czwartek, 15 maja 2014

WIOSENNE-BIAŁO-MIĘTOWE CANDY

Witajcie,w czasie kiedy całe dnie spedzam wśród kwiatów i krzewów nie zapomniałąm o obietnicy candy.W związku z tym,że u mnie w sklepie wystawa w kolorze biało miętowy takie też będzie candy.Co prawda ostatnio zastanawiałam się z koleżanką jaki to faktycznie kolor miętowy ale mam nadzieję,że zbliżony do tego na moich zdjęciach.A jakie są warunki candy?Tu będę miała do Was prośbę,chciałabym abyście mi pomogły i zajrzały do mojego sklepu internetowego i wybrały trzy przedmioty,które chciałybyście mieć.Dzięki temu będę wiedziała w jakie rzeczy powinnam kupować do sklepu.

Czyli prosiłabym:
1.Zamieścić pod tym postem komentarz wraz z krótką informację o tym co Wam się podoba w moim sklepie,wymieniając trzy przedmioty.
2.Będzie mi bardzo miło,gdy uczestnicząc w moim candy ,te osoby,które jeszcze mnie nie znają zaobserwują mojego bloga.
3.Proszę przekażcie informację o moim candy u siebie zamieszczając baner na swoim blogu.
4.Jeśli macie ochotę to polubcie moją stronkę na facebooku:

Zabawa będzie trwała do 20.06 2014
To dla mnie ważna data:)

A czym chcę się podzielić?
Oto moje candy:


Dwa śliczne świeczniki z metalową rączką:


Świeczka w miętowym kolorze:


Skrzynka na kwiaty:


Serwetki:


Trzy  tabliczki z napisami ziół,możecie wybrać z następujących nazw:
truskawka,poziomka,szczypiorek,pietruszka,lawenda,bazylia,mięta,carry,stewia,rozmaryn,tymianek,pomidor,
Oraz trzy tabliczki do zapisywania nazw roślin z kredą


Tabliczka w podobnej koloryscyce w piękną sentencje:


Mam nadzieję,że spodobało się Wam co przygotowałam specjalnie dla Was:)

U mnie ciągle jakieś nowości,bardzo chciałabym pokazać Wam migawki z naszego sklepu:

Uwielbiam konwalię,mamy w sprzedaży bukieciki:


I sadzonki:


 Lithodora i niesamowitym kolorze:



Zobaczcie jakie w tym roku mamy pelargonie stojące,mają niesamowite kolory:


















I trochę innych roślin:


 Urzekła mnie ta lwia paszcza w białym kolorze

 Hortensja:


 Truskawki:


Bacopa


Lobelia:



Rododendrony już zaczęły kwitnąć:


Fajnie mam,co?
Nie mogę się nacieszyć kwiatami
Ale mam też dla Was pewną niespodziankę,poszerzyłam naszą ofertę sklepu o pewne cudne dekoracje do Waszych domów i ogrodów.Na razie trzymam wszystko w tajemnicy,bo choć mam już towar w sklepie chciałabym go obfotografować aby Wam pokazać:)

Jeszcze raz zapraszam do mojego sklepu:

Dom z ogrodem

127 komentarzy:

  1. Ha! czyżbym była pierwsza???? Pisze się jak nic. cuda przygotowałaś. Będzie masa chętnych jak nic! Tylko pamietaj przy losowaniu, że to ja jestem twoja najulubieńszą koleżanką!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello, hello, śliczne rzeczy chcesz nam ofiarować, więc będzie mi miło jak trafią do mnie, trzymam za siebie kciuki, życząc wszystkim miłej zabawy. a Ciebie moja droga zapraszam do naszego sklepu, mamy dni darmowej wysyłki. Mocno i serdecznie ściskam Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. darmowa dostawa z warunkami, tego rodzaju chwyt od razu budzi we mnie nieufność

      Usuń
  3. Ależ u Ciebie Beatko pięknie i kwitnąco...same cudeńka...
    Chętnie ustawię się w kolejce po te śliczności...
    Co do Twojego sklepu, to trudno jest wybrać tylko 3 rzeczy....masz tam mnóstwo cudeniek...ale jak już muszę to wybiorę tylko te 3....a wiec uwielbiam Twoje lampiony, uwielbiam Twoje metalowe osłonki na doniczki oraz uwielbiam Twoje pudełka z serii muffinkowej....

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm :) cudne rzeczy przygotowałaś :)
    ech-chciałabym te kwiaty ;) hehe
    trudno wybrać TYLKO 3 rzeczy :)
    jakbym mogła to zaopatrzyłabym się z Twojego sklepiku poza kwiatami ;) w szklane przedmioty (latarenki, butelki), w kraciaste szyciowe tworki a najbardziej urzeka mnie komplecik słoiczków w wiklinowym koszyku! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne Candy:) Z miłą chęcią wezmę udział, powiew świeżości podczas ogrodowego przyjęcia bardzo się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko 3 rzeczy? Nie możliwe!:) Po pierwsze cudne słoiki z nakrywką z ptaszkiem i serduszkiem. Po drugie lampiony domki i szklane. Po trzecie śliczne osłonki a najładniejsza ta: http://domzogrodem.com/25-oslonka-na-doniczke.html :)
    Cudne miętowe candy :) Oj bardzo chciałabym je dostać :)
    Banerek zabieram ze sobą :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też sie zapisuje ,a z Twojego sklepu trudno mi wybrać 3 rzeczy bo wszystko mi się podoba ,buziaki Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe dekoracje na candy więc stane w kolejce po cukierki. A w sklepie najbardziej podobaja mi sie lampiony, zwłaszcza te szklane słoiczkowe i duże latarnie. Jestem uzależniona od światła świec:))

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuje jako futrzak 1694
    banerek jest wstawiony ;)
    ojej wszystko cudne jest :) sama to wszystko robisz?
    ale wybrałam że najbardziej podoba mi sie poduszka z motylem, dekorowane słoiczki i zegar home sweet home :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, ale cuda rozdajesz!!! Ja wybrałaby tablicę, bo skleroza powoli daje się we znaki, stojak na zioła i jakąś latarenką. Banerek wieczorkiem zamieszczę, bo jakieś kłopoty techniczne i M potrzebny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Beatko, jak zwykle wspaniale dekoracje. Zachwycają wszystkie Twoje przepiękne kwiaty.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. A no fajnie ci, pracować w takim otoczeniu to czysta przyjemność :)
    Kochana,chyba sobie żartujesz-nie da się wybrać Tylko trzech rzeczy z twojego sklepu ponieważ jest tam cała masa tego co bym z chęcią przygarnęła :) No np.osłonki na doniczki,świeczniki,tabliczki,stojaki na zioła.Jak by były pergole na balkon to też bym z chęcią wybrała ;p
    A te cukierasy wszystkie to dla jednej osoby?! Kurcze,jeśli tak to któraś nieźle się obłowi!Obym to była ja ;p
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisuję się.Piękne prezenty przygotowałaś.Te znaczniki to moje marzenie :-). W Twoim sklepiku byłam i dech zapiera wielość asortymentu. Mnie zauroczyły lampiony, osłonki na donice te metalowe i drewniane i oczywiście słoiczki z pokrywką z ptaszkiem :-).Pozdrawiam.
    Ojej chyba nic nie wygram bo jestem 13 !

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze,że mam Cię na pasku bocznym:)
    Zaglądam a tu takie niespodzianki szykujesz :)
    Ja wzdycham...i wzdycham do wielu rzeczy...
    Ale te trzy najbliższe memu sercu to:
    -Dekoracje w wiejskim styku - w czerwoną krateczkę
    -Seria Muffinkowa
    -i prześliczne lampioniki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzy rzeczy ....kocham światło więc wszelkie latarnie,lampiony to doskonały prezent,jako maniaczka kwiatów wszelkie donice,osłonki,skrzynie to strzał w 10-tkę,a że ostatnio chodzę zakręcona to słoik który złapie moje myśli,pomysł w torbie zawsze się przyda a i dziecię chętnie z niego skorzysta na skarby,robaczki i inne cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mogłoby mnie zabraknąć!:) Na niebiesko mam ostatnio wszystko więc może dopisze mi szczęscie.
    W twoim sklepie najbardziej podobają mi się drewniane, bielone rzeczy jak np latarnie z serduszkiem i pastelowe cudeńka rodem z filmów retro:) I torba żeglarska- to dla Młodego:) Pozdrowienia i czekam z niecierpliwością oraz nadzieją na losowanie

    OdpowiedzUsuń
  17. masz przepiękne rzeczy, od takich uroczych sklepów nie sposób się oderwać. Nie biorę udziału w rozdaniu, ale wrzucam link na fanpage, po prostu sama radość wylosować takie cudowności i egoizmem byłoby poinformować o takim candy. Może ktoś z moich czytelników będzie miał szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja stanę do kolejki
    Na początek zajrzałam do sklepu i.... nie wiem co wybrać ,tyle ślicznych rzeczy się tam znajduje. Szczególnie podoba mi się wiklinowa osłonka na stojaku, świeczniki - latarenki , koszyki do chleba.........
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. O raaaju ! Jak bym chciała być tym szczęśliwcem ,co wygra ! :-))) Piękności przygotowałaś Kochana !! Stoję w kolejce !! I udostępniam na FB :-)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie to najbardziej podobają się lampiony,szklane buteleczki i osłonki na kwiaty:)A prezenty cudne przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne kwiaty , że tak zacznę od końca :)) Kochana - czasu u mnie brak ale na tak wspaniałe candy to ja się piszę oczywiście z wielką radością - buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie może mnie zabraknąć w kolejce, gdyż jestem wielką miłośniczką kwiatów.
    A to co serwujesz kochana to istne cudeńka, chętnie je przygarnę, jeśli tylko zechcą trafić pod mój daszek ;))
    Pozdrawiam cieplutko i kciuki zaciskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po wizycie w sklepiku dopisuję, że najbardziej "wpadły mi w oko i w gusta": lampiony-latareki, przytulanki w stylu Tilda i patery ze szklanym kloszem, a także osłonki, poszewki,itd... czyli prawie wszystko ;))

      Usuń
  23. Ja też za nic w świecie nie opuszczę takiego pięknego candy ! , więc już ustawiam się w ogonku cichutko... A co do sklepu to; najbardziej podobają mi się duże lampiony , metalowa półka -regał i wiklinowe skrzynki .... i jeszcze bym mogła tak wymieniać i wymieniać , bo wszystko bardzo mi się podoba .....Buziaki Beatko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ustawiam się w kolejce. Kwiaty. Gdybym wpadła do Twojego sklepu to pierwsze co bym kupiła.
    Jestem pod wrażeniem (i to takie moje małe marzenia wnętrzarskie): zawieszek i tabliczek, dekoracji w stylu prowansalskim i oczywiście lampionów szczególnie tych nowych. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo bym chciał przygarnąć te piękne rzeczy, a Twojego sklepiku to chciałabym wszystko, najbardziej podobają mi się dekoracje z działu - skandynawskie lampioniki, słoiki, butelki
    Pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  26. cudne prezenty :) z miłą chęcią ustawiam się w kolejce :)
    a chciałabym z twojego sklepu następujące rzeczy:
    1.Słoik kuchenny szklany z ptaszkiem
    2.Lampion
    3.Tabliczka z sentencją
    banerek na moim blogu, a na fb obserwuję jako Joanna Baran
    pozdrawiam i trzymam za siebie kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn. chciałam teraz zalajkować na fb, ale się nie da, bo wyskakuje komunikat, że nie ma takiej strony :(

      Usuń
  27. Komódka i puzderko na muffinki sa śliczne a mostek ogrodowy uroczy, natomiast przygotowałaś wspaniałę i bogate Candy, w którym chętnie wezmę udział, pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudeńka w sklepiku.
    1. Świetne lampiony wszelkiej maści
    2.poduszka z nadrukiem- uwielbiam
    3. Wiklinowa osłonka z metalowym stojakiem.
    Cudne candy zatem ustawiam się w ogonku z ogromną nadzieją.
    Obserwuję już dłuższy czas.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  29. i ja sie ustawiam w kolejce :) od dawna buszuje po sklepiku i zawsze wypatrze cos fajnego :) w tej chwili na mojej liscie zakupowej sa :
    poduszki w gwiazdki
    skrzynka na ziola
    i woreczki na ziola :)

    pozdrawiam
    Agnieszka H, mala_majeczka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Również z chęcią biorę udział w konkursie, ponieważ przygotowałaś dla nas przecudowne rzeczy!
    Prosiłaś o podanie trzech rzeczy, podaję je bez większego zastanowienia (podobają mi się już od dawna)
    * białe świeczniczki w kształcie klateczki dla ptaków <3
    * szklane słoiczki, flakoniki itd. ozdobione subtelnymi akcentami koronki (wygląda to bajecznie)
    * i piękne delikatne kolory choć to nie rzecz... więc ostatnia rzecz to szmaciane laleczki, przypominające dzieciństwo.
    Wspaniałe rozdanie.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i oczywiście banerek na assymetryczna.blogspot.com na pasku bocznym :)

      Usuń
  31. Kochana Twój sklep to magiczne miejsce :) przede wszystkim capnęłabym większość kwiatów :) są bajeczne, następnie osłonki i lampiony :) ale i poduchy przyciągają mój wzrok :) są piękne !!! no i stojak na zioła !!!! rewelacja :)
    zapisuje się do zabawy, marząc o wygranej - bo prezenty wspaniałe :)
    pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl
    lecę udostępnić info o zabawie na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Witaj, chętnie wezmę udział w zabawie przesyłając moje 3 typy:

    http://domzogrodem.com/242-poduszka-w-gwiazdki.html
    http://domzogrodem.com/220-pudelko-z-serii-muffiny.html
    http://domzogrodem.com/283-lampion.html

    Ania z Plum in the kitchen :)

    OdpowiedzUsuń
  33. cóż - podoba mi się wszystko : szczególnie domek szkieletowy, lampioniki i wszystkie dodatki: kwiaty tace ozdoby ....
    banerek na:
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    jezeli masz ochote zajrzyj do mnie i zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia co zrobiłam, że ten kom. sie usunął .
      Niemniej jednak zapisuje się na takie cuda.

      Co do sklepu to wykupiłabym w nim wszystkie lampiony:)))

      Usuń
  35. Zgłaszam się :D
    email: betweenbooks13@gmail.com
    Obserwuję: Ania a
    Z twojego sklepu wybrałabym tą śliczną klateczkę (http://domzogrodem.com/260-klatka.html), piękny regał na kwiaty (http://domzogrodem.com/312-regal-metalowy.html) oraz uroczą poduszeczkę (http://domzogrodem.com/29-poduszka-z-nadrukiem.html) <3
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniałe przygotowałaś nagrody :)
    Jak mogłabym je ominąc :)
    Jestem teraz na etapie poszukiwania patery a z Twojego sklepu najbardziej podobają mi się lampiony , flakoniki i kwiaty , w których jestem zakochana :)
    Baner już za chwilę u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. pięknie masz tam i jak można się cudnie zrelaksować :) uwielbiam kwiaty fotografować, więc mogłabym tam zniknąć całkiem :)
    candy cudne, więc z chęcią stanę w kolejce :) a najbardziej u Ciebie podobają mi się tace, lampiony i poduchy :) są piękne i w końcu się na nie skuszę :) o takie:
    http://domzogrodem.com/210-biala-taca.html
    http://domzogrodem.com/242-poduszka-w-gwiazdki.html
    http://domzogrodem.com/311-lampion-szary-drewniany-maly.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też się chętnie zapiszę :) Podoba mi się wiele rzeczy, ale pozwolę sobie wymienić te: 1. lampiony, 2. poduszki z nadrukiem, 3. tace z napisem :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Muszę to mieć. Podoba mi sie bardzo ta sentencja bo nie mam domu a ciągle o nim marzę i wiem, ze to prawdziwa sentencja. Mieszkam w bloku a rodzice na wsi.Zaglądam do nich i w Twoim sklepie najbardziej mi się podobaja domki drewniane z tarasem. Skoro tak to do nich pasuję ogrodzenie by się ukryć przed wścibskim wzrokiem sąsiadów zza płota. Poza tym skoro jest domek, jest ogrodzenie to na taras lampiony. No i byłoby super na dzień dzisiejszy.
    Poza tym spełniłam zyczenia - banerek po lewej stronie mojego bloga (mam ich 3), ale banerek jest tu
    http://mysoapandjam.blogspot.com/
    Polubiłam Cię na fb i zostałam jako obserwator.
    Czekam z nadzieją, Gromadze namiastki domu.
    Pozdrawiam i życze wszystkiego naj w domu.

    OdpowiedzUsuń
  40. Zostałam w kręgach ale coś nie tak na fb

    OdpowiedzUsuń
  41. I ja ustawiam się w tej długiej kolejce, choć drugi raz to mi się pewnie nie uda:-))) Te cudeńka świetnie by pasowały do mojej remontowanej kuchni:-))) Co do wybrania trzech rzeczy ze sklepu to jak wszyscy mam ogromny problem, ale stawiam na lampiony, słoiki ze sztućcami i króliki !!!
    Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Lubię zglądać do Twojego sklepu. Najpierw trafiłam do sklepu a później na bloga. Staję w kolejce po te cudeńka. W sklepie kupiłabym ławeczke różaną, wiklinowe osłonki na skrzyneczki kwiatowe i komplet sekator i rękawice (są cudne). :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wspaniałe candy, tyle pięknych rzeczy do wygrania. Jestem pierwszy raz i z przyjemnością zostaję. A w sklepie wszystko mi się podoba, w szczególności stojak na zioła, lampiony typu latarnia morska (po prostu mega) i wszystkie poduszki i

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. cudne candy:) cudeńka takie że nie można przejść obojętnie obok nich, kwiaty uwielbiam mam ich trochę w domku . z wybraniem trzech rzeczy ogromny problem np by to były lampiony, tace i całą reszta:)

    OdpowiedzUsuń
  46. :) właśnie spacerują sobie po Twoim sklepie i mam dylemat z wyborem hi hi:))
    Od jakiegoś czasu zachwycają mnie wszelakie lampiony, i gdybym miała wybrać to takie ażurowe, zdaje się nazwane u Ciebie "z ornamentem", czy też potocznie z koronką;) Więc pierwszy typ to lampiony:) Kolejna - szklarnia domowa:) za którą się ostatnią rozglądam:) ..i jeszcze kolejna - słoiki np ten z ptaszkiem:) ..no i cała reszta pięknych różności u Ciebie:) Piękne miejsce stworzyłaś, gratuluję!!:)
    Serdeczności posyłam kolorowe i biegnę instalować banerek u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  47. w takim razie i ja stane w kolejeczce bo czuje mięte :)
    podobają mi sie latarenki,lampion latarnia z szufladkami , potrójna skrzynka ma kwiaty , skrzynki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Chyba nie dodam nic nowego - latarenki, lampiony to lubię najbardziej, a i jeszcze kolekcja lawendowa tak, dokładnie tak.
    Pozdrawiam, dołączam do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  49. Oj oj ale cudnie u Ciebie :)
    Z chęcią dołączam do zabawy - ze sklepiku najchętniej wybrałabym: lampiony, paterę na ciastka oraz wiklinowe osłonki.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  50. Dołączam się do zabawy - mi najbardziej podoba się skrzynka na kwiaty i lampiony !!!!
    pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  51. a ja właśnie dumam nad kwiatami na taras;-) świetne candy pzdr;-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wpadłam na chwilę,ale zostanę u Ciebie na dłużej:)) zapisuję się także na te cudowności,może szczeście mi dopisze:)
    pozdrawiam ciepło,
    Fila

    OdpowiedzUsuń
  53. chetnie wezme udzail!podobaja mi sie te szklane lampiony ze sklepu, słoiki z białymi nakretkami w stylu skandynawskim i chetnie przygarnela bym pastelowe rekawice kuchenne:))Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne rzeczy w Twoim sklepie... Obejrzałam wszystko i aż rozbolała mnie głowa... To ładne, to ładniejsze, a tamto jeszcze ładniejsze... Najbardziej podobały mi się jednak; Stojak na zioła z trzech półek na ruchomych nóżkach, bramka różana z ławką i komódka z serii muffiny.

    OdpowiedzUsuń
  55. Z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce po takie piękności :)
    Właśnie zaczęłam obserwować Twój blog, bo szczerze się nim zachwyciłam :) Ale trzy rzeczy z Twojego sklepu... tak się nie da! Tam są setki pięknych rzeczy :)
    Jak mus to mus, więc:
    1. latarenki
    2. króliczki
    3. śliczne skrzynki na zioła
    Banerek wrzucam do siebie na:
    http://www.somepartfrommyart.blogspot.com/
    i od razu zapraszam na moją różaną wymiankę :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ojej jakie wszystko piękne:) z przyjemnością wezmę udział w zabawie. W sklepie jest tyle ładnych, klimatycznych rzeczy, że naprawdę aż trudno się zdecydować. Jednak jeśli muszę to wybieram:
    1. Osłonkę na dwie doniczki
    2. Skrzynka z uchwytami
    3. Lawendowe osłonki na doniczki
    Banerek tutaj: http://liona-mojepasje.blogspot.com/
    NA fb z przyjemnością polubię, gdy tylko będę miała taką możliwość.
    Przepiękne kwiaty;]

    OdpowiedzUsuń
  57. 1. Ciężko wybrać tylko trzy, ale spróbuję: Stojak na zioła (ten duzy), Biała taca, Lampion latarnia z sercem (mała) - czyli kocham Twoje dodatki w stylu skandynawskim:)
    2. Obserwuję na G+
    3. Banerek na http://inspiracjeonline.pl/
    4. Nie mam konta na FB

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuję jako Magali... niestety nie mam jeszcze bloga, więc nie wiem czy będę brana pod uwagę w rozdaniu... Ale do sklepiku zajrzałam, podoba mi się mnóstwo rzeczy i trudno wybrać tylko trzy. Najbardziej mnie zainteresowały dekoracje w stylu skandynawskim, w zasadzie cały dział mogłabym wykupić :). A na pierwszych miejscach listy marzeń wpisuję: lampion ten najwyższy 145cm, słoje z ptaszkami i lampioniki te same które są w candy :).
    magalialimag@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękne kwiaty.
    Niesamowite candy więc ustawiam się grzecznie w kolejce

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  60. Jakie śliczności, chętnie bym przygarnęła chodź jedną :)) W twoim sklepie uwielbiam rzeczy w stylu retro, i malowane na biało drewno :)) jak widzę te skarby to serce bije mi szybciej !!

    banerek dodany, obyś miała jak najwięcej fanów :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Właśnie odkryłam ten blog:) przypadkiem, wchodząc do Pani sklepu. A tam urzekły mnie lampiony, suuuper są ciężko się zdecydować. Cudowny klimat prowansalski, mój ulubiony. Pozdrawiam Wioletta

    OdpowiedzUsuń
  62. I ja się zgłaszam po te śliczności :) Masz w sklepie baaardzo dużo rzeczy, od których nie mogę oderwać wzroku, ciężko wybrać te najjjciekawsze dla mnie. Jeśli już miałabym wskazać, to byłyby to: lampiony, decoupage'owe pudełeczka, dekoracje w stylu skandynawskim :)

    OdpowiedzUsuń
  63. I ja się zapiszę , hihi fajna kolejka :**
    A co bym w sklepie kupiła , wiesz u mnie w domu to wszystko się przyda słoiczki , lampiony i oczywiście kwiaty zabrała bym cały samochód bo mam w końcu swoją działkę ( i w nogi do ogrodu sadzić)
    :***

    OdpowiedzUsuń
  64. W Twoim sklepie jest wiele fantastycznych rzeczy. Mi wpadły w oko ażurowe lampiony, poduszki z owadzim transferem i ozdoby z przeźroczystego szkła ale masz w nim wiele innych wspaniałych rzeczy. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Trafiłam tu przypadkiem, ale bardzo mi się podoba ten klimat i sklepowe przedmioty.
    Też jestem miłośniczka wnętrz urządzonych ze smaczkiem ;)
    A różne "pierdołki" jak to mówią, nadają właśnie całości niepowtarzalny klimat.
    Bardzo podobają mi się wszelkiego rodzaju dekoracje ogrodowo-balkonowe, latarenki, skrzyneczki, tabliczki na zioła. Lubię też te wszystkie rzeczy z motywem muffinek, bo straszny ze mnie ciasteczkowy potwór, a i prowansalski styl z akcentem lawendy także mnie zachwyca.
    Z przyjemnością wezmę udział w zabawie i powalczę o te słodkości-śliczności!
    W wolnej chwili zapraszam do siebie: dotkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękny sklep!!
    Ja zwróciłam uwagę na przemioty ozdobione techniką decoupage w szczególności pudełka
    Dekoracje w stylu żeglarskim- moim ulubionym
    oraz piękne poduchy!!
    Obserwuję jako Marta Groborz-Gkarantzias

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się! Najbardziej podobają mi się latarenki, bardzo je uwielbiam, pięknie ozdabiają wnętrze każdego domu :) Dlatego z Twojej strony wybieram: Lampion Ażur, Lampion Mały, świece z lawendą. Wszystko jest przepiękne i bardzo w moim stylu! :)
    Zamieściłam baner na blogu http://tested--cosmetics.blogspot.com
    Obserwuje jako Tested Cosmetics
    Niestety nie mam facebooka, więc nie polubię :(

    OdpowiedzUsuń
  68. Trzy rzeczy to ciężko wybrać. Masz masę cudowności! Ale ponieważ chodzą za mną latarenki, to na pewno one :) Żeby nie było wątpliwości - zgłaszam się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  69. I Myszom podobają się przygotowane przez Ciebie cuda, więc czym prędzej dołączamy do zabawy. Blog obserwujemy, a banerek publikujemy na naszym gryzoniowym blogu w zakładce "rozdania". Pozdrawiamy ciepło.

    Jeśli zaś chodzi o nasze upodobania - nasze futrzaste serduszka skradły przygotowane przez Ciebie lampiony. Szczególnie podoba nam się ten w kształcie białej klatki dla ptaszków - to jeden. Idealnie komponowałby się z zestawem Green Canoe - to dwa. Świecące się kule i palący się lampion wyglądałyby przecudnie w sześciokątnej altanie - to trzy. Już nie możemy doczekać się budowy domu, tyle pięknych przedmiotów można w nim postawić, tak ślicznie udekorować ogród!

    OdpowiedzUsuń
  70. Oj długo zjeżdżałam w dół żeby się wpisać. Poduchy, lampiony i doniczki (czy osłonki) to najbardziej lubię u Ciebie w sklepiku. Obserwuje od dawna, polubię na FB, banerek dodam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Z wielka ochotą i jeszcze wiekszą nadzieją na wygraną ustawiam się w długaśnej kolejce.
    W sklepie kupiłabym stojaki na zioła, białą tacę i słoiki kuchenne z pokrywkami z ptaszkiem - dekoracje w stylu skandynawskim porwały moje serce.
    Banerek dodany: http://wdomuiogrodziekasi.blogspot.com/
    pozdrawiam i niecierpliwie czekam na wyniki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  72. Ustawiam się w kolejce:)
    Cuda przygotowałaś do zgarnięcia może poszczęści mi się tym razem chociaż kolejka już jest baaardzo długa:)
    Baner juz jest u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    A jeżeli chodzi o rzeczy w s klepie to pierwsze co bym kupiła to :
    Latarenkę:)
    Lawendowe osłonki na doniczki
    a dla córci kupiłabym króliczka w bieli:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Fantastyczne candy, super blog! Nie ma co! Zostaję na dłużej :)
    banerek na bluszczemoplatane.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  74. Nie ukrywam, że trafiłam tu przez candy (reklama na innym blogu), ale na pewno zostanę tu na dłużej!

    1. Co do rzeczy z Twojego sklepu, to bardzo podobają mi się:
    - lampiony: http://domzogrodem.com/7-lampy-i-lampiony baaaardzo! Są niesamowicie urokliwe!
    - osłonka wiklinowa: http://domzogrodem.com/24-oslonka-wiklinowa-na-stojaku.html Po prostu się zakochałam!
    - słoiczki: http://domzogrodem.com/130-sloiczki-z-koszykiem.html z pewnością idealnie wkomponują się w niejedno wnętrze.
    2. Zaobserwowałam bloga i boleję, że dopiero teraz. Mam sporo do nadrobienia!
    3. Oto jest i baner: http://moja-dlubanina.blogspot.com
    4. Stronę na FB na pewno polubię jak tylko wrócę do domu. :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Zapisuję się i ja. Chyba nie umiałabym wybrać tylko trzech rzeczy. Chyba w pierwszej kolejności wzięłabym coś do ogrodu i na taras - latarenki, studzienkę,osłonki na doniczki. Fajnie, że można sobie dobrać różności kierując się np. kolorem.
    Zapraszam Cię też do siebie na Powoluśku, gdzie w moim candy piekne książki wnętrzarskie do wygrania.

    OdpowiedzUsuń
  76. rany ale kolejeczka sie ustawila :) a wiec ja ja tez chce :) co do sklepu to ja 1. lampiony rozne rozniaste 1. skrzynki na ziola boskie 2. rozne rozniaste sloiczki :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Nie mogę przejść koło tego obojętnie <3
    Obserwuje jako Mariska
    Lubię jako Anita Sad...
    Dodałam banner na dole strony: www.psychodelax3.blogspot.com
    Ze sklepu wybrałabym: http://domzogrodem.com/211-zegar.html
    http://domzogrodem.com/301-lampion-latarnia-z-sercem-duza.html
    http://domzogrodem.com/52-poduszka-z-motylem.html
    Z chęcią przystroiłabym wszystkim dom!! <3

    OdpowiedzUsuń
  78. Tyle masz cudności w sklepiku, ze trudno coś wybrać:)
    Szukałam, szperałam i w końcu coś wybrałam:)

    http://domzogrodem.com/244-tabliczka-nr-2.html
    http://domzogrodem.com/292-lampion-szklany.html
    http://domzogrodem.com/177-potrojna-skrzynka-na-kwiaty.html

    Banerek u mnie na http://pomieszane-poplatane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. zazdroszczę pracy wśród tak cudnych kwiatów:) u mnie jak co roku królują (tym razem już w ogrodzie a nie na balkonie): biała bakopa, pelargonie, "komarzyce", hortensje i białe róże:) bardzo chętnie przyłączam się do zabawy bo nagrody są cudowne:) wszystko by mi się do ogródka przydało:)
    Tak jak prosiłaś przeglądnęłam Twój sklep i szczególnie w oko wpadły mi cudne lampiony (szkoda że takiego wielkiego nie mogę mieć w ogrodzie-bo niestety kradną strasznie), spodobały mi się też metalowe osłonki na doniczki-uwielbiam oraz pudełka na herbatę:) -te rzeczy najczęściej kupuje przez internet:)

    OdpowiedzUsuń
  80. obserwuję poprzez google+ Benia besia
    bernadetaaa@interia.pl
    jestem zachwycona cudnościami w sklepie. Moje 3 typy(a jest ich zdecydowanie więcej) to:http://domzogrodem.com/201-swieczka-antykomarowa.html,
    http://domzogrodem.com/13-lampion-azur.html,http://domzogrodem.com/31-komodka-z-serii-muffiny.html

    OdpowiedzUsuń
  81. sylviaaa100@interia.pl
    obserwuję poprzez google+ Sylwia Bomba
    Jestem pod wrażeniem tak wyjątkowego asortymentu w sklepie.
    Moje typy to:
    - latarenki
    - lawendowe osłonki na doniczki
    - skrzynki na zioła

    OdpowiedzUsuń
  82. Witam :) Ale tu cudnie :) Jako że niedługo zaczynam urządzać swój wymarzony domek przeglądajac Twój cudny sklepik znalazłam mnóstwo przedmiotów, które chciałabym w nim umieścić. Wpadły mi w oko przepiękne tabliczki witające gości, genialne herbaciarki oraz cudne lampiony.
    Oczywiście z przyjemnością ustawiam się w ogonku i zostanę na dłużej :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Beatko no tak rzadko bywam w necie ostatnio, ze bym przegapila a to byloby okropne :)

    Uwielbiam wiele rzeczy u Ciebie - po 1 pojawily sie cotton ballsy, ktorych jestem wielka fanka i kocham je. po 2 to ty wiesz,ze mam slabosc do muffinkowo-slodkich puzderek a to ciasteczkowe skradlo moje serce. po 3 - jako maniak latarenek to np latarenka drewniana z sercem to jest to.

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  84. Beatko - lampiony /bo jestem od nich uzależniona, osłonki na doniczki i tabliczki "ziołowe". Jeśli można ustawiam się w kolejce - byłabym w siódmym niebie, gdyby jakimś cudem trafiło na mnie... pozdrowania ciepłe Bogda
    bogda2901@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Super nagrody i sklepik - gratuluję! :))

    http://domzogrodem.com/210-biala-taca.html
    http://domzogrodem.com/lampy-i-lampiony/18-lampion.html
    http://domzogrodem.com/176-skrzynka-na-kwiaty-z-tablica-dwojka.html

    Pozdrawiam, monika@ourplace.pl, www.ourplace.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. nie może mnie zabraknąć w Twojej zabawie :)

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. A mi podoba się drewniany domek z tarasem, jeszcze własnego nie mam to taki byłby idealny:) Skoro domek już mam to teraz potrzebuję lampion. Będę mogła zasiąść wieczorem na tarasie, przykryć się kocykiem i delektować się otoczeniem. A do tego wszystkiego wybieram słoik na ciasteczka z ptaszkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  88. Ale cudeńka :) staję w kolejce :)
    Mi się oczywiście podobają cotton-balle :) (tylko niektóre zdjęcia wyświetlają się malutkie i nie widac nawet kolorów dopkładnia :/). Bardzo podobają mi się jeszcze właśnie te tabliczki z sentencjami :) i wszelakiej maści świeczniki i lampiony :)
    Banerek na http://plonacemotyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. wow, same cudowności....oczywiście ustawiam się w kolejce :)
    pięknie i radośnie tutaj u Ciebie !
    zaglądnęłam do sklepu i ..znalazłam tam piękne rzeczy , ale najbardziej podobają mi się
    ażurowe lampiony ( jestem w nich zakochana, więc nie mogę ich nie wymienić) , domowa szklarnia i zestawy green canoe i grey shadow i.... wiem miały być tylko 3 ale taca w stylu skandynawskim jest obłędna :)
    pozdrawiam serdecznie:)
    banerek zawieszony http://handmadebykamilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Bajeczne kwiaty :)
    Candy kusi nagrodami, z przyjemnością się zapisuję :)
    Uwielbiam Twój sklepik, ciężko wybrać jedną, dwie czy trzy rzeczy, poproszę wszystko :)
    Wymienię to co mi się podoba naj... naj... najbardziej:
    - szklarenka domowa
    - lampion, klatka
    - cała seria France

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  91. Dobrze, że zabrałam się za zaległości blogowe bo jeszcze bym przeoczyła Twoje cudowne Candy! Koniecznie się zapisuje. Marzy mi się kolor miętowy :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Wyjątkowe candy:) W sklepiku urzekł mnie taki kosz wiklinowy na ramie na kwiaty oraz lampiony.
    Zapisuję się w kolejeczce i marzę, by mi się choć raz udało:)

    Pozdrawiam cieplutko. Ania
    www.adhome-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. I ja się ustawiam, i nieskromnie liczę na nagrodę!!! Takie cuda. aga0105@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  95. Ojej, cudowne kwiaty, ja dopiero zaczynam swoją balkonową przygodę ;) kilka zdjęć u mnie na blogu:)
    hmm 3 przedmioty? ja bym wybrała wszystko bo mają swój urok ;)
    Ale skoro trzy więc:
    1. Lampiony! Są cudowne, szczególnie ten mały ;)
    2. Osłonki wiklinowe i lawendowe i wogóle wszystkie ! oh choruję ostatnio na to :) przecudowne!
    3. Słodkie króliczki :)

    Obserwuję: Mama Aniołka
    baner na moim blogu: http://20paluszkow.blogspot.com/
    e-mail: agadz18@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ Co u Ciebie mnie zachwyca kolory, latarenki, których jestem fankom i kule cotton ball, o których marze już od jakiegoś czasu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  97. no to ja z chęcią się dopiszę. ;)
    Obserwuję jako marysse, a banerek umiesciłam na blogu:
    marysseprobuje.blogspot.com

    A rzeczy z Twojego sklepu są na prawdę cudowne. Zauroczyło mnie ich mnóstwo, ale wybrałam swoje ulubione. ;)
    Jako, że jestem fanką świec to fioletowa świeca home & style od razu wpadła mi w oko.
    Pudełko TEA rownież mnie zauroczyło, od razu schowałabym do niego garść pocztówek. ;)
    I na koniec najlepsze... Wieszak HOME. Jejj na prawdę jest przepiękny.
    pozdrawiam serdecznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  98. Najbardziej urzekły mnie białe koronkowe osłonki na doniczki, biały stojak na zioła, lampiony i słoiczki ♡♥♡♥♡
    Obserwuję i umieściłam na blogu: miraclegarette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Witam serdecznie, również chętnie zgłaszam się do udziału w Candy:) Ciężko wybrać tylko trzy rzeczy które się najbardziej podobają, ponieważ uwielbiam rękodzieło, różnego rodzaju przedmioty w stylu prowansalskim, więc napiszę co najbardziej przyciągnęło moją uwagę:
    1. piękna Skrzynka na zioła z seri France
    2. biały zegar do powieszenia
    3. lampiony, duże małe- wszystkie:D (idealnie nadają się do salonu lub np. na balkon czy taras^^)

    Pozdrawiam serdecznie, Kinga (Wyśniona Kraina)

    OdpowiedzUsuń
  100. Zgłaszam się do miętowego candy i ja :) Najbardziej podobają mi się :
    - króliczek w bieli
    - słoik kuchenny mały
    - lampiony - wszystkie
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  101. I ja staję w kolejce po tak piekne prezenty :) u Ciebie w sklepie jak w raju bym mogła przesiadywać godzinami a wybrałabym stojak na zioła ,osłonki na doniczki i lampiony (wszystkie są piękne :) jestem nowym obserwatorem a zostawiam adresik moze do mnie szczęście sie uśmiechnie dyrdawa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. Wspaniałe niespodzianki przygotowałaś... latarenki szklane i tabliczki z opisem ziół naj,naj... fajnie że w sklepiku rodzinnym znalazło się miejsce na Twoje hobby, praca jest bardziej satysfakcjonująca i w przyjaznym otoczeniu. W sklepie podobają mi się: ozdoby do domu wszelakie, warto w okresie zimowym dołożyć girlandy świerkowe, światełka na balkon itp oraz takie wspaniałe szklane lampiony jak na Twoim tarasie (łezki z miejscem na tealight) zauroczyła mnie też donica z pergolą, gdyby była nieco węższa pewnie już bym ją kupiła bo mój balkonik bardzo malutki, ale ścianę dla kwiatów z rozkoszą bym zmieściła. Post na asicrapki.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. Piękne zdjęcia. W sklepie podobają mi się lampioniki, pudełeczka na drobiazgi i skandynawskie dekoracje.
    Mój mail: 90.carrie@gmail.com
    Obserwuje jako: Carrie K

    OdpowiedzUsuń
  104. Hmm podobają mi się bardzo bardzo tabliczki marynarskie z super sentencjami - cudo jak dla mnie, świecące kule - wciąż są moim marzeniem i stojak na zioła - świetny jest, zresztą pewnie gdybym miała nieograniczony budżet z pewnością coś jeszcze bym wybrała. Tymczasem banerek na colorowankaa.blogspot.com, bo to co nam tutaj zaserwowałaś - to normalnie już przebieram nóżkami. Achhh może mi się uda to wszystko zgarnąć. Byłoby cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Ustawiam się i ja:) co mi się podoba?? wszystko w stylu prowansalskim z lawendą a najbardziej osłonki, podoba mi się też zawieszka z sentencją, która jest cukieraskiem w candy i słoiki z serduszkiem...
    Banerek na pasjegosienki.blogspot.com pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  106. Beatka zobacz przegapilabym :( i pozniej plakala, ze chociaz szanse sobie moglam dac :)

    u Ciebie przede wszystkim to ty wiesz co lubie- wszelakie ciasteczkowo, muffinkowe pudeleczka ceramiczne, lampiony metalowe ale tez i szklane

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  107. Zgłaszam się i ja :)
    Co mi się podoba:
    1) Mała szklarnia domowa - jest to niesamowicie ciekawa ozdoba do domu, zwłaszcza z pięknymi roślinami w środku :)
    2) Stojak na zioła- z pachnącymi ziołami :) I te zapachy :) Jest prosty i fukcjonalny.
    3) Mały lampion - nadają ciepłego i nieco romantycznego charakteru wnętrzu :)
    Banerek jest tu: http://naszskrawekziemi.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Co to za rozdanie? Jaka wspaniała zabawa?
    Piękne nagrody Beatka przygotowała!
    Więc grzecznie stoję na końcu kolejki
    uśmiechając się mocno do tej wspaniałej Dobrodziejki!
    Bo może o tym nie wiecie
    ale dwudziestego czerwca za małżeństwo Beaty zdrowie wypijecie.
    Owego czasu wypada rocznica
    Beaty małżeńskiego szczęśliwego pożycia!
    A ona dla nas taka miła
    i blogerkom nagrody wymyśliła.
    Przeglądając jej sklepik internetowy
    widzę ze jest nietuzinkowy i ponadczasowy
    Wszystkim polecam gorąco
    zegary, tace, obrazy, lampiony
    Jest też cudny regał metalowy
    Długo by tak wymieniać, długo wyliczać
    na zakupach w tym sklepie nie ma co się ograniczać!

    Kończę ten mój skromny wiersz
    życząc wszystkiego czego chcesz!

    Beatko chętnie wezmę udział w Twojej zabawie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  109. Uwielbiam wszelakiej maści pudełeczka, skrzyneczki i komódki, gdyż pierdółek pełno,a schować nie am gdzie;)
    banerek: isthemagichereforever.blogspot.com/
    Obserwuję jako Sabi S.

    OdpowiedzUsuń
  110. Już cztery razy przeczesałam sklep bardzo dokładnie :) Ale dopiero teraz, po przeanalizowaniu piszę, uf, bo się nie załapię :)
    Bardzo podobają mi się muffinkowe puzderka. Są zaskakujące, pięknie wykonane i pasują do każdej kuchni- począwszy od rustykalnej, kończąc na nowoczesnych. Świetne jest to, że muffinek jest cała seria i jeden zakup pociąga kolejne :)
    Drugą rzeczą, która przypadła mi do gustu są szklane, przezroczyste lampiony (szkoda, ze nie ma tych, które wiszą na Twoim tarasie!). Można je powiesić w pomieszczeniu, w ogrodzie, pięknie wyglądają na schodkach. A można je również położyć- na murku, na stole.
    Kolejną fajną rzeczą są skandynawskie słoiki z zamknięciami zwieńczonymi ptaszkiem.
    Wszystkie powyższe przedmioty są niedrogie, ale bardzo dekoracyjne i klimatyczne.
    NIe mogę poprzestać wyłącznie na nich, bo w sklepie jest cała masa pięknych przedmiotów. Bez wahania dorzuciłabym tu poduszki! Koniecznie motyl i ważka! Z kolei seria żeglarska to świetne dodatki do chłopięcego pokoju.
    Czy mogę wspomnieć o tym, co nie budzi u mnie zachwytu? Na pewno białe, ceramiczne żabki. Następnie duże lampiony-latarenki. Są drogie, wydaje mi się, że mniejsze światełka są bardziej romantyczne i można nimi stworzyć cudowna atmosferę, a przy tym są światełkami, a nie dużymi, zwalistymi przedmiotami, które za dnia za bardzo rzucają się w oczy swoimi gabarytami i formą.
    Pozdrawiam serdecznie, obserwuję na swoim blogu od dłuższego czasu, na fb- z prywatnego profilu od kilku tygodni :)

    OdpowiedzUsuń
  111. A jak to się stało, że mnie tu nie ma??
    Na pewno czytałam daaawno temu ten post...
    Pewnie postanowiłam zapisać się... później ;-)))

    Co mnie się u Ciebie podoba??
    WSZYSTKO !!!!
    w szczególności latarenki, tabliczki i cotton ball ;-)))

    Beatko... czekam na Twój adres ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  112. Wszystkie przedmioty ze sklepu są piękne! Bardzo podobają mi się lawendowe lampiony, pudełeczka na herbatę i babeczkowa patera na ciastka! :)
    Z przyjemnością zgłaszam się do udziału w zabawie! Banerek podlinkowany tu: www.lalovo.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  113. Gdzie ja byłam, że dopiero dowiedziałam się o taaakim Candy?;-)
    Ja w Twoim sklepie podziwiam Cottonball, lampiony i w ogóle wszystko!
    i fajnie, że zdążyłam się zapisać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  114. W Twoim sklepie wpadły mi w oko lampiony małe, lampiony większe i wszystko co w motyle, bo je uwielbiam.
    Banerek zaraz wstawie tutaj: http://bizuteriairekodzielo.bloog.pl/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  115. Witam, chętnie dołącze do zabawy i zostanę :) W skliepie spodobały mi się lampiony, osłonki na doniczki oraz pudełeczka. Bannerek tu http://pracownianati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  116. Jestem tu po raz pierwszy i chętnie wezmę udział w zabawie :)

    3 wybrane rzeczy ze sklepu, które wpadły mi w oko:
    - lampiony wszystkie - trudno wybrać jeden :)
    - słoiki kuchenne
    - zegar

    oczywiście banerek umieszczony na moim blogu http://wolnachwilaali.blogspot.com

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  117. Ale sie ciesze ze jeszcze zdążyłam :D w sklepiku podoba mi sie wiele rzeczy, słoiczek z ceramicznym korkiem z ptaszkiem, tablica kuchenna, ooo i jaka piekna klatka z ptaszkiem :D i moje marzonko szklarenka ... oj i jeszcze wiele... bo sklepik cudowny :) Pozdrawiam ciepluchno... Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  118. cudne tabliczki zapraszam w moje skromne progi http://hogata-filcowe-cudenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń