie w skrzynkach od Ewy stoją szafirki i jeszcze nie kwitnące hiacynty.







14 komentarzy:

  1. Pieknie wiosennie i Świątecznie u Ciebie Beatko:)))
    Prezenty od Dusi śliczne, jej wydmuszki ozdobione woskiem zachwycające...Cieszę się też, że moje wytwory przypadły Ci di gustu:))) Przyznam nieskromnie, że wianek wiszący na szafce zachwycił mnie, to miejsce pasuje do niego bardzo! Patrząc na to wszystko w Święta, jestem pena, że nie raz pomyślimy z uśmiechem o sobie:)))
    Radosnych Świąt życzę dla całej twojej rodzinki ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne dekoracje! Zdrowych, wesołych i spokojnych Świąt Wielkanocnych spędzonych w miłej, rodzinnej atmosferze, smacznego jajka oraz mokrego Dyngusa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie, wiosennie i świątecznie :)
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne deko, a rzezucha w słoiczkach najwspanialsza:-)
    Wszystkiego naj,naj, naj:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beatko rzeżucha w dekoracjach wygląda przepięknie.Tak wiosennie i pogodnie u Ciebie.Jeszcze raz cudownych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko,
      dekoracje i prezenty wielkanocne są bardzo piękne.
      Wszystko urządzone z wielkim smakiem.
      Jeszcze raz zdrowych, radosnych Świat dla Ciebie i Twoich bliskich!
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Hiacyntowi daj czas... Może zakwitnie dopiero po świętach ale wtedy... dłużej będziesz czuć tę radosną atmosferę...
    I niech tak właśnie będzie - niech będzie to czas piękny w doznania, w słowa, w czułe gesty... Niech otaczają Cię ludzie bliscy Twojemu sercu... Odpocznij od zgiełku codzienności, nabierz sił...
    Niech w duszy wzejdzie Ci słońce... obdarzaj jego promieniami wszystkich dookoła ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak myślę, że pomimo iż nie znamy się osobiście to jednak będziemy od czasu do czasu myślami wybiegały ku sobie- cieszę się z tego powodu bardzooooooooooo. Wesołych Świąt Beatko Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za piękne życzenia. Tobie także życzę dużo radości w Święta Zmartwychwstania Pańskiego:)
    Dekoracje oczywiście piękne:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomimo zimy za oknem, u Ciebie szaleje wiosna i wiosenne kolory! Cudownosci!:)
    Niezaleznie od pogody zycze Ci kochana pieknych i rodzinnych Swiat! Alleluja!:)
    Sciskam Cie mocno!:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Śnieg nam wszystkim popsuł szyki , przykrył
    jajka i koszyki a kurczaczkom zmarzły nóżki , więc
    się tulą do rzeżuszki , lecz chodź śnieg nam pada w święta
    i pogoda taka wstrętna my święconym się
    dzielimy i radości Wam życzymy !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Beatko...dziękuję za życzenia...
    Mam nadzieję, że spędziłaś święta miło i daleko od ciężkich wspomnień...
    Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  12. zapraszam na konkurs
    http://myszowenowinki.blogspot.com/2013/04/konkurs-velvet-i-myszowe-nowinki.html

    OdpowiedzUsuń