czwartek, 29 sierpnia 2013

NOWE DEKORACJE W SKLEPIE

Obiecałam Wam zdjęcia ze sklepu,z nowymi dekoracjami.Zmieniłam ułożenie wszystkich przedmiotów tak aby każdy regał miał dekoracje i przedmioty nawiązujące do danego stylu.Myślę,że to dobry pomysł,ponieważ każdy kto je ogląda widzi wszystkie dodatki w jednym miejscu i może je od razu wyobrazić u siebie:)Już w przyszłym tygodniu,wprowadzam zmiany w sklepie stacjonarnym i robię mały remont,mam ogrom pomysłów,więc trochę to potrwa:)Ale na pewno pokażę Wam jak będzie wszystko gotowe.Chciałabym jednocześnie serdecznie podziękować Ewie,która jest dobrą duszą mojego sklepu i robi dla mnie wszystkie cuda,które sobie wymyślę.Tak się złożyło,że chyba nadajemy na tych samych falach,więc świetnie się nam współpracuje i nie tylko świetnie idzie nam współpraca,prywatnie też nam idzie doskonale:)Mój mąż z niepokojem patrzy jak tylko odbieram od Ewy telefon,bo wiadomo,że trochę mnie nie będzie.A gdy rozmawiam z Ewą o dekoracjach,kolorach,Decoupage i wnętrzach,moje dzieci przewracają oczami i mówią :A Pani Ewa dzwoni,to mamy nie będzie minimum godzinę :)Już wiedzą,że uwielbiam z Ewą godzinami rozmawiać o tym co lubimy najbardziej:)Chociaż,moje dzieci o Was też często rozmawiamy:)Dzięki Ewie mam piękniejszy swój świat.A pomysłów na zmiany jest coraz więcej.Chciałabym również podziękować Ewelinie,która co prawda w tej chwili nie może robić dla mnie dużo zamówień,ponieważ urodziła cudowną córeczkę ale zawsze ma czas dla mnie,na moje pytania i wiem,że teraz przygotowuje mi istne cuda.Każda rozmowa z Eweliną,każdy email jest bardzo inspirujący,z nią również wspaniale się rozmawia o dekoracjach i już nie mogę się doczekać,kiedy znowu mnie odwiedzi.Chciałabym aby było to po remoncie,bo wiele rzeczy mi podpowiedziała i chciałabym aby zobaczyła"na żywo"swoje pomysły.I jeszcze ślę podziękowania do Agnieszki,mieszkamy strasznie daleko od siebie i bardzo żałuję,ponieważ to niesamowicie twórcza dziewczyna a wszystko co mi robi,wykonuje w tempie ekspresowym.Ostatnio wiedząc ile ma do zrobienia dla mnie i dla innych klientek zastanawiałam się,czy Ona w ogóle sypia:)
Są jeszcze podziękowania dla Dusi,która zgodziła mi się pomóc i niesamowicie mi zaufała!!!Mam nadzieję,że w końcu przejeżdżając koło mnie na swoje cudne wczasy w JG,odwiedzi mnie!!!
I już całkiem na koniec podziękowania dla mojej najwierniejsze klientki:Beatko jestem Ci bardzo wdzięczna Musisz częściej do mnie przyjeżdżać.Zapraszam!!!
Dziewczyny dziękuję,że pomagacie mi spełniać moje marzenia!!!
A tak w tej chwili wygląda nowa część sklepu:








Miał być post o dekoracjach a wyszedł o podziękowaniach,ale uważam,że warto doceniać tych,którzy chcą nam w życiu pomagać.
Mam nadzieję,że spodobały się Wam moje drobiazgi,już niedługo będzie można kupić je w sklepie internetowym:
http://domzogrodem.com

A jutro....hm te z Was,które lubią chińszczyznę,zapraszam do siebie:)))U mnie w domu będzie chińska kolacja:)))I na pewno podzielę się przepisami:))Chyba ,że kolacja zostanie przeniesiona na inny dzień z braku chętnych:)))


44 komentarze:

  1. Cudownie wszystko sie prezentuje i z pewnością zachęca do zakupów! Bo jak mozna sie oprzeć takim cudeńkom?

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko to ja Ci kochana dziękuję za wszystko!!! Dzięki Tobie mogę pogłębiać swoją pasję tworzenia♥♥♥
    Co do sklepu to wszystko wygląda bajecznie, piękną ekspozycja:)))
    Ściskam mocno i buziaki ślę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa,wiesz,że jestem wielką fanką Twojego talentu....

      Usuń
  3. Taki sklep to marzenie większości z nas. Ile tam cudeniek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczny sklepik... :)

    no i twórcze i kreatywne osóbki pomagają Ci w jego tworzeniu :)

    hihi, u mnie dziś też chińczszyzna :) w wersji swojski sos słodko-kwaśny :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny post :-) Sklep mam cudny , zatraciłabym się w Nim totalnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się bardzo,stworzyć takie miejsce z pięknymi rzeczami i dekoracjami,aby każdy znalazł coś dla siebie.

      Usuń
  6. Rzeczywiście wnętrze sklepu wygląda wspaniale! Nie wiem w którym kąciku usiadłabym najchętniej, ale chyba w tym z groszkową poduchą i królikiem :) Bardzo zazdroszczę, pracy którą kochasz. Jak to mój tata zawsze powtarza: Rób to co najbardziej lubisz, a całe życie nie będziesz musiała pracować :) Marzę, że kiedyś mnie też to spotka :)
    Ściskam i życzę przepysznej kolacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Atuś dziękuje,że znalazłaś czas na wizytę u mnie!!!Dziękuję!!!!

      Usuń
  7. Pięknie, oj pięknie.
    Sama teraz nie wiem, czy kącik z marynistycznymi dodatkami podoba mi się najbardziej, czy może beże, szarości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zachwycona tymi marynistycznymi,już wkrótce pokażę,jak je wykorzystałam w domku nad jeziorem.

      Usuń
  8. Pomysł z ułożeniem asortymentu tematycznie jest świetny. Ja lubię właśnie, gdy wszystko leży kolorystycznie, stylem i tematem. Mogę gotowe aranżacje kupić :-) Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak samo pomyślałam i będę podążała w tym kierunku:)

      Usuń
  9. Coraz piękniej jest u Ciebie w sklepie:)To był świetny pomysł z tym posegregowaniem tematów. Miło mi, że mogę też czasem coś podpowiedzieć i potworzyć dla Ciebie:) Dziękuję, że o mnie wspomniałaś:) Dzięki pomocy teściów wróciłam już do tworzenia, bo zajmują się małą:) Oj coś ten mail jakoś nie idzie od Ciebie:) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelina,obiecuję jeszcze w weekend napisać,tyle się u mnie dzieje,że ciągle mam tyły w emailach:)A jak mogłam nie wspomnieć?Dzięki za wszystko!!!

      Usuń
  10. Beatko jak prześlicznie to wyeksponowałaś , to musi dać efekty , dzięki za miłe słowa , ale to nie za wcześnie? ha ha obiecuję jak będę blisko zahaczę pozdrawiam Dusia [mam co nieco muszę tylko usztywnić ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie za wcześnie:)))Przecież znam Twoje cuda!!!

      Usuń
  11. Gdybym weszła to tego sklepu, mogłabym siedzieć godzinami :)
    Pięknie to wszystko wygląda :)
    Przeglądam właśnie Pani sklepik internetowy, ale chyba mniej jest tam artykułów?
    Szukam napisów typu HOME, ale polskich, czyli DOM :) czy coś takiego u Pani dostanę? Już widzę, co kupię, czego szukałam!!! Piękną paterę na ciastka ze szklaną pokrywą, cudna!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło,mam w ofercie super wieszaki z napisem HOME.A nowy towar dopiero wklepuję,więc trochę to potrwa:)Dziękuję za wizytę w sklepie:)

      Usuń
  12. Beatko, Twój sklep wygląda bajecznie. Cudowny pomysł z tym segregowaniem... Prawdę mówiąc nie jestem zaskoczona, że tak świetnie wyszło.. Znam Twój doskonały gust. Nie myśl sobie, że Ci się podlizuję...
    Czekam na Twoją chińszczyznę.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za tak piękne słowa.Dziś najdalej jutro będzie relacja z chińskiej kolacji:)

      Usuń
  13. Wyslalabym meza do Ciebie na kolacje, bo on uwielbia chinska kuchnie, ale za daleko mieszkamy;) Takze czekam na przepisy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie, że pogrupowałaś asortyment. Można sobie od razu skompletować całość wystroju wnętrza. Super!
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Banerek sklepu umieściłam na moim blogu
    http://cudartenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Sklep jest faktycznie wspanialy, mnostwo tam roznosci . Fajny pomysl z tym tematycznym rozmieszczeniem towaru . Ale sprzedajesz tylko w necie, czy masz takze sklepik stacjonarny ? Na glownej stronie jest adres w Redzie . CZy to aktualne ? Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa.Sklep mam głównie stacjonarny a z internetowym dopiero startuję.Jeśli masz ochotę to zapraszam do nas do Redy.Co prawda nie mamy teraz długo otwarte ale staram się codziennie być w sklepie.

      Usuń
    2. Niesamowite , ze spotkalysmy sie przypadkiem w wirtualnym swiecie - ja w Norwegi ty w Redzie . Mieszkalam tam kiedys zanim wyjechalam. Bywam a raczej staram sie bywac czesto , pomieszkujemy wtedy u naszych przyjaciol. Tak wiec pozdrawiam Cie mocno :-)

      Usuń
  17. Zazdroszcze takiego sklepiku :) jest bajeczny !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bajeczny mam nadzieję,że będzie po małym remoncie,który go czeka w tym miesiacu:)MAm tyle pomysłów....tylko kiedy ja to wszystko zrobię????

      Usuń
  18. Twój sklep pięknie się prezentuje, prawdziwe cuda w nim masz.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczoplas! Prawdziwy oczoplas!:o Jak ja uwielbiam takie dzindziboly!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sklepik jak widać cudownie zaopatrzony,pozostaje tylko życzyć wielu klientów i zapału do tworzenia cudowności :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekny ten Pani sklepik... Uwielbiam ludzi z pasja! Wierze, ze to ona "ratuje" nam zycie w wielu sprawach... Dlatego stworzylam pewien maly projekt, do ktorego z calego serca zapraszam wszystkie kobiety z pasja! Pania rowniez:) Jaki bedzie odzew...zobaczymy... Chce, aby to byl miejscem inspiracji dla wszystkich kobitek...:)
    http://kobietyzpasja.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń