niedziela, 22 grudnia 2013

KUCHNIA W ŚWIĄTECZNEJ SZACIE

Jak zawsze życie pisze własne scenariusze.Miałam nadzieję,że pokażę Wam mój dom w świątecznym wystroju,podzielę się przepisami a niestety od tygodnia nic nie napisałam i nawet nie przeczytałam Waszych postów.Na pewno nadrobię zaległości a na swoje usprawiedliwienie napiszę,że mam kłopoty zdrowotne,które spowodowały że nie wszystko u mnie idzie planowo i mam spore opóźnienia.Na szczęście moi najbliżsi bardzo mi pomagają i powolutku szykujemy się do Świąt.Dom już prawie przystrojony,prezenty prawie zapakowane,jutro przystępuję do gotowania.Mimo złego samopoczucia i codziennego zmagania się z bólem bardzo cieszę się na te Święta i to co robię sprawia mi wiele radości.Przepraszam Was,że nie zdążyłam pokazać jak sie robi bombki 3 D ale obiecuję,że w przyszłym roku pokażę Wam krok po kroku.Wiele z projektów odłożyłam na przeszłe Święta i mam nadzieję,że będę mogła je zrealizować.A dziś pokażę Wam jak przystroiłam kuchnię.Część dekoracji miałam z zeszłego roku,częśc zrobiłam sama,kilka dokupiłam w kwiaciarni na dole a niektóre dostałam.I tu bardzo dziękuję:Beacie,Ewie,Maciejce,Ani,dzięki Wam moja kuchnia tak wygląda:
A szczegóły poniżej:
Na stole mam podstawki od Ewy i na ławie poduszki z takim samym motywem renifera.Renifery królują również na oknie wraz z dekoracjami sercowymi z pięknym haftem.
Na drugim oknie piękny domek i kilka drobiazgów:
I wejście do kuchni:
Kilka innych ujęć:






Jutro pokażę Wam jak wygląda nasz pokój i co nowego w nim powstało.A na dziś wystarczy dekoracji.
Pozdrawiam Was bardzo ciepło i dziękuję za Wszystko!!!

47 komentarzy:

  1. Witaj kochana :)
    Zdrówka życzę Ci z mojego zasmarkanego końca świata ;)
    Widzę jednak, że święta u ciebie już na całego, dosłownie wszędzie :):))
    Świątecznie, magicznie............kocham ten czas........

    Moc serdeczności posyłam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też go lubię dlatego staram się aby dom wygladal pięknie,jedzenie smakowało a humory nawet jak są zmartwienia dopisywały.Może być skromnie ale radośnie.Co do świątecznych przygotowań jeszcze wiele przede mną.Ale powoli,powoli wyjdę na prostą.

      Usuń
  2. Piękne dekoracje, kuchnia wygląda zjawiskowo :)
    Zdróweczka Ci życzę. Trzymaj się cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu za Twoje dekoracje,są u nas wszędzie.Buziaki.

      Usuń
  3. Po prostu bosko!!! Zawsze podziwiam Twój zmysł do dekoracji, ja mam zawsze z tym problem:-/
    Życzę zdrówka, aby ból nie zepsuł Ci tego wspaniałego świątecznego czasu!!! Zdrowych, wesołych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia dla całej rodzinki:-)))
    Pozdrawiam:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beata,ja jestem w swoim żywiole:)I dekoruję bez umiaru,choć nie umiar jest bo już nie są wszystkie drzwi w domu przystrojone czy stoliki:)A co do zdrowia,to faktycznie to co się dzieje to jakiś pech ale będzie dobrze.I tak będę dzwonic ale dziekuję za wszystko,Już mogłabym wrócić do błękitów żeby powiesić kubki z Twoimi ocieplaczami.Świetnie wyszły.A resztę pokażę dzisiaj gdzie je powiesiłam i u kogo:)

      Usuń
  4. Bardzo wesoło jest w Twojej kuchni. Wracaj do zdrowia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właściwie jedyne miejsce z czerwienią w moim domu i rzuca sie w oczy:)

      Usuń
  5. Kochana , nie gniewaj się ,ale jak dla mnie - za dużo się dzieje .. chociaż każda z dekoracji jest piękna ! A Tobie życzę zdrowia , zdrowia , zdrowia ! Co byś na Święta bez bólu była :-))
    Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj,przestań absolutnie się nie gniewam,bo doskonale wiem,że się dużo dzieje:)Na moje usprawiedliwienie dodam,że to tylko w kuchni i że tylko jak wiesz w tym okresie.Nie umiem przestać:)Ale na swoje usprawiedliwienie dodam,że w realu ie czuć tego przesytu,ponieważ kuchnia jest ogromna:)Dzisiaj pokażę inne pomieszczenia i zobaczysz,że tam już jest spokojniej:)Buziaki.

      Usuń
    2. Kamień z serca ,że się nie boczysz na mnie :-)) Czekam na następne zdjęcia :-)) I czytałam ,ze Wigilia minęła spokojnie , radośnie - tak ma byc :-))

      Usuń
  6. Zdrówka, zdrówka i jeszcze raz zdrówka :)
    a z takiej kuchni to osobiście bym chyba nie wychodziła ;) hihi
    cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam ją lubię,już kiedyś pisałam,że to moje ulubione pomieszczenie:)

      Usuń
  7. A ja lubię jak dużo się dzieje :))) Bardzo mi się podoba wystrój kuchni, nie mogę się doczekać reszty :)
    Zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwony kolor zimą to często zwiastuje święta .I tak jest u Ciebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekonałam się do niego w zeszłym roku,kiedy zmieniłam dodatki w kuchni i podoba mi się:)

      Usuń
  9. Pięknie, Świątecznie...
    Beatko te malusie rękawiczki mnie powaliły. Świetnie to wykombinowałaś:))) Kuchnia prezentuje sie wspaniale, czuć ciepełko i radość z nadchodzących Świąt.
    Co do zdrowia, to dbaj o siebie!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i teraz nikt nie uwierzy,że wianek jest z zeszłego roku:)Nie wie jak ja zapomniałam go wtedy pokazać,a jeszcze któreś z Was pisałam,że o mamy taki sam gust,widzę,że zrobiłaś tak jak ja w zeszłym roku...a tu lipa,wogóle go wtedy nie pokazałam i trochę wyszłam na pyszałka:)To ale teraz już jest i super.Te rękawiczki kupiłam jako kalendarz adwentowy w Świat Książki teraz Witblet,lata temu,gdzieś z 3-4 może 5 ale wiem,że co roku mieli je w swojej ofercie i nawet drogie nie były.Wiesz,zakupiłam zestaw leków przeciwbólowych i najwyżej będę na haju:)Nie chcę z niczego zrezygnować:)W sumie nei pisałabym że chora jestem ale chciałam sie usprawiedliwić,bo wiesz,że uważam,że blog nie jest od narzekania i wywlekania swoich spraw:)Ale miło poczytać,że tyle osób jest ze mną:)Dziś jak skończę wiesz co pokażę????W końcu:))))

      Usuń
  10. Aaaaaaaaaaaaaa! To jest to, co tygrysy lubią najbardziej :) Bardzo, bardzo mi się podoba!!!!
    Wypatrzyłam jelonki :))) jak ja w tym roku na nie chorowałam, ale nie udało mi się kupić. Liczę, że po Świętach będą przeceny, to może wtedy. Wczoraj Marysia z Cleo Inspire miała cały odcinek o jelonkach, oszalałam, muszę mieć i ja!
    Dobra, ja tu o jelonkach, a przecież Twoje zdrowie najważniejsze. Chciałabym, żeby na Boże Narodzenie, jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki ból minął i żeby tak już zostało na zawsze.
    Ściskam mocno!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia,wiem od dziewczyn,że takie białe porcelanowe jelonki były w Auschan,ja co prawda nie interesowałam sie,bo mam czerwone ale zobacz,po świętach.Widziałam,też fajne w Empiku,ale u nich warto dekoracje kupić po Świętach,bo mają 50% obniżki.Dzięki za Życzenia,!!!

      Usuń
  11. Przepięknie wszystko wygląda. Życzę Ci przede wszystkim zdrowych, ale i wspaniałych Świat. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie jest CUDOWNIE jestem Zachwycona ;)

    Zycze Tobie Kochana Wesołych i Szczęśliwych ŚWIĄT.............buziol

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo zdrówka dla Ciebie Kochana. A domek wygląda cudownie :) ściskam

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna kuchnia, wyglada magicznie:-) KOCHANA trzymam za Ciebie kciuki i jestem pewna, że wszystko bedzie dobrze:-) Zdrowych, spokojnych świąt w rodzinnej atmosferze:-) Tysiąc buziaków!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super się zaczerwieniło u Ciebie.
    Dodatki od Ewy jak zawsze powalające.
    Życzę Wesołych, pełnych ciepła Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie i nastrojowo u Ciebie :)

    w takim razie życzę Ci przede wszystkich szybkiego powrotu do zdrowia na te Święta :*
    spokoju i wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Beatko :) przepięknie i świątecznie w Waszym domu :). Nie wiem czy będę mieć dostep w święta do wirtualnego świata i dlatego już dziś chciałam Wam złożyć świąeczne życzenia.Niech magiczna moc Wiglijnego Wieczoru przyniosą Wam spokój ,przyjemność i dużo,dużo zdrowia.Niech kazda chwila Świat ,żyje własnym pęknem,a Nowy Rok obdaruje Was Pomyślnością i Szczęściem i niech spełnią się Wasze wszelkie marzenia i na koniec życzę Ci, abyś dalej pisała,prowadziła ten piękny blog ,który sprawia innym dużo radości :) Dorota z rodziną

    OdpowiedzUsuń

  18. Jak obyczaj stary każe
    według ojców naszej wiary
    pragniem złożyć Wam życzenia
    w dzień Bożego Narodzenia

    Niech ta gwiazdka betlejemska
    która świeci nam o zmroku
    doprowadzi Was do szczęścia
    w nadchodzącym Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  19. Beatko, życzę Ci przede wszystkim powrotu do zdrowia !
    kuchnia wygląda bardzo pięknie, kolorowo. Wszystkie dekoracje są prześliczne...
    Beatko, życzę Tobie i Twoim bliskim zdrowych, cudownych, rodzinnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdrowia w takim razie w podwójnej ilości Ci życzę! Prześlicznie udekorowałaś tę kuchnię! Wesołych Świąt dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Najserdeczniejszy życzenia świąteczne zostawiam w tym magicznym miejscu, dla ciebie i bliskich, na powodzenie- hej!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Beatko najcieplejszych, cudownych świąt Ci życzę, zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownych Świat,a ta czerwien cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdrowia dużo! I samych dobroci świątecznych! A czerwień u Ciebie - przecudna!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przedewszystkim zdrowka!!! Zeby te swieta byly piekne dla Ciebie i Twoich bliskich: )))

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepięknie ozdobiona kuchnia, dla Ciebie koczana i Twojej Rodzinki cudownych magicznych Swiąt~Beata~~

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepięknie u Ciebie w domu :) Mój kot rozniesie wszystko, taki łobuz więc u nas skromnie. Chciałam złożyć życzenia wesołych i pogodnych świąt oraz szczęśliwego Nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudnie u Ciebie!!
    Zdrowych, spokojnych i pogodnych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja dopiero docieram...wstyd mi,że tak późno ale ciężko mi wszystko zrealizować ostatnio. Zwariowany okres,mam nadzieję,ze po nowym roku jakoś to się unormuje i złapię odrobinę wiatru w żagle. Kuchnia ślicznie wygląda w świątecznej szacie i fajnie,że możesz na rodzinę liczyć :))) Zdrówka Ci kochana życzę i odpoczynku po całym tym świątecznym wariactwie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie !!! Uwielbiam te reniferowe motywy ! Ja też miałam w planach o wiele więcej dekoracji niż ich mam ale tak sobie planuję a potem czas te plany weryfikuje. Ty chociaż zmagasz się z choróbskiem masz pięknie przystrojoną kuchnię, a adwentowy kalendarz jest imponujący. I choć Święta mają się już ku końcowi to życzę Ci zdrowia i radości i miłości na dalsze dni roku.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Beatko jesteś niesamowita!!! Dekoracje przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń