środa, 25 czerwca 2014

OŚWIETLENIE TARASU NOCĄ....

Jak wiecie od dłuższego czasu całym sercem pokochałam kule Cotton Ball,zresztą Wy tez:)Dziękuję za wszystkie Wasze zakupy u mnie!!!Każdy sprzedany zestaw bardzo mnie cieszy.Tym bardziej,że wiem jak Wam się podobają Wasze zakupione kule!!!A ja dzisiaj chciałabym pokazać jak mój zestaw wygląda nocą na tarasie.....jest pięknie i nastrojowo....ale same zobaczcie:







Kule tworzą niesamowitą atmosferę,właśnie się zastanawiam,czy nie dokupić jeszcze jednego zestawu na drugą stronę tarasu,gdzie też zamontowana jest pergola,pięknie wyglądałyby na moim stojaku na zioła i na kratce na oknie...ale przesadzać nie można:)
Jeszcze zdjęcie mojej dekoracji z działki i lampion w nocnej oprawie:


Wiem,że był jakiś problem z bloggerem i nie dotarła do wszystkich z Was wiadomość,że ogłosiłam wyniki candy.Niestety nie wszystkie zwyciężczynie się do mnie odezwały,proszę Was o kontakt.

I przypominam o 20% upuście w moim sklepie oraz 10% upuście na kule!!!
Korzystajcie!!!

45 komentarzy:

  1. Przepięknie... śliczne oświetlenie...
    Rozmarzyłam się :)
    I zauroczyłam się w poduszkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są,mam je drugi sezon i ciągle mnie tak samo bardzo cieszą:)

      Usuń
  2. Cudownie ten taras wygląda!!!!! Cotton ball ma siłe:) Jest cudnie

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja się chyba umówię z Ewą i wpadniemy na kawę do tego tarasu ( i do Ciebie ;O) )
    Kule urocze , ale te szkiełka nad stołem cudowne

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak w bajce!!!!! A te szklane zawieszki są po prostu rewelacyjne!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać,że to był pomysł mojej córki:)

      Usuń
  5. Ja jestem tak bardzo zadowolona z tych Twoich cotton ball :) Prezent na chrzciny też był trafiony w dziesiątke. Przyjaciółka była nimi zachwycona , tym bardziej , że marzyła o takich kulach dla swojej córeczki . One mają coś w sobie , że tak człowieka zachwycają , bardzo się z nich cieszę .. , jak dziecko .. Tarras masz piękny .. Dzięki Ewie zrobiłam porządek z tymi komentarzami , które do mnie nie dochodziły. Mówię Ci .. ile ja się jeszcze muszę nauczyć ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak czegoś nie będziesz wiedzieć-pytaj,jeśli mogę to pomogę we wszystkim:)

      Usuń
  6. Ciekawy klimat:) Serdeczności posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatka Beatka nie badzi taka ja chce takie szklane lampiony jak masz na wianku powieszone nad stolem :) no to jak znajdziesz takie dla mnie ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie się postaram:)Dam Ci znać w poniedziałek:)A ile?

      Usuń
    2. Przetrząsnęłam Twój sklep bardzo dokładnie i kilkukrotnie, przygotowując się do candy. Ze szczególną uwagą szukałam właśnie tych szklanych lampionów w kształcie łzy. Czy i ja mogłabym się podłączyć? :)
      Serdeczności!

      Usuń
  8. Wow, romantycznie i uroczo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż mi sie marzy jakaś kolacja,ale kto mi ja przygotuje:)

      Usuń
  9. Bardzo lubię Twój taras i tak z zazdrością zerkam na te kule ale już za chwilę,za chwileczkę zgłoszę się do Beci po kuleczkę :)))))
    Buziol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy,oczywiście kule będą !!! A co do tarasu,to ostatnio tylko kwiaty podlewam i pielęgnuję,na razie jest tak zimno,że nie siadam ajak jest ładna pogoda to jestem zajęta:)

      Usuń
  10. fajnie noca u Ciebie :)) i fajne te lampioniki wiszące :)
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie spodziewałam się,że lampioniki będą wyglądać tak fajnie:)

      Usuń
  11. Super nastrojowy, a jednocześnie bardzo radosny jest Twój taras Beatko. A te kule wyglądają super- chyba sobie je w końcu sprawię:))
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Viola,warto!!!Dają niesamowity klimat.

      Usuń
  12. Ślicznie, nastrojowo bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Spokojność i zaduma, fajnie byłoby posiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super są te kule! Kupie sobie je kiedyś jak juz będę miała swoje mieszkanko :-) Twój taras jest przepiękny! Super zaaranżowany! Beatko napisz co trzeba wpisać przy zamówieniu w Twoim sklepie internetowym żeby na liczył się ten rabat
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie musisz wpisać,wszystkie zakupy w tym terminie są z rabatem:)

      Usuń
  15. u nas niestety zimne strasznie wieczory...a chętnie bym posiedziała przy tak nastrojowym świetle:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak pięknie, nastrojowo, można się rozmarzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No to ja na ławce siadam i sobie chwilę pomarzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo przytulnie:) A dekoracja czerwona słodka (tak mi się skojarzyła). pozdrawiam cieplutko aga

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysłowo i klimatycznie :) w dzień z kawą wieczorem z lampką wina ymmmm chciałoby się

    OdpowiedzUsuń
  20. Magicznie,można odpoczywać na takim tarasie:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie i jakoś tak... czarodziejsko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Beatko, bajeczny taras. Wczoraj pierwszy raz jedliśmy kolację na balkonie.
    U mnie są bardzo zimne noce, poranki i wieczory...
    Jest bardzo chłodno, nie siedzimy na zewnątrz i z tego powodu nie zapaliłam żadnej świecy...
    Beatko, nie przepraszaj. Każda z nas w okresie wiosennym, letnim jest bardzo zajęta.
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. A mój komentarz jak zwykle pożarł jakiś głodny mol blogowy :( :( :(
    Pięknie tam u Ciebie... może kiedyś w końcu uda nam się wspólnie kawki napić na Twoim tarasie ;-)))
    Uściski zasyłam

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo nastrojowo u Ciebie! Kule piękne, podobają mi się też te szklane świeczniki-łezki! Cudnie!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń