sobota, 12 lipca 2014

JAK ZROBIĆ NAJLEPSZĄ PIZZE NA ŚWIECIE CZYLI PRZEPIS NA DOMOWĄ PIZZE!!!

Ostatnio dostałam email z prośbą o przepis na pizze,a właściwie nie przepis co prośbę o opis jak ją przygotować,ponieważ przepis podałam już bardzo dawno ale faktycznie dokładnego opisu przygotowania i wyjawienia kilku ważnych informacji nie było.Więc spełniam prośbę i dziś będzie post o tym jak zrobić pizzę w domowej kuchni ale aby była lepsza niż ta z pizzerii:)I aby wyglądała tak:
pizza z pieczarkami,pizza z szynką,pizza na cieńkim cieście,pizza domowa

Ale zacznijmy od początku i zróbmy ciasto...składniki na nie znajdziecie tu:

Ja mam ułatwienie w kuchni,ponieważ od dwóch lat mam niesamowitego pomocnika kuchennego:Termomix,nigdy wcześniej nie pisałam o tym robocie aby nie być posądzona o reklamę:)ale to najlepszy sprzęt jaki miałam w kuchni.Kocham go!!!Odkąd go mam robię masło,piekę chleby,bułki,robię majonez,dżemy,zupy....on robi wszystko od gotowania potraw na parze,poprzez krojenie i szatkowanie az po robienie lemoniady!!!A do tego w bardzo prosty sposób myje się go!!!A pizzę robię w dwie minuty.


Wszystkie składniki wrzucam do termomixu i po 2 minutach mam gotowe ciasto.Ale wcześniej sama wyrabiałam ciasto i bardzo to lubiłam.W każdym razie wszystkie składniki łączymy  i wyrabiamy miasto na ładną masę,o tak:


Potem ciasto pozostawiamy do wyrośnięcia,według mojego przepisu,gdy podwoi swoją objętość układamy ciasto na stolnicy.Ja taką mam!!!I posypujemy mąką,kilka chwil wyrabiamy ciasto a potem wałkujemy wałkiem jeśli lubimy ciasto cieńkie to wystarczy 1cm,jeśli grubsze to nawet 2-3 cm.


Wałkujemy,wałkujemy i ...wałkujemy!!!


Aż mamy takie cieniutkie ciasto....


Ciasto umieszczam na blaszę,która ma dziurki i smaruję,mieszanką keczupu i śmietany:


Następnie układamy to co chcemy,u mnie w domu każdy lubi inną pizze:tu z dużą ilością szynek i zielonym pieprzem:


W czasie przygotowania ciasta włączam piekarnik aby pizza trafiła już do gorącego pieca,po upieczeniu wygląda tak:

Ta była kolejną pizzą tym razem bez pieprzu.
Polecam pizzę z wędzonym łososiem,która jest inna i wyjątkowa.Jej składniki to:sos pomidorowy,wędzony łosoś,mozarella,pomidory i pietruszka,a jeżli lubicie to świetnie do tej pizzy pasują oliwki lub kapary.Pizza prezentuje się tak,przed upieczeniem:


Zaraz po:

 I kilka chwil po postawieniu na stole:)


W ten dzień zrobiłam jeszcze jedną dla miłośniczki grzybów:szynka,pieczarki,kurki a również możecie dodać prawdziwki i oczywiście z dodatkiem cebuli,pomidorów i sera:


Mam nadzieję,że pomogłam i wyjaśniłam dokłądnie jak zrobić domową pizzę,polecam pieczenie w domu pizzy,ponieważ teraz moi domownicy wolą moją niż najlepszą zakupioną w pizzerii a to chyba najlepsza rekomendacja!!!
Smacznego!!!

32 komentarze:

  1. No patrz!
    Masz Tewrmomix?!
    Ja mam też, i to kupę lat, tylko chyba tą pierwszą wersję, jaką firma Vorwerk wypuściła. Przyznam Ci się, że robię w tym tylko ciasto na placki kartoflane i jeszcze tartą bułkę.Muszę ten przepis na pizzę wypróbować, oczywiście w Termomixie, bo też ciasta nie chce mi się gnieść i kto wie, może będą już tylko robiła w tej maszynce?
    Ja grzybki na pizzę zawsze wcześniej podsmażam z cebulką.
    Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam chyba od 2 może 3 lat i nie wyobrażam sobie przygotowywania posiłków bez niego.Jestem zachwycona nim.A co ja robię:wszystkie ciasta,tarty,pizze,pierogi,pasztedy,gularze,pieczywo,lemoniade,Wiesz,naprawdę prawie wszystko.A masz książki do niego?Bo ja mam i to ułatwia gotowanie.

      Usuń
    2. Mam do niego dwie książki, tylko kurcze gdzie? hihi!
      Termomix posiadam tak od około 20 lat, powiem Ci, że wtedy kosztował majątek!
      Obecnie stoi w najciemniejszym kącie w kuchni i wyciągam tylko wtedy, jak łapie mnie zachciewajka na placki........ ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam pizzę a te Twoje wygladaą przepysznie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda smakowicie, aż się głodna robię :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pizze,bardzo apetyczna:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiamy i przyznam,że już prawie wogóle nie kupujemy w pizzerii.

      Usuń
  5. Uwielbiam domowa pizza, mam taki sam przepis na ciasto i jest rewelacyjne, mam go od mamy, a mama od babci :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bardzo często robię chłopcą pizze :) Pychotka :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo chłopaki uwielbiają pizze,wiem jak jest i nas:)

      Usuń
  7. Z wędzonym łososiem poproszę;) A tej cud maszyny zazdroszczę na maksa!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MAszyna jest the best,a taką pizze z łososiem kiedyś Ci zrobię:)

      Usuń
  8. Ślinka leci - a termomix jest moim wielkim marzeniem...... pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  9. Termomix mi się marzy ... U ans w domu od pizzy jest pan mąż. Gdy mam ochotę namawiam chłopaków, a oni już z tata załatwią resztę. Twoja wygląd smakowicie, muszę wypróbować z łososiem.
    Pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do łososia pasuje sporo rzeczy więc życzę fajnej zabawy!!!

      Usuń
  10. Ale pyszności:-) Do wyboru do koloru!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety tak zawsze:)Każdy lubi co innego:)

      Usuń
  11. Wygląda pysznie i pewnie tak też smakowała:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba wpadnę do Ciebie na taką wypasioną, niezmiernie kuszącą pizzę. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Pizza wygląda smakowicie. Zjadłabym taką zwłaszcza o tej godzinie gdy w brzuszku pustki.
    Pyszności!
    Pozdrawiam wakacyjnie, domowo, słonecznie!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Iza,u mnie mniej gorąco ale równie wakacyjnie!!!

      Usuń
  14. Już linkuję tego posta i ciach do zakładek, bo amatorów pizzy mam wielu, a Tobie uwierzyłam " na słowo", wygląda smakowicie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Proponuję zamiast sztucznego ketchupu do sosu zrobić go samemu: 3 min pracy blenderem a smak o niebo lepszy:
    pomidor 1 lub 2 szt pokrojony w kostkę, garść świeżej bazylii, 2 ząbki czosnku , oregano, sól gruboziarnista, pieprz, odrobina oliwy z oliwek. Zblendować i smarować :)
    Piec w min 250 stopniach przez 10 min :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Polecamy www.szybkapizza.pl". Mają pizze na wyjątkowo dobrym cieście.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale mam ochotę na taką pizzę! Powiem szczerze, że robiłam tylko 2 razy domową pizze, ale już teraz wiem, że sprawdza się ona, jak nigdy i aż zatęskniłam za jej smakiem. Długo zastanawiałam się, jaką mąkę wybrać, ale na wielu forach polecano mąkę https://basiazsercem.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń