piątek, 9 maja 2014

KOMPOZYCJE KWIATOWE NA BALKON I DO OGRODU

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam kilka kompozycji kwiatowych,które często robimy dla klientów i które wielu klientkom się podobają....dziś będzie mało słów,dużo zdjęć:)


W koszyku z brzozowych gałązek czerwone stojące pelargonie,lekko zwisająca biała bacopa i niebieska lobelia.




Pierwszy raz w tym roku mamy w ofercie białą kaskadową pelargonię,tu połączyłam ją ze stojącą biało-różową pelargonią i obie rośliny włożyłam w biały wiklinowy kosz.




Podobna wersja ale cała biała:stojąca pelargonia i bacopa.




Surfinie:przeważnie na balkonach widzę posadzone w skrzynkach jednokolorowe.a zobaczcie jak pięknie wygląda:biała połączona z purpurową i fioletem,lub z różową i fioletem.





Kolejna propozycja bardzo kolorowa:niebieska lobelia zwisająca,stojąca czerwona pelargonia,sanwitalia z pięknymi żółtymi kwiatami i biała bacopa.Bardzo opytmistyczny zestaw:)

 Jeszcze bardziej kolorowy zestaw surfinii:jasno fioletowa,purpurowa,biała,fioletowa,różowa.


 Zestaw w okrągłym koszyku:różowa bacopa,biała smagliszka i żółty bidens.


W brzozowej misce:zółta sanwitalia,czerwona szałwia ,niebeiska lobelia i szary starzec.



Zawsze są wśród moich klientów miłośnicy czerwonej kaskadowej pelargonii,gdy się rozrasta wygląda imponująco,tu połączyłam ją z białą pelargonią.Kaskada świetnie wygląda na tle brzozowych koszy.


Bardzo ciekawy kolor stojącej pelargonii.Kaskadową pelargonię często łączę z zielonymi roślinami.


W zeszłym roku przyszła do nas klientka,która chciała  tylko zielone rośliny w skrzynkach na balkon,do kompozycji bluszczów dołożyłam truskawki i poziomki.Klienci byli z tego bardzo zadowoleni.


Więcej nowych kompozycji i naszych nowych pomysłów znajdziecie na stronie:


Prosiłyście mnie w email i komentarzach o pokazanie fontann na balkon czy taras,na razie mam trzy modele.Wystarczy nalać wodę i podłączyć do prądu:





Zobaczcie jak sobie śpi mój kociak:)Na kocyku:)

Na koniec chciałabym polecić Wam niesamowity film:


 Co prawda Colin Firth to jeden z moich ulubionych aktorów ale tym razem wybrałam się do kina,bo bardzo mnie zainteresował zwiastun.Czasami jest tak,że gdy widzisz trailer to już wiesz,że to na pewno film dla Ciebie.I tak było w tym wypadku,wyszłam z kina bardzo wzruszona,bardzo zapłakana.Film mówi jak ważne jest wybaczyć w życiu,jak trudno jest pokonać lęk i traumę wojny i jak ważna jest bliska osoba.Proszę obejrzyjcie ten film.

44 komentarze:

  1. Wspaniale ,że pokazałaś te kompozycje, ja jeszcze nie zakupiłam jednorocznych do donic, teraz juz wiem jak miksować, a film mnie kusi bo lubię C.Firtha - jako aktora:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kompozycje!!! a kino? oj nie pamietam kiedy bylam - ale moze czas sie wybrac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kino to moja najlepsza rozrywka:)I książka:)

      Usuń
  3. A ja jeszcze w lesie z kwiatami jestem, ale fajnie u Ciebie i chętnie skorzystam z porad idąc na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na tarasie dopiero postawiłam wczoraj pierwsze doniczki,bo mam czas tylko w sobotę i niedzielę ale już się nie mogę doczekać:)

      Usuń
  4. U mnie już pelargonie posadzone i część właśnie w miksie z lobelią i bacopą oraz czerwoną werbeną ( bardzo ją lubię).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię werbenę ale jeszcze jej nie mam u siebie.Ja w zeszłym roku zrobiłam kompozycje pelargoni stojących,potem niżej była bacopa i najniżej werbena płożąca.Super to wyglądało,szczególnie w okrągłych donicach.

      Usuń
  5. piękne kompozycje!! sama planuję stworzyć sobie na balkon podobne kompozycje by było kolorowo , ale cóż narazie nic z tego, bo niebędzie miała kto podlewać kwiatów jak mnie z mężem niema czasem kilka dni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha, post idealny dla mnie.Wlasnie wyciagnelam swoje doniczki i jestem wtrakcie...kupowania roslin.Na pewno eda...pelargonie z biala bacupa, do tego moze tam lobelie, myslalam o truskawce wiszącej, ale zobaczymy.Poki co dziekuje za post, jest genialny:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zeszłym roku miałam truskawki i już nie pamiętam do kiedy ale chyba do sierpnia owocowały.Wiem,że na blogu pokazałam,że mam truskawki to dziewczyny nie wierzyły:)Co do kwiatów-dobry pomysł takie połączenie.

      Usuń
  7. Przepiękne podałas nam pomysły. Kocham pelargonie i juz kilka mam , ale wrażenie na mnie zrobiły te zielone, zwłaszcza z truskawkami. Widać mistrza w tych kompozycjach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,dopiero się uczę,ale fajnie jest móc się rozwijać,zawsze z roku na rok czegoś się nauczę.Bardzo lubię to zajęcie.Co do zieleni,to faktycznie świetnie wyglądało to wszystko razem.

      Usuń
  8. szukałam w myślach od tygodnia nazwy tej rośliny o zółtych kwiatkach, i proszę, jest u Ciebie, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie kompozycje cudne , myślę że zaspokoisz gust każdego klienta. Ja jestem fanką czerwonych pelargonii i właśnie przymierzam się do wiklinowych pojemników na okna , bo mam plastikowy na którego już nie mogę patrzeć. Te białe w białych wiklinach również cudo a filmem zainteresuję się. Słonecznego weekendu i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię wiklinowe kosze ale mam do obsadzenia 10m barierki na tarasie i zakup skrzynek wiklinowych nie wchodzi w rachubę,z wiadomych powodów:)

      Usuń
  10. Kompozycje cudne, moim faworytem są białe kwiaty w białej wiklinowej doniczce, chciałabym mieć taką ozdobę na balkonie i tarasie.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądają bardzo delikatnie,mi też się podobają.Zrobię sobie taką kompozycję na taras.

      Usuń
  11. Tym kompozycją , uroku dodają te wiklinowe skrzynki , i pięknie dobrane kolorki kwiatuszków. Muszę namówić mojego mega zapracowanego męża na ten film ..:)) Słonecznego weekandu życzymy :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kompozycje a ja nadal w lesie z balkonem - tak to jest jak można pracować przy dobrym szczęściu góra 2h dziennie :) Robiłam już takie kompozycje kwiatowe, ale do Twoich to mi daleko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też,mam tyływ pracach na tarasie,jak wracam po 18.00 w ciągu tygodnia to już mi się nie chce.Dzisiaj zaplanowałam rózne prace ale deszcz leje od rana i jest zimno,więc nie wiem czy jak wrócę do domu to coś zrobię.Szkoda mi każdego dnia a tu u nas ciągle pada.

      Usuń
  13. Śliczne są te Twoje kompozycje kwiatowe!!! A te fontanny cudne:-) Pytanko: czy masz u siebie Beatko takie zwykłe krzaczki truskawek w sprzedaży?
    Słonecznego weekendu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że mam:)Zapraszam.Najlepiej od wtorku bo rano mam dużą dostawę kwiatów.

      Usuń
  14. Wiesz, ze kwiaty uwielbiam. zachwycam sie każdymi, ale Twoje kompozycje są cudne. Ta biała wiklina z różem i bakopą powaliła mnie:) Pokazuj swój taras!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój hicior,będę miała taką na tarasie:)

      Usuń
  15. Bardzo mi się podoba połączenie białych pelargonii z bakopą! Niedawno kupiłam dwie, białe skrzynki i teraz myślę co do nich wsadzić.
    Pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bacopa z pelargonią zawsze się sprawdza,fajnie się uzupełniają.

      Usuń
  16. Lubię te Twoje ogrodowe migawki :-)) Inspirują ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kompozycje, urzekła mnie biała pelargonia, nie widziałam jeszcze
    Fontanny! Rewelacyjne, marzy mi się taka
    Kupiłam sobie Apetyczna Panna Dahl :-) i juz podczytuję, jest świetna , filmu na razie chyba nie obejrzę ... w nocy już zasypiam :-)
    Uściski i słoneczka w weekend!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białą pelargonię posadziłam na tarasie i zobaczę jak się zachowuje:)Bardzo jestem jej ciekawa.Iwona,książka mnie zachwyciła,ale mam jeszcze lepszą,pokażę ją jak najszybciej i będę Ci ją polecać:)Weekend zaczął sie fajnie,dziś bo zdąrzyłam posadzić rośliny na tarasie,Jest cudnie:mam bec,tuję,migdałka i irge.Ale sie cieszę!!!Jutro dalej popracuje na tarasie:)

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja co roku mam dylemat kolorystyczny.Nigdy nie mogę się zdecydować jak konkretnie ma wygladać mój taras i na koniec improwizuję :) W tym roku miało być biało i zielono ale już sama nie wiem hihi bo róż też mi się podoba. Bardzo ciekawe te fontanny,takich jeszcze nie widziałam.
    Pięknego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  20. Beatko super połączenia kwiatowe [ własnie jestem w trakcie wymieniania ] bratki idą pod drzewa, a do donic wprowadzają się nowi lokatorzy, też łącze i to sie sprawdza - urocze kompozycje , ale fontanna nr. 2 super [ interesuje mnie wielkość to znaczy wysokość?] ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusiu napiszę Ci wszystko o tych fontannach na email.Buziaki!!!

      Usuń
  21. Ja Beata robię tak jak w zeszłym roku,bo choć bardzo podoba mi się na kolorowo szczególnie:czerwień,żółcień,niebiesko i biało to stawiam na zieleń,biel z domieszką różu.Będzie pięknie!!!Fontanny są fajne i sprawdzone bo już jedną mam od roku na tarasie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne są te kompozycje, szczególnie w białych koszyczkach:) Pięknie dziękuję za komentarz. Na @ poczekam, spokojnie, może być po sezonie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne są takie kompozycje buziaki zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie śliczne:) Czekam aż minie czas Zofii i Panów Ogrodników i będę u siebie zmieniać doniczkowych lokatorów:) KOT - przesłodki:) Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Beatko, aby wszystko ułożyło się pomyślnie, trzymam mocno kciuki!!!!
    Powodzenia !!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń