poniedziałek, 12 października 2015

DLACZEGO MNIE NIE BYŁO I CO SIĘ WYDARZYŁO....

Dzisiaj już mogę napisać Wam nad czym pracowałam od kilku tygodni.Jakiś czas temu dowiedziałam się,że mam zająć sie kwiaciarnią,która znajduje się w moim domu,na początku byłam bardzo zestresowana,ponieważ było to dla mnie wielkie wyzwanie ale z czasem przerażenie zmieniło się w twórczą pracę.Szukałam ciekawych towarów do sklepu,pięknych dekoracji i super nowości.Myślałam nad zmianą wnętrza,bo od początku chciałam aby kwiaciarnia była  bardzo prosta i nowoczesna,wydawało mi się,żę kwiaty nie potrzebują bogatej oprawy bo same w sobie są piękne i kolorowe.Miałam czas na to myślenie i po jakimś czasie już wiedziałam,jak ma sklep wyglądać.Od początku był to mój pomysł i wzięłam za niego całą odpowiedzialność:)Miały być biele i szarości....i tak właśnie jest!!!I jest pięknie!!!Nie tylko ja tak sądzę ale również nasi klienci,bo wielu bardzo się podoba to jak wygląda nasza kwiaciarnia!!!Ależ sie z tego cieszę.Jeszcze wiele przede mną,muszę się sporo nauczyć,nabrać doświadczenia ale w środę gdy otworzyliśmy kwiaciarnię powiedziałam A i należy powiedzieć również B a potem Z:)Na szczęście mam świetną ekipę dziewczyn,które znają sie na tym co robią a do tego są wyjątkowo zdolne i lubią swoją pracę.Dlatego przepraszam,że tak długo czekałyście na mnie ale najpierw musiałam spakować wszystko w centrum ogrodniczym a potem przenieść do kwiaciarni dokumenty,wyposażenie biura i towart a tu zrobić remont sklepu i naszego biura.Sklep już jest,biuro musi poczekać:)A teraz mała foto relacja dla Was!!!

Widok na lewą stronę od wejścia,gdzie stoją najładniejsze kolekcje na komodzie i kwiaty pod oknem wystawowym.


Przed komodą dekoracje z lampionami,przecież nie mogło ich u mnie zabraknąć!!!


Okno wystawowe a na nim głownie piękne kamienie i latarnie.Otoczaki stworzyły fajny klimat,już kiedyś pokazywałam dekoracje z kamieni  bo bardzo je lubię.


Na środku zabudowa ze szklanych pólek i metalu a na nich gotowe wiązanki,które często u nas kupują klienci.
Z boku stojak na znicze,który był wcześniej czerwony a ja przemalowywałam go na szarość przez prawie 7 godzin:)Ale było warto!!!



Miejsce przygotowywania kwiatów i ich ekspozycja,najważniejsze miejsce kwiaciarni.


Nasz szklany dział:)Udało się mi kupić cudowne proste i eleganckie szkło.Najbardziej mi sie podobają szkalne bomboniery.Cudowne!!!


Bardzo zależało mi aby komoda i jej dekoracje tworzyły całość!!!



Dział kuchenny,był moim pomysłem i okazało się,że to był strzał w dziesiątkę,klienci chwalą i kupują głownie słoiczki i kubeczki!!!


Całość dopełniają szyjątka Ewy,które bardzo mi sie podobają:podkładki,bieżniki,serwety i fartuszki....okazuje się,że moim klientom też się podobają:)Minęły trzy dni a już sporo się sprzedało,ale wiadomo,Ewa jest klasą samą w sobie:)))


Druga część działu kuchennego,szarośći,biele i szkło...to co uwielbiamy:)


Wszystko układamy na regałach tematycznie lub jak kto woli kolorystycznie,wtedy łatwiej jest znaleźć coś dla siebie





A to dział z alkoholem,często klienci kupują alkohol na prezent,najlepiej na dziś sprzedaje się seria dębowa!!!


A to mój domek na szklane zawieszki a pod nim skrzynia wojskowa z poduchami.

 Tipi,które cieszy się wielkim zainteresowaniem:)A za nim dział dziecięcy:)I nie tylko,drobiazgi do pokoju dziecięcego  ale i do pokoju dziennego....


Cottony sprzedaję od ponad roku w ogrodnictwie i okazuje się,że w kwiaciarni również się podobają i sprzedają,Bardzo się tym cieszę


Wszystko oczywiście ułożone tematyczne!!!


Kapy i poduchy dla małej dziewczynki i małego chłopaka!!!



 Skrzynie wojskowe bardzo się pdobają,w jednej trzymam poduchy a na drugiej stworzyłyśmy taką piękną kompozycę.




Mam nadzieję,że Wam się spodoba i kiedyś do mnie zajrzycie:)
I że nie kwiaciarnia będzie jak najdłużej funkcjonować:)

54 komentarze:

  1. Beatko kwiaciarnia jest cudna! Bardzo duża powierzchnia, którą świetnie wykorzystałaś i zaaranżowałaś! Tematycznie poukładane przedmioty i kolorystycznie, super! Na zdjęciach widzę mnóstwo pięknych przedmiotów, a szyjątka Ewy świetne! Powodzenia w nowym biznesie! Trzymam kciuki:) Pozdrawiam i życzę miłego dnia! Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję,właśnie od początku myślałam o tym aby ułożyć towar tematycznie,cieszę się,że mój pomysł okazał się dobry:)Dziękuję za kupę pozytywnej energii:)

      Usuń
  2. Ależ przestrzeń! Świetnie to wszystko zorganizowałaś! A i ciekawy pomysł z działami, kuchennym i dziecięcym. Bardzo zaskoczyły mnie alkohole. W życiu bym nie pomyślała, że w kwiaciarni kupię wino :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wystrój i cudowny klimat. A tego mi coraz częściej brakowało w kwiaciarniach. Podział dekoracji kolorystycznie to wg mnie strzał w dziesiątkę. Bardzo mi się podoba. Szkoda, że to tak daleko, ale zostaje jeszcze sklep internetowy :) Gratuluję jeszcze raz, jest cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale bajkę stworzyłas. Widać smak i wielką klasę. Beatko gdybym mieszkała bliżej to byłabym częstym gościem w Twoim sklepie. Teraz trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie sobie urządziłaś sklepik :) , lubie kolorystyczne rozwiazania , bo własnie widze od razu co jest z wybranego koloru dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie, klimatycznie. W takich pięknych wnętrzach, to chyba praca jest tylko przyjemnością :)
    Bardzo ładnie wszystko zaaranżowane, a oferta przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Worek pieniędzy i nic tylko kupować, bo tyle tam śliczności. Gratuluje i pozdrawiam-;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać ogromną pasję, ogromną! :) Ja już wiem, że tam bym się zapodziała na kilka godzin, same cudowności. Życzę Wam ogromnego sukcesu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie próżnowałaś. Zagospodarowałaś dużą przestrzeń w piękny sposób. Życzę powodzenia i niech drzwi się nie zamykają : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie ale bogato Kolorowy zawrót głowy. Nie masz pomysłu na prezent? to jest idealny adres niezależnie kogo chcesz obdarować
    Brawo
    PS tylko ten adres???

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie. Duża przestrzeń, świetnie zaaranżowana, z takiego sklepu chyba nie wyszłabym godzinami. Gdy przejadę już te 700 km, to nie omieszkam zajrzeć.
    Pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie, chętnie pobuszowałabym w tych półkach. Zwłaszcza w dziale szkła :) to moje ulubione miejsce w każdej kwiaciarni. Myślę że taki podział na działy jest rewelacyjnym pomysłem, na pewno jest porządek i łatwiej klientowi coś znaleść dla siebie. Powodzenia i pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest pięknie! Idealnie! Zestawienia tematyczne i kolorystyczne wprowadzają cudowny ład, nie mogę się napatrzeć na to miejsce! Praca tam musi być ogromną przyjemnością:)

    Pozdrawiam serdecznie, zachwycona M.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała przestrzeń, cudowny klimat:) Fobó asortymentu fantastyczny:) Bardzo mi się podoba:) Trzymam kciuki;) Aga

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne miejsce z wszelkimi akcesoriami do domu, no i te kwiaty wszystko super skomponowane, niejedno chciałoby sie przenieść do siebie do domu...gratuluje Beatko i wielu sukcesów!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, super! Jestem pod wrażeniem i gratuluję Ci Kochana
    Pięknie to zrobiłaś, miejsce z dusza i deska ratunku dla osób co to nie mogą trafić żadnego prezentu
    Pozdrówka ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
  17. och jak tam to pięknie zaaranżowałaś:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje. Najpiękniejsza kwiaciarnia jaką "widziałam"

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiedziałam, że Ci się uda, że dasz radę, bo Ty silna baba jesteś Beatko :))) Fantastyczny sklep z ogromną powierzchnią użytkową, którą świetnie wypełniłaś. Tyle pięknych rzeczy i kwiaty i zapewne uśmiech, którym obdarzasz klientów. Szkoda, że mam tak daleko do Ciebie, bo z chęcią zobaczyłabym to w realu! Latarnia na parapecie...zresztą wszystkie OBŁĘDNE!!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale bym pobuszowała w tym Twoim sklepie...:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje! Nie mogę się napatrzeć - chyba wykupiłabym pół tej kwiaciarni :D
    fajnie, że postawiłaś na taki szeroki asortyment ;)
    a mogę zapytać gdzie ten Twój sklep się mieści ?:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem pełna podziwu! :) Kiedyś marzył mi się taki kącik, ale nie odważyłam się, dlatego Tobie z całego serca życzę powodzenia! :) Oby to piękne miejsce funkcjonowało jak najdłużej - życzę Ci jak najwięcej klientów! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. No kochana, gratulacje!!!!!!!!
    Interes będzie kwitł! :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Dawno nie widzialam tak wspanialej kwiaciarni, swietna, nietuzinkowa, przepiekna, cudowna i jedyna w swoim rodzaju.Wiem, ze interes bedzie kwitl. SUPER: TRzymam kciuki!!! Pozdrawiam


    a gdybys chciala cos jeszcze z rekodziela, -kartki, notesy, i inne upoiminki, to wiesz gdzie mnie szukac. Pozdrawiam .:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Beatko, gratuluję!
    Twoja kwiaciarnia jest świetnie urządzona.
    Tak trzymaj i klientów będzie na pęczki.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
  26. Dech mi z wrażenia zaparło!!! Wspaniały sklep stworzyłaś, myślę, że klienci będą walić drzwiami i oknami :))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie się bardzo podoba, wszystko dopracowane w najdrobniejszych szczegółach widać, że wiele pracy w to włożyłaś :)))) Gratuluje i trzymam kciuki. :D

    OdpowiedzUsuń
  28. O matko ... toć to kwiaciarnia cudo ... wszystkiego po troszku i jaki wspaniały klimat ... GRATULUJĘ ...

    OdpowiedzUsuń
  29. Ogrom pracy włożyłaś w to na co dziś patrzymy!!
    Mega podziw i ukłony w Twoją stronę za pomysł i za zagospodarowanie przestrzeni...to nie kwiaciarnia ale RAJ :)
    jak tylko będę na północy PL odwiedzę z pewnością :)
    Pozdrawiam i sukcesów życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem zachwycona :) Przez kilka godzin nie wyjdę z tego miejsca, jak już tam kiedyś dotrę :) Wspaniale wszystko przygotowane i pomyślałaś o wszystkim :) Gratuluję i życzę powodzenia! Wszystkiego dobrego:) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniałe miejsce stworzyłaś. To jak sezam ze skarbami. Czego tam nie ma. Każdy znajdzie coś dla siebie. Życzę sukcesów i pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie zagospodarowana przestrzeń, mnóstwo ślicznych przedmiotów, sklep do którego na pewno wchodzi się z przyjemnością nie tylko aby kupić coś, ale również nacieszyć oczy , życzę sukcesów powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna! Chętnie bym tam do Ciebie wpadła, pewnie szybko bym nie wyszła:D

    OdpowiedzUsuń
  34. pięknie jest!! oj te latarenki cudowne..

    OdpowiedzUsuń
  35. Ogromny wybór u Ciebie! Ale bym pobuszowała! Szkoda, że to tak daleko. Super wszystko kolorami ułożone.

    OdpowiedzUsuń
  36. Kawał dobrej roboty za Tobą! Teraz pozostaje cieszyć się z uśmiechów zadowolonych klientòw.

    Czy tak jak wcześniej centrum ogrodnicze, to i kwiaciarnia znajdują przy głównej trasie?

    OdpowiedzUsuń
  37. Patrzę, patrzę i nie wierzę. To kwiaciarnia? Przecież to prawie centrum handlowe. Nie wydaje mi się, żeby można było stąd wyjść z pustymi rękoma (a właściwie workami ogromnymi) przecież zgromadziłaś tyle cudowności, że można tu po prostu zamieszkać i się rozkoszować tymi wszystkimi cudownym przedmiotami. Z zachwytem patrzę na wojskowe skrzynie i na latarenki. Szkła, kwiaty czy szyjątka... świeczniki... same skarby i wszystko w moim guście. jak dobrze, że mieszkasz całkiem daleko bo pewnie ciężko by było nie wydać całej wypłaty.
    Jestem tez zachwycona twoim pomysłem na wygląd sklepu, urządziłaś faktycznie go nowocześnie i prosto co jest najlepszym wyjściem przy takim zatowarowaniu. ASch i jeszcze to lustro, jak ono wspaniale wygląda.
    Muszę również pogratulować pomysłu z alkoholami. Pierwszy raz się spotykam z takim połączeniem i uważam je za doskonałe!!! Przyszło mi do głowy, że skoro masz przezdolną pania Ewę to mogłaby szyć ubranka na alkohol, widziałam kilka bardzo fajnych.

    Nie wiem czy to nie jest niegrzecznie pytać ale czy przeczytałaś mojego maila w sprawie wygranego candy? Teraz się zarumieniłam, pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  38. Wiesz Beatko, ze kibicowałam Ci od poczatku? Niby wiedziałam na bieżąco co gdzie będzie, jakie ściany itd..., ale rzeczywistość przeszła moje oczekiwania!!!!!!!!!!!!!!!! Ten sklep zachwyca i nie nazywaj tego kawiaciarnią bo to jest małe centrum domowe, a jego hasłem przewodnim powinno być: dla kazdego coś miłego. Tam jest tyle towaru, ze chyba nie ma osoby wychodzącej która nie znajdzie dla siebie czegoś. A latarnie sa obłędne!!!! I tak piekny sposób wyeksponowane, zresztą nie tylko one a cały asortyment! BRAWO kobieto sprostałaś wyzwaniu - OGROMNIASTYCH utargów życzę $$$$$......

    OdpowiedzUsuń
  39. OGROMNA ta ''kwiaciarnia''
    Ogromnego powodzenia życzę... :):):)

    OdpowiedzUsuń
  40. świetnie że wszystko ułożone jest tematycznie. Wnętrze bardzo mi się podoba. Mam nadzieje że latem nie zabraknie tu bukietów z polnych kwiatów. A dziś wymarzyłabym sobie bukiet z suszków :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale bajka wow :))) nie wyszłabym stąd szybko :) Gratuluję !!!Jest pięknie , jest cudnie!!!!! Życzę jak najwięcej klientów powodzenia :-))))

    OdpowiedzUsuń
  42. Na pewno nie ominę jej tym razem ,[ a planujemy wyjazd do Jastrzębiej , więc zobaczę w realu] super to urządziłaś , super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  43. Działy: szklany, kuchenny i dziecięcy wymiatają! To nie jest tylko kwiaciarnia ale kraina skarbów!

    OdpowiedzUsuń
  44. Beatko, pisałam już to na fb, ale powtórzę jeszcze raz - jest super. Po prostu pięknie :) Niech klienci walą drzwiami i oknami ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. O rany ... rewelacja :).

    Nie dość, że jest pięknie, to oprócz kwiatów można się spokojnie zaopatrzyć w prezent czy, to dla dziecka, kobiety czy mężczyzny.
    Jestem pod wielkim wrażeniem :).

    I ta powierzchnia ... Gdzie Wy teraz biedni mieszkacie ...

    OdpowiedzUsuń
  46. Stworzyłaś cudowne miejsce i pomyślałaś dosłownie o wszystkim. Najczęściej kwiaciarnie ograniczają się tylko do kwiatów, a u Ciebie jest tak zwany full service:-) Piękne miejsce, życzę jak najwięcej zadowolonych klientów.
    Pozdrawiam i życzę wielu sukcesów.
    P.S.
    Cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga:-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Kochana gratuluję!!! Cudowne miejsce! Życzę wielu zadowolonych klientów i samych sukcesów :) Jeśli znów będę w twoich stronach to tym razem muszę już do Ciebie zajrzeć, żeby zobaczyć to w realu :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczny sklep i ciekawy asortyment. Jesteś szczęściarą, że udało Ci się połączyć pasję z życiem zawodowym. Też o tym marzę... Kiedyś mi się uda ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo mi się podoba Twoja niezwykła kwiaciarnia. Powodzwnia życzę :-D

    OdpowiedzUsuń
  50. Pięknie, brakuje tylko stolika i kawusi, żeby tak się napatrzyć , napodziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  51. Beatko, wielkie dzięki.
    W tym zalatanym okresie znalazłaś czas na odwiedziny.
    Pozdrowienia:)*

    OdpowiedzUsuń