wtorek, 31 grudnia 2013

ŻYCZENIA NOWOROCZNE

Za chwilę Nowy Rok,nastał czas podsumowań i postanowień oraz Życzeń!!!U mnie w tym roku wiele się działo i cieszę się,że wydarzyło się sporo dobrego,były i złe chwile,kiepskie dni i złe wiadomości ale nie o tym chcę pamiętać.Za nami kolejny rok nauki dzieci,dość przełomowy,bo dwoje z nich z powodzeniem napisało egzaminy szkolne i dalej kontynuują naukę tam gdzie chcieli się uczyć,również bardzo dobrze minął nam kolejny rok studiów naszej starszej córki i cieszę się,że mają na tym polu sukcesy.Na szczęście wszyscy są zdrowi a ja też się jakoś wygrzebię ze swoich dolegliwości.Naszą rodzinę ominęły tragedie,wypadki i odejścia bliskich,więc to jest najważniejsze. Dla mnie to rok rozwoju,dzięki Wam i blogowemu światu uczę się jak dekorować dom,Decoupage,scrapbokingu.Dużo czytam,oglądam i inspiruję się.Cieszę się,że udało mi się uruchomić sklep internetowy i choć na razie to trudne początki,wierzę,że bedzie miejscem w internecie do którego będą internauci zaglądać.I co najważniejsze dzięki pisaniu bloga zyskałam niesamowite przyjaźnie.Dziękując Wam za wszystko przesyłam Wam Życzenia Noworoczne.Życzę Wam tak po prostu tego co jest najważniejsze w życiu:szczęścia,zdrowia,ukochanej osoby u boku,wspaniałych przyjaciół,cudownej rodziny,wielu satysfakcji zawodowych,inspiracji artystycznych i zrealizowania postanowień noworocznych.Życzę również spokoju finansowego,abyście się nie musiały martwić o jutro i oczywiście każdej z Was życzę spełnienia marzeń nawet tych najbardziej szalonych.Bo przecież marzenia się spełniają,prawda?Ja mam dwa najważniejsze i bardzo chciałabym aby się spełniły w Nowym Roku:)Trzymajcie kciuki:)A i zapomniałabym życzę szaleńczej,niezapomnianej zabawy!!!!Ja spędzam Sylwestra w gronie dwóch fantastycznych facetów i wiem,że będzie super!!!
Koniecznie muszę Wam jeszcze coś pokazać w starym roku.Prezent jaki dostałam od moich kochanych degustatorek,które często jako pierwsze smakują  i oceniają moje dania.Jest ich czwórka i wszystkie bardzo,bardzo lubię!!!Nawet nie wiecie jak ja mam z nimi fajnie i wesoło:)Kończę i idę przygotować kolację sylwestrową,którą pewnie Wam wkrótce pokażę!!!
Ręcznik już wisi w kuchni:)

11 komentarzy:

  1. Paznokcie schną, a ja korzystam z chwili by życzyć pomyślności w Nowym Roczku:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech Ci się spełnią świąteczne życzenia, te łatwe i trudne do spełnienia... :)
    Najlepszego kochana!
    Ja też pędzę przygotowywać sylwestrową wyżerkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezent bombowy!! szczęścia na Nowy Rok!!

    OdpowiedzUsuń
  5. No to musiałaś sobie zasłużyć na takie wyróżnienie:-) Wszystkiego dobrego Beatko na ten Nowy Rok, aby był lepszy niż ten i żeby zdrówko dopisało, bo resztę to już masz- szczęśliwą rodzinkę i fantazję twórczą!!!
    Pozdrawiam i całuję:-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny prezent,SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń