wtorek, 1 kwietnia 2014

SKRZYNKI NA NICI CZYLI KOLEJNE PODEJŚCIE DO DECOUPAGE

Zabierałam sie do nich jak jeż do sera:)))Już zimą miałam je zrobić dla mojej szwagierki,ale jakoś nie mogłam sie do nich zabrać,bałam się.Bardzo chciałam żeby się spodobały i jak to bywa,wszystko się sprzysięgło przeciwko mnie:)Czasami tak bywa.A mimo,że skrzynki nie są takie jakbym chciała,bardzo sie spodobały i nawet obdarowana nie wie jak mnie to ucieszyło.A najbardziej,że je u mnie zamówiła:)Do skrzynek na nici zrobiłam jej chustecznik,bo ten zawsze się przyda i zakładkę do książki,bo lubi czytać i ta na pewno będzie często wykorzystywana.A że motyw kwiatowy Green Gate bardzo mi się spodobał i chcę ożywić kuchnię właśnie tymi wzorami zrobiłam sobie również skrzynkę na nici ale wykończoną niebieską lamówką,która króluje w mojej kuchni.Do tego kubeczek na kredki,długopisy lub pędzelki.A efekt?Same oceńcie:
Najpierw wściekałam się,że krzywo,że tasiemka nie tak przyklejona,że lakier nie ten a potem sobie pomyślałam,że jak mam być dobrze skoro sie uczę,przecież to początki,więc zamiast się denerwować,muszę robić  jak najwięcej prac aby zdobywać doświadczenie.
 Jeszcze muszę pomalować środek ale już na zewnątrz nie będę nic zmieniać.

 W końcu coś tam już uszyłam,więc,skrzyneczka,się przyda i będzie się powoli zapełniać a mam kolejny pomysł na szyjątka,oczywiście na razie ręczne ale jeśli mi się uda,to pokażę efekt.

Przepraszam,że jest mnie trochę mniej u Was,ale już pracuję i czas wolny zmniejszył mi sie bardzo:)
Dziękuję za odwiedziny:)

40 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyszły pudełka i kubeczek :o)
    A zakładki.... jak dla mnie świetne :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny motyw wybrałaś. Moja mama też oszalała na punkcie decoupage'u ;) więc szukam dla Niej inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądają Twoje prace czyli debiut udany nadzwyczajnie :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz pracuję nad skrzyneczką dla mojej córki,problem polega na tym,że musi mieć motywu chinskie,bo taki ma pokój.

      Usuń
  4. świetna robota! wykorzystałaś bardzo piękne serwetki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie Ci to wszystko wyszło:) Bardzo wiosenne i bardzo energetyzujące:) Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serwetki Green Gate mają niesamowitą kolorystykę,jestem nimi zauroczona:)

      Usuń
  6. Jakie piękne ,delikatne ,takie jak lubię , prawdziwe green gate , a te zakładki to po prostu MISTRZOSTWO !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego nie mieszałam już z przewcierkami i innymi dekoracjami.

      Usuń
  7. Dobra jesteś Beatko w te klocki. Wyszło delikatnie, fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie,ale staram się,fajnie,że można poduczyć się oglądając w internecie filmiki szkoleniowe,no i nieoceniona jest pomoc blogowych koleżanek.

      Usuń
  8. I powiedz mi jeszcze kiedys że Ty decoupagu nie umiesz! Cudnie wyszły...BRAWO!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz,że nie umiem...wystarczy porównać z Twoimi placami!!!

      Usuń
  9. Napracowałaś się nad całym zestawem. I bardzo ładnie wyszło. Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. wiosenny piękny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dzięki,choć fatalne błędy popełniłam,ale uczę się i bez doświadczenia nie da sie dojść do wprawy technicznej:)

      Usuń
  12. Wspanialy komplecik, piekne deseczko, bardzo. I sie podoba Twoja dzisiejsza praca.Pozdrawiam cieplo:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie to wszystko Tobie powychodziło, nie powiedziałabym, że dopiero zaczynasz przygodę z decoupage :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynam i mimo,że strasznie się denerwuję,gdy mi nie wychodzi bardzo mnie odpręża zdobienie metodą decoupage.Super sprawa.

      Usuń
  14. Beatko ja Cię podziwiam! Kiedy Ty to kochana wszystko robisz?? Ja odkąd poszłam do pracy to nie mam nawet czasu chaty ogarnąć a gdzie inne rzeczy
    Ściskam pracusiu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam już teraz duzó mniej czasu,a te skrzynki to aż wstyd obiecałam je zrobic w styczniu a dopiero teraz wzięłam sie za nie.

      Usuń
  15. Wszystko pięknie wyszło , motyw kwiatowy cudny !!! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. super ten motyw kwiatowy jest! mnie się podobają Twoje małe dzieła i to nawet bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  17. ładnie wyszło :)
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie wszystko wyszło!! niewidać, że pocżatki i nauka:):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne takie romantyczne i kobiece.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne kompozycje kwiatowe. W Twoim sklepie musi być pięknie, lubię takie klimaty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję udanego debiutu...:):):)
    Wyszło świetnie, a kolorystyka delikatna, pastelowa, śliczna...
    Pozdrawiam Beatko...:)

    OdpowiedzUsuń