sobota, 25 października 2014

KOLEJNA PORCJA JESIENNYCH DEKORACJI

Nadal zaprzyjażniam się z jesienia i wczoraj udekorowałam jej darami kominek.Dzięki mojej mamie,od której dostałam irgę z czerwonymi kulkami,jak tylko ją zobaczyłam wpadłam na pomysł aby położyc ją na kominku.Zrobiło się przytulnie.Dzisiaj będzie mało słów a dużo zdjęć:)Na początek kominek z kulami i dekoracją jesienną:








Zdjęć jest dużo,bo dekoracja mi się podoba:)
A rano dziś wstałam dość wcześnie,wszyscy jeszcze spali a ja wpadłam w szał i układałam,zmieniałam ,dekorowałam i zaraz pokażę jaki był efekt końcowy:
Mały stroiczek na stolik:
 Wczoraj w kwiaciarni zobaczyłam takie piękne chryzantemy i nie mogłam się im oprzeć:

 Dekoracja do pokoju córki,orzechy i papryczki chili okazały się bardzo dekoracyjne:)



O tej porze roku praktycznie wszystko możemy wykorzystywać do małych dekoracji,ja zrobiłam taką kompozycję na komodzie w kuchni:


A teraz siedzę i myślę o zmianach w kuchennej komodzie....pewnie coś wymyślę:)
Ostatnio mało kulinarnie u mnie ale poprawię się:)
A na koniec specjalnie zdjęcie dla mojej córci....Twoje maleństwo na dzisiejszym spacerku:)
A przy okazji zobaczcie jak ten mój piesio wyrósł:)

54 komentarze:

  1. Dekoracje świetne! Może i ja coś wymyślę, bo na razie królują wrzosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A Ja jakoś siadłam na czterech literach z dekoracjami jesiennymi, i po wianku z kukurydzy cisza w tym temacie... Zazdroszczę Ci kominka, mogę tylko powzdychać.Nie ma to jak prawdziwy ogień w domu na szarą aurę za oknem... No i takie ciepłe kolory, jak w Twoich dekoracjach...
    Pozdrawiam cieplutko i... oby do Adwentu! To najlepsza dla mnie pora roku na rozpoczęcie szaleństwa w dekoracjach na BN... Kobieto, nawet nie wiesz ile Ja już rzeczy nagromadziłam..................... ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,kominek mam od roku i ciągle nie mogę się nim nacieszyć.Ja już powoli myślę o dekoracjach a rodzinie aż boi sie jak w szął wpadnę:)

      Usuń
  3. Śliczne naturalne dekoracje! Ta z czerwoną świecą troszkę mi nawet podchodzi pod zimowo świąteczną ;)
    Bardzo lubię takie ozdoby w słoikach-sama też mam słój w dużym pokoju i tylko wkład w nim się zmienia ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten czerwony to do chińskiego pokoju córki stąd ten kolor ale czerwieni jest jesienią tak dużo,więc korzystam z tego co dała nam natura:)

      Usuń
  4. Takie małe dekoracje są najlepsze - przygotowanie w minute a radości wiele :) Piesio cudny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka cudna jesień u Ciebie. Kominek wygląda świetnie,pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codziennie właczam kule,podpalam ogień i jest pięknie...

      Usuń
  6. Absolutnie fantastyczne dekoracje. Świetny użytek darów natury :) Pięknie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie na tym mi zależało,aby dekoracje były naturalne.Dziękuję!!!

      Usuń
  7. Super piesio. Dekoracje przepiękne. Jesień to piękna, kolorowa pora roku i tu mamy tego potwierdzenie :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja zauważyłam, że masz tapetę nawet pod kolor jesiennych bar i pasek z lisci...taka ciepła jesień to moze trwać!!! p.s.dekoracja pierwsza w szkle bardzo mi sie podoba i świeczki z delikanym motywem zimowym, u Ciebie nawet chryzantemy sielsko wyglądają.. a piesio najlepszy! pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No faktycznie tapeta ma jesienne barwy i wzory,taka jest ciepłą i przytulna.

      Usuń
  9. piękna jesień u Ciebie zagościła!

    OdpowiedzUsuń
  10. Psisko urosło, że aż trudno go poznać :) Dekoracje wspaniałe, mimo ze jesienne to bardzo ciepłe... mnie urzekł mały stroiczek :)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piesio faktycznie szalenie rośnie ale teraz pewnie już mniej:)

      Usuń
  11. A kto powiedział ,że jesień ma być smutna i do niczego , Beatko świetne dekoracje, ja chce kominek ..........moje kule jeszcze czekają , na wejście ha ha ,ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać,kiedy je zobaczę!!!Jestem ciekawa co wymyślisz!!!

      Usuń
  12. Jak tak sobie patrzę to i ja mam ochotę na dekorowanie...i nawet może być czerwono :)))
    Pies jak wilk wygląda i bardzo Wam zazdroszczę,że macie las tak blisko,mój byłby wniebowzięty!
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,wiem,że Tobie nie po drodze z czerwienią:)A lasów mamy ogrom dookoła siebie,odkąd mamy czas często spacerujemy z psem,kiedyś pokażę relację z jesiennych wypraw.

      Usuń
  13. Śliczne dekoracje:) Pozdrawiam niedzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie, klimatycznie:) Aż chce sie usiąść i kawkę wypić :) pozdrawiam cieplutko aga

    OdpowiedzUsuń
  15. Wazon z chryzantemami skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pies.....dekoracje jesienne fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak tu zatrzymać , taką piękną jesień ? Ty właśnie ją zatrzymałaś .. pięknymi , jesiennymi dekoracjami w swoim domu :-) Pozdrawiam Beatko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci dziękuję,Jakoś dzieki dekoracjom jesień u mnie w domu nie jest taka zimna:)

      Usuń
  18. pięknie udekorowałaś dom! mnie najbardziej urzekł dzban z chryzantemami:)

    witam i zapraszam Cię, byś w wolnej chwili zaglądnęła do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ jesiennie! Lubię te Twoje aranżacje:)

    OdpowiedzUsuń
  20. znów jestem pod wrażeniem Twoich dekoracji Beatko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,bardzo,bardzo z Twoich ust do wielka pochwała,robisz przecież takie cuda!!!

      Usuń
  21. Wszystko jest wspaniałe ! Bardzo mi się podoba :)

    Zapraszam na moje Candy : http://skradzionechwile.blogspot.com/2014/10/candy-w-skradzione-chwile.html

    Pozdrawiam cieplutko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowne dekoracje....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczne pomysły i świetne wykonanie. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. cudnie! a ja z dekoracjami jestem daleko w tyle... chyba zacznę dekorowac dopiero na święta Bożego Narodzenia...i to tuz przed samymi świętami:) totalny brak czasu i zorganizowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam ostatnio kłopot z czasem,ciagle mam jakieś tyły:)

      Usuń
  25. Piękne jesienne dekoracje, zwłaszcza ta kominkowa :-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kominku jest pięknie dzięki kulom,robią niesamowitą atmosferę.

      Usuń
  26. Fantastyczne jesienne dekoracje. Wiesz, że jestem Twoją fanką od samego początku.
    Twój piesek podbił moje serce.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna jesień zagościła w Twoim domku:) A ta świeca czerwona w otoczeniu zieleni ... coś pięknego:)

    OdpowiedzUsuń
  28. tutaj tez cudna dekoracja kominek, tez zrobie taka za rok;)))slicznie u ciebie;)))

    OdpowiedzUsuń