niedziela, 19 października 2014

DEKORACJE JESIENNE

Przez ostatnie dni pogoda nas nie rozpieszczała.....pochmurne niebo nie  nastrajało mnie pozytywnie,tym bardziej,że większość dni poświęciłam na odwiedzanie różnych gabinetów lekarskich i tu przytoczę rozmowę w gabinecie tomografii komputerowej,która mnie dobiła.Siedziałam sobie w poczekalni i słyszę rozmowę recepcjonistki i chorej osoby:Chciałabym umówić sie jak najszybciej na badanie.Recepcjonistka:czerwiec 2015.Chora była zaszokowana a dla Pani recepcjonistki niestety to było normalne.Wiem,że to jej praca ale i ja byłam zaszokowana,ponad 8 miesiecy,musi ktoś czekać na podstawowe badania.I tak jak my,wszyscy niestety muszą wybierać prywatną służbę zdrowia.Chciałabym,aby kiedyś to się zmieniło!Szanse jednak na to są znikome.Dobra,ale dość smutasów.Wracając do domu któregoś dnia zauważyłam,że dziewczyny w kwiaciarni szaleją z dekoracjami jesiennymi,czego tam nie było!!!Wieńce,doniczki z dyniami,skrzynie z roślinami jesiennymi.Szaleństwo.I nie tylko u nich,u naszej mamy  też już pojawiły się dekoracje w jesiennym stylu.Od kilku dni miałam ochotę zrobić coś z naszym wejściem,ponieważ został mi w sklepie iglaczek który bardzo mi sie podobał.Pomyślałam,poprosiłam o pomoc dziewczyny w  kwiaciarni  i powstała taka oto kompozycja:
 Najpierw zrobiłam kompozycję z wrzosów,zmieniłam ją jednak na takie cudo:





I jeszcze kilka zdjęć:


W sklepie już od kilku tygodni mam na zewnątrz jesienną dekorację,wróciła nawet kuta ławeczka:
I inne zdjęcia:)





Wewnątrz na oknie również pojawiła sie inna,dekoracja w zupełnie innej kolorystyce niż latem...same zobaczcie:





Mam nadzieję,że spodobały Wam się moje jesienne dekoracje.....
A już w następnym poście będzie o CBL i o candy:)
Serdecznie zapraszam!!!
A na koniec,pokażę Wam widok z miejsca,gdzie byłam w zeszłym tygodniu,jezioro Salino,niedaleko Wejherowa...urocze miejsce...

72 komentarze:

  1. Śliczne jesienne dekoracje:)) Bardzo klimatycznie masz te dekoracje,pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa,już powoli myślę o dekoracjach świątecznych:)Ale na razie będzie wieczór helloweenowy w urodziny mojego syna i już myślę o udekorowaniu stołu:)

      Usuń
  2. Śliczne te dekoracje ,
    najważniejsze że cieszy Cię to ,
    i nie tylko Ciebie - nas też ;))
    Uściski i wspaniałej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie,faktycznie lubię tworzyć różne dekoracje i sprawia mi to ogromną radochę.

      Usuń
  3. Piękne jesienne dekoracje!!!
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie jesienne dekoracje. Ja też witam gości wrzosami :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię wrzosy,dlatego często nimi dekoruję dom i sklep/Buziaki!!!

      Usuń
  5. za to właśnie kocham jesień!
    piękne dekoracje :)
    i ostatni widoczek bajeczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to bajeczne miejsce było,cudne jezioro z wyspą na środku....

      Usuń
  6. Przed wejście świetne aranżacje jesienne, zachęcają do wejścia:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę,mimo że klientów już jest mało,jakos musi to wyglądać:)

      Usuń
  7. pięknie :) przechodząc obok na 100% bym wstapiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie i inspirująco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dekoracje piękne, a wrzosy kocham w każdym zestawieniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę,że nas jest,miłośniczek wrzosów jest wiecej:)

      Usuń
  10. Zawsze masz przemyślane, piękne dekoracje. Żeby tylko przełożyło się wszystko na klientów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ mi miło,dziękuję Ci za taki piękny komplement:)

      Usuń
  11. Super pomysły na jesienne dekoracje , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie sobie pomyślałam,że w tym miejscu będę robiła dekoracje sezonowe.Następna będzie już Świąteczna:)

      Usuń
  12. Obie twoje jesienne kompozycje podobają mi się :) Ciekawe rzeczy masz w sklepiku! No i cottony...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśłi lubisz cottony to zapraszam już do przeczytania najbliższego posta:)

      Usuń
  13. Beatko, Twoje dekoracje zawsze są bardzo pomysłowe i pełne uroku.
    Jezioro magicznie wygląda.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna, złota Polska jesien. Wspaniały sklepik, piękne dekoracje. CUDO!:))nO I TE COTTONY!:Magicznie Cię pozdrawiam,:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Slicznie dziekuję i na pewne candy zwiazane z cottonami już zapraszam za kilka dni:)

      Usuń
  15. Cudo,które zastąpiło wrzosy jest...cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oszalałam na jego punkcie:)Pierwszy raz zobaczyłam je w zeszłym roku i naszej mamy w skrzyniach drenianych miała je posadzone i pięknie wyglądała całą zimę.Ta roślina nazywa sie golteria.

      Usuń
  16. Piękne , jesienne kompozycje, rozjaśnią te szare, ponure dni.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kompozycja z drugiego zdjęcia jest przepiekna, nie mogę sie na nia napatrzeć! pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki,faktycznie ta roślina bardziej mi się nawet podoba niż wrzosy,choć je bardzo lubię:)

      Usuń
  18. A minie urzekły wrzosy i piękny wianek z liśćmi jesiennymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wianek pomagały mi zrobić dziewczyny w kwiaciarni,są niesamowicie zdolne:)

      Usuń
  19. Ale ładnie masz przed domkiem i jak pasują tam te kalosze w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A,wystawiłam je tylko do zdjęcia:)Ale podobały mi się przy tych roślinkach:)Może postawię je na dłużej:)

      Usuń
  20. Dekoracje jesienne ładne, ale...
    Ja wypatrzyłam u Ciebie co innego. Zachwyciła mnie ta poducha z motylkiem! Wiesz przecież, że Ja motylkowa bardzo jestem..hihi!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wrzosy,wianki mnie bardzo mocno zainspirowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekne jesienne kompozycje...pozdrawiam i przepraszam za zmianę nicku,Art-Yolanda

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam jesienne dekoracje, a halloweenowe dynie są super :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoje dekoracje są... po prostu takie moje :)) Najwyraźniej mamy podobne gusta :))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alez mi miło....ale masz racje,często u Ciebie wypatruję coś co bym chciała i u siebie mieć:)

      Usuń
  25. No i jak tu nie kochać jesieni , jak takie piękności nam serwuje ?:-)
    Druga wersja przed domem zdecydowanie lepiej :-) Podoba mi się bardzo :-)))
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też optuję za drugą wersją:)Bardzo mi sie podoba:)

      Usuń
  26. Poszalałaś Kochana :-), dekoracje piękne, naturalne i radosne
    mój faworyt dyńka :-)
    co do lekarzy, to niestety właśnie teraz doświadczam takich sytuacji i "przeklinam" ten system
    Jezioro zjawiskowe
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem czy to się zmieni jeśli chodzi o naszą służbę zdrowia ale jest tragedia:)No,jezioro jest niesamowite,byłam tam pierwszy raz od kilkunastu lat i bardzo mi się podobało.

      Usuń
  27. Mnie się bardzo podobają te roślinki z tymi czerwonymi kuleczkami,urocze :) Takie wejście tylko zaprasza gości dalej! U mnie też już jesiennie a dzisiaj mam zamiar pochować namiot i resztę gadżetów,bo nie widzę sensu trzymania tego na siłę. Lato i tak już nie wróci a zima może zaatakować w każdej chwili. Ech,żebym jeszcze tak miała bliżej do tego sklepiku...miałabyś mnie dość ;P
    Buziaki i dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypatrzyłam je rok temu i mamy i już wiedziałam,że musze je mieć:)Ja też muszę zebrać tarasowe dekoracje,ale chyba w weekend to zrobię bo jakoś ciągle mi szkoda....A co do sklepu i Twoich wizyt,to coś czuję,że nie miałabym dość:))

      Usuń
  28. piękne dekoracje i piękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne dekoracje zrobiłaś!!! Aż sie buzia śmieje...żeby tak w większości domów było, byłoby cudnie:)
    Widok jeziora jak z jakiejś bajki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj,tam,Oj tam:)Ale mi sie też podoba:)Teraz tak jak Ci mówiłam chcę się wziąć za coś fajnego w domu,ale nie chce mi się :))))Musi się zachcieć:)

      Usuń
  30. Śliczna kompozycja przy wejściu. U mnie temat mocno zaniedbany - wstyd...

    OdpowiedzUsuń
  31. U Ciebie Beatko jak zawsze pięknie...uwielbiam Twoje dekoracje...mimo że nie pisze komentarzy to często do Ciebie zaglądam....pozdróweczki....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę,piszę:)))Przynajmniej sie staram jak nie tu to na face ale ostatnio fakt ciężko z moimi komantarzami:)Tym bardziej doceniam Twoje:)I obiecuję że poprawię się:)

      Usuń
  32. Mam bratową pielęgniarkę , szwagierkę pielęgniarkę oddziałową w szpitalu , przyjaciółkę pielęgniarke ... więc sama wiem , jak to jest z tą naszą służbą zdrowia .. nie raz sklinam . Mało chorujemy , ale jak już się coś trafi to jak zawsze mamy pod górkę i w większości i tak wszędzie chodzę prywatnie i pytam po co te składki płacone przez nas ..? Dekoracje piękne , zresztą jak zawsze u Ciebie .. aż miło się do takiego sklepu zagląda ... Pozdrawiam Cię serdecznie :) Dorota "-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni się zgadzam z Twoim zdaniem.A co do dekoracji to własnie myślę nad czymś wewnątrz domu:)

      Usuń
  33. Cudowna dekoracja! Jak ja uwielbiam wrzosy :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Magiczne to jezioro! Obok sklepu nie przeszłabym obojętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna jesień u Ciebie, dekoracje zrobiły swoje, ciekawy ten domek japoński:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ostatnio co raz częściej myślę o iglakach na balkon...Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję takiej rocznicy. Nie jedna z nas pewnie na nią czeka z niecierpliwością:) Zdrowiej nam kochana. Dekoracje milo przybliżyły mi jesień, za którą jednak nie szaleję. A te donice i dodatki w Twoim sklepie...cudo:) Zapisuje się i ja, może dopisze choć szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  38. mimozami jesień sie zaczyna... u Ciebie to już jezioro jesieni.. ładnie

    OdpowiedzUsuń