niedziela, 13 kwietnia 2014

STÓŁ WIELKANOCNY W TRZECH ODSŁONACH

Witajcie po chyba tygodniowej przerwie,brak wolnego czasu spowodował,że nie pokazałam tego co robiłam a,że sporo sie działo,to postaram się uzupełnić braki.Mam do pokazania Wam duże zmiany w dekoracjach w  sklepie,trochę nowości jakie przywiozłam do sklepu,pewną pyszną paprykę i jeszcze kilka tematów,w tym nowe candy.Bo przecież obiecałam,a będzie candy wiosenne i delikatne białe:)Ale najpierw o sole wielkanocnym.Te które już mnie trochę poznały,wiedzą,że uwielbiam aranżacje stołów i dekoracje.Przez wiele lat w kuchni zastawiałam stół w typowych barwach świątecznych:żółcień,pomarańcz i zieleń.Jednak jak pamiętacie w zeszłym roku drastycznie zmieniłam pomysł na kolorystykę i postawiłam na pastele.Tak też będzie i w tym roku.Ale ostatnio miałam pytanie od koleżanki co myślę o stole tylko w dwóch kolorach w bieli i zieleni.Pomyślałam,poukładałam i okazało się,że to jest bardzo fajny pomysł dla tych,którzy lubią minimalistyczny stół.Czyli zaczynamy !!!Najpierw stylizacja w pastelach,bo to będzie mój stół:







 Pamiętacie buteleczki od mojej mamy?Właśnie kilka wykorzystałam do dekoracji świątecznej.A reszta będzie sukcesywanie wykorzystywana.Dekoracja miała być zupełnie inna z zieleni i białych gałęzi a dopiero potem miały być kwiaty i wstążki.Niestety za nic gałązki nie chciały się trzymać na mojej dość trudnej lampie.Dlatego został tylko dół dekoracji ale bardzo mi się podoba.
 A tak wygląda z daleka:

Dołożyłam do nich ptaszki i chyba jest lepiej:
Kolejna stylizacja:pełna kolorów:






I stół w bieli i zieleni:




 Mam nadzieję,że Wam się spodobało,chętnie pokazałabym już udekorowany dom,chociaż kuchnię ale jestem jeszcze w polu,daodam daleko w  polu!!!Przy tej okazji pokażę Wam kilka pięknych insporacji jakie znalazłam w sieci:







 Dziękuję za uwagę:))))
Mam nadzieję,że dziś nadrobię zaległości i poczytam Wasze posty.
Pozdrawiam serdecznie!!!


53 komentarze:

  1. Przepiękny wystrój, mnie najbardziej urzekł..pomarańcz. Wiosna, święta i..energia:)A dla mnie to najważniejsze.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo pomarańcz jest taki energetyczny,u mnie ta kolorystyka gościła do tej pory,teraz ujarzmiam pastele:)

      Usuń
  2. O, jak ślicznie. Nie umiałabym wybrać, która dekoracja najbardziej mi się podoba. Wszystkie są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Racja ciężko się zdecydować na jeden zestaw, ale chyba pierwszy najbardziej mnie urzekł! Pomysł z buteleczkami jest świetny:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buteleczki nie raz zagoszczą u mnie jako dekoracje.Część mam w biurze i trzymam w nich małe agrafki,pinezki,szpilki,świetnie się sprawdzają!!!

      Usuń
  4. Aranżacje piękne, najbardziej podoba mi sie ta zielono żółta, ale chyba dlatego,że to równiez moje tegoroczne kolory świąteczne, buteleczki zawieszone z kwiatkami super!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zachwycona stroikiem z buteleczkami:)

      Usuń
  5. Oj kochana, rozszalałaś się z tymi aranżacjami!
    Mnie najbardziej podoba się ostatnia - w bieli i zieleni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jak ułożyłam ją na stole pomyślałam,że fajnie,szczególnie w kontraście z moim szalonym stroikiem na lampie:)

      Usuń
  6. Piękne aranżacje urzekły mnie pastele oraz zieleń . Ta ostatnia jest bliska memu sercu- Przepięknie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo.....od razu kojarzy sie z wiosną i świętami:)

      Usuń
  7. Mnie w tym roku minie dekorowanie stołu, ale gdybym miała to robić zdecydowanie królowałyby pastele. Dekoracja lampy bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja święta również spędzam poza domem ale w sobotę mamy uroczystą kolację i będę mogła ustroić stół,już się nie mogę doczekać.

      Usuń
  8. Beatko, jak zwykle bardzo piękne aranżacje. Świetny pomysł na biel i zieleń.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, te błękity są niebiańskie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio widziałam cudną świąteczną kolorystykę i w przyszłym roku ją wykorzystam:błękit,róz i turkus.Do tego sporo bieli.Cudnie.

      Usuń
  10. Biel i zieleń wygrywa zdecydowanie! i właśnie taki będzie mój stół:) dzięki za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Widzę,że wieluz Was zielenie przypadły do gustu!!!

      Usuń
  12. biel i zieleń przepiękna :) najlepsza aranżacja - chętnie coś w tych kolorkach u siebie wymyślę

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, przepraszam za brak odwiedzin!:)
    Zielony stół jest chyba najpiękniejszy choć pastele to moja miłość największa. Dobrego tygodnia ci życzę i nie przemęczaj się w przygotowaniach. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie,że wpadłąś:)))Ja mam mało przygotowań,święta spędzam u rodziny:)

      Usuń
  14. Ja kocham pastele ale w tym roku robię albo ma zielono albo na żółto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie miał być róż ale zastanawiam się nad zielenią.

      Usuń
  15. biało zielony stół to mój faworyt :)))

    pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba taka dekoracja stołu w wąskiej gamie kolorystycznej. Ten stół biało -zielony jest super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałam jeszcze pokazać biało-żółty ale już czasu w ten dzień nie miałam:)

      Usuń
  17. Śliczne wszystkie stylizacje, wybrałabym w bieli i zieleni choć u mnie jak co roku będzie biało- granatowo z dodatkiem akcentów żółtych. Życzę miłego tygodnia przedświątecznego i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. daleko w polu to jestem ja :)) remont rozpanoszył się wszędzie , kręgosłup ledwo zipie , jutro czeka mnie szkolenie i....;)))) oj dobrze,że na Święta będziemy poza tym bałaganem :))

    Twoje dekoracje są świetne !!!! Mnie urzekła pierwsza - buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,co to remont,doskonale Cię rozumiem,ale za to jak będzie ładnie!!!

      Usuń
  19. Najbardziej podoba mi się ta wersja ze wstążeczkami - dodają wiele uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Łał!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    No kochana poszalałaś. Przecudnie to wszystko zaaranżowałaś. Mnie urzekła pierwsza wersja i zieleń z bielą...no i te słoiczki z kwiatami... C-U-D-O...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoiczki są the best:)Ale też możesz sobie zrobić dekorację słoiczkową:)

      Usuń
  21. Ta wersja biało-zielona dla mnie najlepsza. Za to pastelowa w sam raz na świąteczny podwieczorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że na podwieczorek i taki pełen muffin i babeczek:)

      Usuń
  22. Piękne stylizacje!!! Mojemu sercu najbliżaszą ostsnio biel- zieleń, spokojna,stonowana....świetny pomysł na wykorzystnie buteleczek od mamy !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!!Buteleczki jeszcze wykorzystam,już wiem coz nimi zrobię na tarasie:)

      Usuń
  23. Mi najbardziej podoba się wersja róż z bielą i biel z tą zielenią. Cudowne to wszystko , fajnie ,że pokazałaś różne wersje , można porównać , podpatrzeć ...super bardzo mi się podoba i te kwiaty w słoiczkach ...Pięknie , pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie,bardzo jestem ciekawa,czy u Ciebie też będą pastele,bo wiem,że bardzo lubisz:)

      Usuń
  24. Bardzo fajnie to wygląda, kolorowo i wiosennie. Wszystko ze sobą się idealnie komponuje. Urzekł mnie z pierwszej aranżacji ten duży zajączek z fioletową kokardką, chyba drewniany? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak drewniany i pomalowany.Kupiłam go w naszej kwiaciarni i widziałam,że są w sklepach w tym roku również.

      Usuń
  25. Przepiękne dekoracje....wszystkie super....mój faworyt to zieleń z bielą bo jestem szurnięta na punkcie zieleni...u mnie będzie zielono-biała z dodatkiem żółtego...

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne dekoracje :)
    Najbardziej podoba mi się pierwsza i trzecia, u mnie w tym roku pastelowe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pastelowa i biało-zielona mogłaby zagościć u mnie :) Beatko kiedy Ty to wszystko robisz,ja to nie ogarniam 3/4 obowiązków a gdzie mi tam strojenie...Za kilka dni święta a ja nic nie mam,żadnych zakupów,porządków,prezentów zajączkowych i wysłanych kartek. Jak tak patrzę na to co dziewczyny wyczyniają to jest mi potwornie wstyd,bo nie mam się czym pochwalić...eh :/
    Ściskam Cię kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Niebieski pomysł bardzo mi się podoba :). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Stawiam na pastelowy i biało-zielony:-)

    OdpowiedzUsuń