poniedziałek, 21 października 2013

TABLICZKI Z ULUBIONYMI SENTENCJAMI CZYLI TABLICZKI NA DRZWI

Dziś mniej słów a więcej zdjęć:)Od jakiegoś czasu mam w ofercie w sklepie tabliczki,na drzwi,na okno,na ścianę...z pięknymi sentencjami i dekoracjami.Świetnie się sprzedają w moim stacjonarnym sklepie i dlatego wprowadzę je również do internetowego sklepu.Jak najszybciej.Jeśli któraś z Was miałaby ochotę taką zamówić,to proszę o kontakt.Najpiękniejsza sentencja,która wisi na moich drzwiach to taka:
Uwielbiam ten tekst:)))Dlatego wisi u mnie na drzwiach :)))
A teraz inne pomysły:








 A taką ma  Kasia i piękna Venus:)







 A ta tabliczka powstała dla mojej ulubionej Pani weterynarz:


 Ta tabliczka jeszcze dziś będzie wysłana :

Mam jeszcze kilka innych tabliczek i pewnie za jakiś czas Wam pokażę.Mam nadzieję,że spodobały się Wam!!!I ostatnia fotografia,dorwałam się do programu obróbki zdjęć i właśnie się uczę,więc będziecie narażone na moje szaleństwo:)Dziękuję za podpowiedź,że taki program istnieje:)))




52 komentarze:

  1. Świetne :) Nic dziwnego, że się dobrze sprzedają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł taka tabliczka.Miło wita gości, a jeżeli trzeba to informuje np. gdzie jesteśmy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz szukam sentencji optymistycznych,takich które mogłyby wisieć,przy biurku,w pracowni,aby podtrzymywały na duchu:)

      Usuń
  3. super te tabliczki! fajny pomysł i perfekcyjne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana , są wspaniałe :-) Jaka cena ? I jaki wymiar ?

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne! pierwszy tekst bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne :) no i piękny ten tekst na przywitanie gości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. :)
    super :)
    mam już podobną od Ewuni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!!! Też sobie zrobię taką na drzwi, a co :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie,że zrób ja i tak do Ciebie się zgłoszę przed sezonem po Twoje tabliczki,bo mi sie podobają:)Sorry że dopiero teraz odpowiadam,ale trochę mnie nie było:)

      Usuń
  9. Właśnie szukam nowych fajnych sentencji na drzwi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne tabliczki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. super sa te tabliczki....naprawdę fajny pomysł...

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna tabliczka nie jest zła:) Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. I od razu milej się wchodzi do takiego gościnnego domu...a czasami wiemy, że gospodarz w ogrodzie przy truskawkach siedzi:)
    Całuski ślę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale się napracowałaś, są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne tabliczki, nie dziwię się, że mają wzięcie! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Tabliczki pełne uroku:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nareszcie po polsku!
    Można kupić w sklepie u Pani?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą w przyszłym tygodniu w sprzedaży,zapraszam:)

      Usuń
  18. Bardzo fajne te tabliczki...każdy znajdzie coś dla siebie :))
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję,właśnie szukam nowych sentencji:)

      Usuń
  19. Te tabliczki mają w sobie urok:-)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Tabliczki fantastyczne. I co najważniejsze polskie napisy.
    Denerwują mnie angielskie nazwy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę stąd ten pomysł.Lusiu znasz tyle madrych cytatów,może znajdziesz coś dla mnei na tabliczki???

      Usuń
  21. Świetne tabliczki i teksty :)
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja już mam ;-)))
    zresztą - nawet została uwieczniona na zdjęciach ;-)))
    Też ją uwielbiam...
    jednak zamiast na drzwiach wisi nad moim łóżkiem czyli tam gdzie... najczęściej przebywa Venus i jej panciunia
    ściskam i buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  23. o matko ile tego;-))))można oczopląsu dostac;-)))piekne, wiem cos o tym bo jedna taka sliczną tabliczkę posiadam;-)))

    OdpowiedzUsuń
  24. No i widzę, że się program przydaje:)) Ja dzisiaj nawet po naszych listach zrobiłam na blogu tutorial na temat korzystania z Photoscape:)) Zajrzyj- moze Ci sie jeszcze coś przyda, Beatko
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się przydaje:)Dzięki,Dzięki.Dzieki!!!Jaką mam zabawę!!!

      Usuń
  25. Już powiedziałam mężowi ,że przyszłe wakacje muszą być nad morzem , blisko Beatki ,bo muszę koniecznie odwiedzić jej sklep :) , i coś czuję że tak szybko z niego nie wyjdę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie,przyjeżdzaj!!!Dorotko,paczka poleci dopiero we wtorek,bo sama osobiście i własnoręcznie robię coś dla Ciebie a dziś nie skończyłam a jutro jadę do Warszawy:)Ale mam nadzieję,że jak zobaczysz co Ci zrobiłam uznasz że warto było czekać:)

      Usuń
  26. Odpowiedzi
    1. Dzięki,cieszę się bardzo!!!

      Usuń
    2. Jestem pełna zachwytu! Cudowne tabliczki, podziwiam je, oglądam, zachwycam. Szczególnie skradły me serce te z motywami morskimi. Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie na candy.

      Usuń
  27. Taka wizytówka domu, od razu zachęca do wejścia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny pomysł. Do mojego domku pasuje "Gabinet weterynaryjny", bo gdzie się nie ruszę tam zwierz.

    OdpowiedzUsuń
  29. juz dawno mialam napisac- podziwiam ilosc wow swietne

    OdpowiedzUsuń