sobota, 14 grudnia 2013

ŚWIĄTECZNA CZERWIEŃ WKRACZA DO KUCHNI

Niestety u mnie czas biegnie jak szalony i widać to na moim i Waszych blogach.Przepraszam,że tak rzadko komentuję ale zaglądam w  biegu i czytam Wasze posty.Brak czasu spowodowany jest okresem przedświątecznym,jak u Was wszystkich i zwiększoną moją działalnością:)Robię dekoracje,robię prezenty,sprzątam i dekoruję dom.W tym roku podobnie jak w zeszłym w kuchni będzie drugi raz czerwień!!!I już widać ją na mojej nowej półce.Już od roku chciałam mieć w kuchni taką półkę na kubki,talerze,drobiazgi ale to co widziałam w sklepie albo odstraszała mnie ceną albo jakością,dlatego czekałam,aż nasi pracownicy będą mieli chwilę czasu i sami zrobimy taką półkę.I mam!!!Świetnie wykonaną i własnoręcznie pomalowaną.Jest tak piękna,że myślę sobie,że i meble moglibyśmy robić:)Same popatrzcie:
Półka w świątecznej,czerwonej odsłonie:
 Detale na półce:
 Na zdjęciu śliczna ściereczka,którą wygrałam u Moniki,ale o tym więcej w kolejnych postach:)Cuda od niej dostałam!!!
 Nawet nasza tablica zmieniła kolorystykę:)
W kolejnych postach pokażę jak stroimy dom,na razie trwają porządki,pakowanie paczek,które w końcu w poniedziałek po długiej przerwie wyślę i mały remont,a powodem całego zamieszania jest ....ale o tym następnym razem:)

58 komentarzy:

  1. Beatko tak, to masz już święta, pięknie dojdą za pewnie gałązki świerku i po prostu miód,cud.Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro jestem w domu i właśnie mam zamiar wprowadzić trochę zieleni:)No i jeszcze odrobinę innych dekoracji:)

      Usuń
  2. Piękna półeczka. Nie ma to jak ręczna robota. Piękne rzeczy na niej wiszą. Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza,między innymi właśnie u Ciebie zobaczyłam pierwszy raz taką półkę i bardzo mi się spodobała:)A rzeczy dostosowałam lub kupowałam już od kilku miesięcy ,częśc jak kubek świąteczny mamy już od kilku lat i proszę jak sie wszystko złożyło do kupy to nawet jest ładnie:)

      Usuń
  3. Beatko, półka jest strzałem w dziesiątkę. Świetnie w dekoracjach wygląda czerwony kolor...
    U mnie czas też biegnie jak szalony...Dzisiaj zajęta byłam pieczeniem pierniczków i peklowaniem mięsa...
    Ślę moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja jeszcze o pierniczkach nawet nie pomyślałam,mały remont w domu,z konieczności robiony teraz przedłużył się i dopiero kończę sprzątanie.Ale damy radę!!!

      Usuń
  4. Az czuc zapach cynomu...:) Ja uplywajacy czas ostatnio zauwazam po coraz to wiekszym brzuchu...:) Sciskam Cie bardzo mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja trzymam kciuki,żeby było już po i żeby mała była z Wami w domu!!!

      Usuń
  5. Tak mi sie podoba ta czerwień u Ciebie, że może i ja się skuszę na odrobinkę? Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj sie skusić:)Ja w zeszłym roku sie skusiłam i nie żałuję:)

      Usuń
  6. Jak ślicznie :), u Ciebie już tak świątecznie ,a ja jeszcze w powijakach świątecznych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam jeszcze sporo do zrobienia:)Aż się martwię:)

      Usuń
  7. półeczka godna pozazdroszczenia :)
    czerwienie pięknie się prezentują :)
    czekam na kolejną relację :)
    ps. ja bardzo lubię takie zabieganie, zamieszanie przedświąteczne ;) czuję się jak ryba w wodzie :)
    Dobrego dnia!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he ciekawe co w styczniu będziemy robić:)Z taką masą wolnego czasu:)

      Usuń
  8. piękna ta półeczka i w czerwieni jej do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna półka....a jej zawartość cudna...ja też pomału dekoruję mieszkanie ale wszystko pokaże przed świętami w jednym poście...czekam z niecierpliwością na Twoje kolejne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą,będą tylko muszę to wszystko ogarnąć:)

      Usuń
  10. Ty wiesz że mnie skręca - prawda???? Gdyby nie wymiary mojej kuchni to bym taką sobie u Ciebie zamówiła:))) A tak dupa! Pozostaje mi podziwiać u Ciebie - śliczna jest!!!! Bardzo świątecznie jua u Ciebie kochana...pokazuj resztę bo jest się czym chwalić:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mówię buduj dom:)To się półka zmieści i nie tylko:)Co do pokazywania,to ja moja droga po prostu dozuję Ci emocje,żeby Ci żyłka nie pękła:)A o tym o czym myślisz będzie jak przystroję to COŚ w Twoje piękne skarpety:)Buziaki:)

      Usuń
  11. Miło popatrzeć, już czuć Święta, i ta lala w kropki idealnie pasuje, jak dobry kuchenny duszek :-) ale półka jest super!
    Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię tego aniołka,mam nadzieję,że przyniesie mi trochę szczęścia:)

      Usuń
  12. Czerwień koniecznie na świeta. Bije fajnym klimatem u Ciebie w domu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,u mnie czerwień dopiero drugi raz ale już wiem,że będzie częściej.

      Usuń
  13. Półka jest REWELACYJNA! troszkę Ci zazdroszczę:) no i jak pięknie udekorowana:)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudna jest ta półka :):):)aaa, też chcę taką :):):) może w nowym roku się za taką rozejrzę - na razie, wbrew wszystkiemu i wszelkim świątecznym przygotowaniom, wyjechałam na kilka dni i od jutra mam zwiedzanie jednego z moich ulubionych miast :) za to po powrocie będzie wariactwo :):):) na szczęście choinka już ubrana a prezenty będą z podróży :)
    miłego wieczorku,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam jeszcze kilku prezentów ale jakoś dam radę:)A co do półeczki,jak będziesz chciała taką daj znać:)Może i dla Ciebie taką zrobimy.Zazdroszczę wycieczki,szczególnie w tym czasie miasta wyglądają pięknie.

      Usuń
  15. Beatko, piekna ta twoja czerwień:)A już półeczka- czyste marzenie:) Ja też taką chcę;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Beciu pięknie,świątecznie...jednak czerwień ma moc a półeczki Ci zazdroszczę,niestety nie mam gdzie takiej powiesić :(
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze świątecznie nie jest:)Dopiero kartony z piwnicy przyniosę i będę szalała:)Tak jak pisałam w tym roku mam małe opóźnienie.A półeczka cieszy,długo na nia czekałam i tym bardziej się nią cieszę:)

      Usuń
  17. Do tej pory skutecznie broniłam się przed czerwienią, ale zostałam pokonana i maleńki czerwony akcent się znajdzie. Bardzo energetycznie świątecznie, dzięki Twojej ślicznej kuchni już wiem,że to był dobry pomysł :) Pozdrawia przedświątecznie - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę,Ja też nigdy nie miałam czerwieni,do tej pory w kuchni rządził miedziany kolor,ponieważ miałam dużo staroci miedzianych,do tego trochę złotych dekoracji,w zeszły roku zmieniłam drastycznie na czerwień i bardzo mi sie podoba!!!Zresztą u mnie każdy pokój dzieci ma inny kolor dekoracji.Mam nadzieję,że do świąt pokażę:)

      Usuń
  18. Pięknie!!!!! Anioł w sukni w kropki cudny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie tu u Ciebie :-) Twoja aranżacja mnie zachwyca :-) Ślicznie :-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,cieszę się że do mnie zajrzałaś.Dekoracji i aranżacji jeszcze będzie u mnie trochę:)

      Usuń
  20. półeczka fantastyczna, też mi się taka marzy, ale to raczej nie w tej kuchni którą mam:) u Ciebie pięknie i tyle ciepłych akcentów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie to mam nadzieję,że będzie pięknie!!!

      Usuń
  21. Piękna ta czerwień u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,już na długo będzie u mnie czerwono w święta.

      Usuń
  22. półeczka cudna,a dekoracje na niej jeszcze piekniejsze;)))pozdrawiam cieplo;))

    OdpowiedzUsuń
  23. ale ładnie! nie wyobrażam sobie Świąt bez czerwieni:) Ty udowadniasz, że czerwień być musi:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pólka wyszła super:) A te czerwienie, aż zapraszają na słodkości, które na pewno są w Twojej kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tam się zrobi na święta,może jakis keks lub ciasteczka:)))Zobaczymy:)))

      Usuń
  25. cudowna jestem pod ogromnym wrażeniem ;)

    BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
  26. Półeczka prezentuje się nieziemsko :)) A cuda od Moniki i do mnie już dotarły i cieszą mnie niezmiernie :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowna półka z tymi czerwieniami wygląda bosko Beatko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. U Ciebie nawet w kuchni widać, że Święta lada moment, a ja dopiero malowanie salonu zaczynam :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Na samym końcu, ale i ja powiem to samo-półeczka wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń