sobota, 23 marca 2013

MORZE ZIMOWĄ WIOSNĄ:) I POKÓJ MOJEGO SYNA

Zauroczyły mnie zdjęcia,dzisiejszej plaży w Dębkach.Morze,słońce,śnieg i pustki,coś niesamowitego.Aż wierzyć mi się nie chce,że ostatnie zdjęcia jakie Wam pokazałam z tego samego miejsca zrobiłam jesienią.Zdjęcia nie są mojego autorstwa,taką piękną wycieczkę zrobili sobie mój mąż i syn,ponieważ byli na spotkaniu w Dębkach.Gdy zobaczyłam zdjęcia,aż im pozazdrościłam,że nie pojechałam z nimi.Musieli mieć cudowny spacer.I jak tu nie polecać morza,również zimą?











Obiecałam również,że pokażę pokój mojego syna.Starałam się aby każde z moich dzieci,miało swój pokój zgodnie ze swoim charakterem,zainteresowaniami,duchem.Moja starsza córka podobnie jak syn przez wiele lat trenowała kung fu i azjatyckie klimaty bardzo lubi,dlatego ma pokój z pięknymi chińskimi dekoracjami,już się kiedyś pojawił na moim blogu:)Młodsza córka ma meble kolonialne,fototapetę z widokiem na morze  w Tajlandii.A mój syn rok temu,poprosił o zmianę  pokoju w kosmiczne motywy,który miał gdy był jeszcze malutki.Wtedy bardzo go interesował kosmos.Staje się facetem i pomyślałam że fajnie byłoby aby urządzić mu pokój "na lata".Myślałam,myślałam i nagle olśniło mnie,że będzie to city.Gdy powiedziałam o tym mężowi,podrzucił mi kilka fajnych pomysłów i zrobiliśmy remoncik.Myślę,że fajnie wyszło.Zależało mi na minimaliźmie tak bliskiemu panom,stąd żaluzje w oknach,prosta szara wykładzina.Meble już były wcześniej ale w tej chwili myślę o przemalowaniu ich.


Mój syn gra na gitarze,chyba widać:))



Na półce poniżej ulubione książki:Ojciec chrzestny Puzo,Wiedźmin Spakowskiego,Pan lodowego grodu i Gra o tron.



Wiem,wiem,wszędzie panoszą się książki,jak w całym domu,mój syn bardzo dużo czyta,najczęściej fantastykę i książki historyczne.


Gdy urządzałam pokój znalazłam kilka fajnych elelementów:kinkiety,lampki,kosz na śmieci,świeczka,wszystko z motywem city:)




Podobnie jak córka,synek trenuje kung-fu.Widać i u niego elementy chińskie,kije do walki itp,poprzednio w pokoju wisiały plakaty jego idola Bruce Lee.Teraz je zdjęłam ale chyba je zawieszę,Tylko nie wiem gdzie:)


Chłopaki to kochają:Ferrari przywiozłam z Wenecji.A Podobno każdy facet kocha tę książkę.Mój syn przeczytał wszystkie książki Puzo a już Ojciec Chrzestny to jego ulubiona książka,podobnie jak film.Nawet plakaty z filmu gdzieś leżą w pokoju.





33 komentarze:

  1. Witaj.
    No morze wygląda rewelacyjnie, nigdy nie byłam zimą.
    A pokój też ekstra, motywy city robią wrażenie.
    pozdrawiam.Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też rzadko jeżdzę nad morze zimą a mieszkam tak blisko.To błąd jak widać:)))Dziś u nas też błekitne niebo,słońce tylko bardzo,bardzo zimno.

      Usuń
  2. Jeśli chodzi o Puzo- moim faworytem jest Rodzina Borgiów:)
    A pokój Synka- cudowny i taki... światowy:)I te nadmorskie zdjęcia.... Szkoda, że do morza mam daleko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz,własnie zbieram się do przeczytania,bo ostatnio wpładła mi w ręce i jestem bardzo jej ciekawa.

      Usuń
  3. Ja też uwielbiam morze zimą :) Pokój świetnie urządzony, sama lubię takie klimaty... Gratuluję 12000 wejść na bloga :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj,no faktycznie dopiero teraz zauważyłam liczbę:)))Cudnie,cieszę się,że są tacy co wchodzą,bo to świadczy o tym,że ktoś czyta i ogląda to co chcę pokazać,z czym się podzielić:)

      Usuń
  4. och przez te zdjęcia truję dupę ukochanemu,byśmy na dniach nad morze podjechali :) szkoda,że tak zimno jest :P
    pokój świetny, miałaś rację,by zrobić coś takiego na lata, sama bym mieszkała w tym pokoju chętnie :) I świetnie,ze chciałaś,by dzieci miały pokoje z odzwierciedleniem siebie. Mój jest cały nawalony plakatami filmowymi, Nowego Jorku i wieloma pierdołami, ale dopiero gdy to zrobiłam (zagraciłam go i zmieniłam koncepcje pokoju według rodziców ) poczułam,że to mój pokój.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że się podoba.w takim razie przy okazji,pokażę pokoje córek:)

      Usuń
  5. Powinnyśmy się wymienić zdjęciami, bo moje zdjęcia znad morza - sylwestrowe(!) wyglądają jak wiosenne ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt w Sylwestra to była wiosna,nie co teraz:)))A u mnie jesienią,robiłam zdjecia na Dębkach w październiku,gdy było prawe 20 stopni:))I jak tu nadąrzyć za aurą pogodową:)

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia, można i snieg pokochac. Pokój syna ma jego klimat, jest w nim to, co chce, żeby było. To najważniejsze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to mi chodziło,najpierw wysłuchałam jego.Kiedyś gdy uczyłam się,aby projektować wnetrza,pewna wykłądowczyni powiedziała,że nawet jak mamy inne pomysły,gust czy wizje,zawsze powinnyśmy słychać klienta.A najgorsze są Panie Projektantki,które wchodzą do domu,przedstawiają swoją wizję w bardzo apodyktyczny sposób,nie chcą słuchać klienta,a on przytłumiony wiedzą,gustem i egzaltacją pani artystki coraz częściej milknie.Potem ma dom pięknie wystylizowany w którym bardzo dobrze się czuje,a przemądrzałą Panią Projektant wspomina z ciarkami na kręgosłupie.Zapamietałam to jako najważniejszą lekcje.Wnętrze nie musi być super modne,wystylizowane ale musi byc zgodne z upodobaniami mieszkańców.Oni muszą dobrze się czuć i cieszyć się nim.

      Usuń
  7. Wow! Widoki zasniezonej plazy i zimowego Baltyku takie, ze az dech zapiera!Ciesz sie, ze nawet jesli z nimi nie pojechalas, przywiezli Ci (i nam) z wyprawy troche fotek!;)
    Pomysl na pokoj mlodego super! I uwierz mi...nie tylko chlopaki kochaja Ferrari i "Ojca chrzestnego" ;)))
    Muaaa!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,coś w tym Ferrari jest:)))Ty to masz dobrze...jak przejeżdzałam przez Włochy to widziałam kilka.Nigdy więcej tylu nie widziałam w ciągu dwóch dni:)Jak dla mnie to mogłabym mieć 458 Spider,oczywiście czerwone:)))Tylko gdzie takim jeździć,na naszych drogach:))

      Usuń
  8. Ach zdjęcia morskie cudowne. Nigdy nie byłam zimową porą nad morzem.
    Dobrze, że syn tak dużo czyta! Nic tak nie rozwija wyobraźni!
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam,nawet pisze opowiadania:)))Myślę,że dzięki czytaniu książek zaczął też pisać swoje opowiadania,które są naprawdę ciekawe.

      Usuń
  9. Twój syn czyta dokładnie te same książki co mój brat. To jakaś męska seria? :)
    Świetnie wygląda ten pokój. Typowo męski klimat. Na pewno syn będzie się nim długo cieszył :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie tak jest,co do książek i facetów.A Sapkowski,czy Puzo to guru facetów:)

      Usuń
  10. Beatko!
    Zdjęcia zachwycające. Jest oczarowana błękitem. Ja też nie byłam nad morzem zimowa porą. Bardzo tego żałuję. Świetne krajobrazy.
    Pokój syna urządziłaś z wielką klasą! Jest fantastyczny.
    Życzę miłej niedzieli.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego,musisz przyjechać i zobaczyć jak jest pięknie:)

      Usuń
  11. uwielbiam morze zimą, pomimo,że mnie przeraża pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt,jest groźne.I często niebezpieczne,szczególnie jak wieje.

      Usuń
  12. Piękna plaża zimą...cudne zdjęcia...Nigdy nie widziałam morza zimą, to teraz mam namiastkę:)))
    Pokoik fajny, taki dla chłopaka...

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia piękne :) faktycznie plaża zimą ma swój urok. A pokój syna bardzo fajny...to super , że syn tyle czyta. No i widzę, że masz dom pełen "zabijaków" hi,hi ;) więc możesz spać spokojnie ;):) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne zdjęcia plaży w Dębkach i bez tłumów, czego nie można powiedzieć latem :).
    Pokój synka jest bardzo młodzieżowy i najważniejsze, aby czuł się w nim dobrze. Kosz i inne gadżety, świetnie się wpasowały :).

    Ciepło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. szałowe, choć widziałbym tu szarą przecierkę na meblach :D sama mam identyczne i jak tylko się ociepli chcę je pobielić :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze mówię,że lubię zimę, oczywiście w swoim czasie:). Te zdjęcia mnie w tym utwierdzają:) W Dębkach zimą nie byłam jeszcze. Czasami do Władysławowa jedziemy,czy do Pucka. Czas zmienić kierunek:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny męski pokój! Bardzo podoba mi sę wykończenie ściany z motywem miasta, wygląda to super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Morze...nieziemskie ;)
    A pokój syna...bardzo miejski i męski...;)
    Super te...City dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Morze jest śliczne zimą;)
    A pokój syna fantastycznie wygląda z motywem miasta:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ty masz morze ja mam góry ;) Uwielbiam nasze morze ale niestety zimą nie miałam okazji podziwiać jego uroków.
    Ciekawy i bardzo oryginalny (indywidualny) klimat jest w pokoju syna - i kolory - lubię takie.
    Pozdrawiam wiosennie Marta.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pozazdrościłam tych morskich widoków. Uwielbiam ale mam ok 400 km:(
    Zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana Beatko!
    Życzę tobie i Twoim Najbliższym pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w gronie rodziny
    i wśród przyjaciół oraz wesołego „Alleluja”.
    Ślę pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń