poniedziałek, 6 maja 2013

UWAGA,UWAGA!OGŁASZAM CANDY!!!

Zgodnie z obietnicą chciałaby ogłosić nowe candy.Ostatnio było lawendowe a tym razem będzie biel.Idea candy jest fantastyczna,ponieważ wiem,jak wiele radości niesie zwyciężającym i dlatego postanowiłam znowu kogoś obdarować!!!Data rozpoczęcia candy nie jest przypadkowa,ponieważ są to moje urodziny a koniec candy czyli 20 czerwca,to również bardzo ważna dla mnie data.Wyjątkowa:)))Mam nadzieję,że któraś z Was wpadnie na to cóż to za data.A zasady,oczywiście jak zawsze:
1.Bardzo proszę o wpisanie się pod moim postem chętne na candy i proszę te osoby,które mają ochotę o odgadnięcie co świętuję 20 czerwca.Ale oczywiście tylko te które mają na to ochotę:)
2.Proszę o podlinkowanie mojego posta
3.Proszę również o zamieszczenie mojego zdjęcia na Waszych pięknych blogach.
4.Proszę te osoby,które mnie nie obserwują o zaobserwowanie mojego bloga:)))Podpatrujcie mnie jak najczęściej,będzie mi bardzo miło.Zaglądajcie jak najczęściej i komentujcie to co Wam się podoba i co chciałybyście skrytykować.
4.Oczywiście te osoby,które bloga nie mają,proszę o pozostawienie adresu email.


I oczywiście informacja co możecie wygrać:
-białą latarenkę(jest piękna!!!)

-śliczne zawieszki w stylu skandynawskim:dwa małe cudne domki:

-mały pleciony wianuszek
-i na koniec śliczna biała doniczka:

Mam nadzieję,że moje przedmioty spodobają się:)
A teraz lecę spać,bo miałam dziś ciężki dzień.Jutrzejszy będzie równie trudny,jeśli mogę to proszę trzymajcie kciuki.Jutro matura moje młodszej córki:zaczyna od jez.polskiego,potem matma podstawa i rozszerzenie a po nich to już z górki:)))Do tego jutro o 9.00,mam ważna sprawę do załatwienia i oby się udało:)))

130 komentarzy:

  1. Jej, ja chcę do tej kolejki!!!! Już biegnę do siebie umieścić banerek:)
    Podrawiam!
    PS. Hmmmm.... co Ty możesz świętować 20 czerwca?? Urodziny kogoś bliskiego sercu albo rocznice jakąś istotną??? Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj.
    Ja też dołączam do kolejki, bo
    chętnie przygarnęłabym te wszystkie cudne drobiazgi;)
    A cóż możesz świętować? Bladego pojęcia nie mam.
    Stawiam na rocznicę np.blogowania, lub też ślubną...
    W każdym bądź razie wszystkiego najlepszego życzę,
    cokolwiek by to nie było;)
    Pozdrawiam gorąco.Iwona

    http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Imieniny ? :)) Zapisuję się, śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale się popisałam, tak się zapatrzyłam na te cuda, że zapomniałam o życzeniach urodzinowych ... Kochana spełnienia marzeń :)))

      Usuń
  4. Z okazji urodzin samych radości i wszystkiego co najlepsze.
    A w czerwcu to jakaś szczególna rocznica,śblubna, okrągła czy jak?
    Ustawiam się po te cudowności i banerek wklejam.
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin.20 czerwca obchodzić będziesz rocznice ślubu!!! Na bank:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też z chęcią się zapisuję. Może rocznicę ślubu będziesz świętować?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha ha ha a ja wiem co to za data ;-))) wiem bo... napisałaś mi pod postem...
    ale zdradzę 19stego... coby sobie konkurencji nie robić ;-)))
    Na Candy zapisuję się oczywiście z ogromną radością, niecierpliwością i... nadzieją ;-)))
    banerek wstawię jutro (jak mi się net nie zbuntuje) a tymczasem gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:)))
    Co możesz świętować 20 czerwca? Urodziny, imieniny jakaś szczególna rocznica?
    Candy wygląda bardzo apetycznie, aż chciałoby się posiadać te wszystkie przedmioty!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie śliczności rozdajesz :)
    Co możesz świętować 20 czerwca? No na pewno nie rocznicę bloga, ani wyników matur (bo obstawiam, że Twoja pociecha zda wszystkie przedmioty na 100% i będzie co świętować :)). Może będzie to rocznica ślubu? :)
    Sto lat życzę i ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj!

    Przygotowałaś przepiękne upominki, więc ustawiam się w kolejce. Osobiście obstawiam, że 20 czerwca będziesz obchodzić rocznicę ślubu. Jeśli się mylę, proszę o sprostowanie :-)

    Pozdrawiam i zapraszam na moją Pierwszą Rozdawajkę:
    http://z-wyobrazni-atramk.blogspot.com/2013/04/pierwsza-rozdawajka.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam wymarzonego domku jeszcze więc te cudeńka będa idealnie na moim balkonie wyglądać...ustawiam się w kolejce po nie...
    Co do daty to wydaje mi się że może być to Twoja rocznica ślubu gdyż imieniny masz we wrześniu...

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja też! i Zapraszam na anielskie candy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że 20 czerwca masz rocznice ślubu :-)
    Zapisuję się z przyjemnością :-)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego jeszcze raz spełnienia marzeń i codziennych radosci :)
    tych małych i duzych :))
    a 20 czerwca to może rocznica slubu ?
    staje i ja :))) piekna latarenka i te domki urocze ,wszystko sliczne !
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  15. Ustawiam się w kolejce z przyjemnością do tej zabawy,co prawda nie mam bloga ale do Pani na bloga zaglądam codziennie.Nie raz też dzięki Pani przepisom zobiłam furrorę w naszej 4 osobowej rodzince.Pewnie tak jak wszyscy obstawiają ta ważna sercu data to rocznica ślubu,może nawet okrągła ..? Pozdrawiam serdecznie i czekam z niecierpliwością na sklepik internetowy, bo to moje klimaty (zieloni.dybow@interia.pl)Dorota Z.

    OdpowiedzUsuń
  16. ustawiam sie w kolejce, mimo, ze nie mam bloga. obserwuje jako regardless:) moj email: sylwia1906@o2.pl
    hmm tez stawiam na jakas rocznice, ale nie mam pojecia jaka;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Staję w kolejce :) Wszystkiego naj, naj :). Obserwuję jako Anna Kamińska. Baner na www.passiflora85.blogspot.com. Zapraszam tez na moje urodzinowe cukierasy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. O matko tyle osób już sie zapisało!
    I ja też, też chcę te cuda!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam
    Cukiereczki fantastyczne, proszę i mnie wpisać na listę kolejkowa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja, za tymi słodkimi zawieszkami no może być doniczka żartuje chętnie zaopiekowałabym się wszystkimi upominkami , więc jestem i będę czekać całusy Dusia

    OdpowiedzUsuń
  21. ale śliczności dla nas przygotowałaś :)
    zgłaszam się do zabawy i dołączam do obserwowanych jako mysza
    baner wisi już na moim blogu na który zapraszam http://myszowenowinki.blogspot.com/
    a w czerwcu myśle,że świętujesz rocznice ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oczywiście zapisuję się po śliczności jakie przygotowałaś.
    Ta piękna data to rocznica ślubu??
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne prezenty przygotowałaś na te candy. oczywiście z ogromną chęcią staję w kolejkę po nie :) Obserwuje już od jakiegoś czasu i banerek wstawiłam :) Myślę też, że może będziesz świętować swoją rocznicę ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. super nagrody:)
    obserwuję:bernadeta bomba
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Obstawiam Twoje 18 urodziny ;-)
    Zapisuję się na candy!
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również ustawiam się w kolejce.
    A czerwiec to piękny miesiąc na świętowanie rocznicy ślubu?! :D
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  27. zgłaszam się całym ciałem po te śliczności:) 20 czerwca? hmm rocznica ślubu?
    Zapraszam cię do przyłączenia się do akcji sadzenia kwiatów dla pszczół. Szczegóły na moim blogu. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak wygram to osobiście odbiorę tę nagrodę hihi
    tylko trzeba mieć mocno kciukasy zaciśnięte bo tu
    tyle chętnych - o mamusiu :o Ale wtedy napewno już
    nas kawka nie ominie hihi ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. super nagrody:)
    obserwuję jako: sylviaaa100
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej!
    Robić miejsce tu i dla mnie! ;)
    Nagrody kuszące, szczególnie dwie pierwsze, także ustawiam się w kolejkę (a co!)
    Najlepszego z okazji urodzin, a co może być 20-ego czerwca? Obstawiam na rocznicę ślubu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo chętnie się tu rozgoszczę i oczywiście wezmę udział w candy - Iwona z ciekawszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta data to pewnie rocznica ślubu , bo czerwiec to piękny miesiąc na śluby - tak było także w moim przypadku , ale 27 czerwca :)Ciekawe , czy trafiłam :)

      Usuń
  32. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie :)
    Hm... A 20 czerwca obstawiam, że świętujesz jakąś rocznicę, ale jaką to nie mam pojęcia :) Może ślubu, poznania kogoś, albo przeprowadzenia się do własnych 4 kątów?
    Pozdrawiam z Fiołkowego Wzgórza
    Fiołeczek

    OdpowiedzUsuń
  33. Oczywiście , ze ja też jestem chętna, piękne rzeczy nam oferujesz, sezon tarasowy otwarty, więc ... Gosia z homefocuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Hmmm czerwiec to piękny miesiąc na ślub, więc pewnie 20 czerwca przypada rocznica ślubu, może jakaś wyjątkowa, bo okrągła? piękne białe candy, ustawiam się i obserwuję
    bieleipastele@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...biały kolor candy też przywodzi na myśl ślub ;-)

      Usuń
  35. A ja nigdy nie byłam u Ciebie :-) i przez przypadek jestem i nawet na takie superowe candy trafiłam :-)), wiec wyrażam chęc na wzięcie udziału w losowaniu :-))
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  36. rzeczy do wygrania są świetne - zawsze chciałam kupić sobie takie zawieszki domki, ale oczywiście ciągle są inne ważniejsze wydatki - to może tutaj uda mi się w losowaniu :)
    a 20 czerwiec hmmm może jakaś rocznica ślubu? Dopiero co trafiłam na tego bloga to nie orientuję się jaka jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam, trafiłam tutaj pierwszy raz. Chętnie wpisuję się na listę, śliczne przedmioty! Zostaję na dłużej, ale nie ze względu na zasady Candy! Myślę, że 20 czerwca masz rocznicę ślubu :D
    Pozdrawiam serdecznie-D.

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam,chętnie się zapisuje,uwielbiam takie dodatki.A 20 oczywiście urodziny,pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  39. Rzeczy do wygrania są prześliczne...
    Domyślam się, że jest to rocznica ślubu!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkiego najlepszego :) Spróbuję szczęścia. W zgadywaniu nie jestem dobra, ale obstawiam jakąś rocznicę... Ślub?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ach jakie cudności:-)Z prawdziwą przyjemnością i ogromną nadzieją na wygraną zapisuję się na Twoje candy:-) Pięknie tu i z radością zostanę tu na dłużej. Banerek już dumnie prezentuję u siebie na blogu:
    starapracownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękne przedmioty! Dlatego niesmiało włączam się do zabawy na: http://arcadiakobiet.blogspot.com/
    Cudowności z okazji urodzin :)) i strzelam: rocznica ślubu :)
    a dla córci powodzenia na maturze.
    pozdrawiam i dodaje się także do grono podczytywaczy!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Hej. Stworzyłam listę rozdań blogowych i chciałabym, aby się rozwijała. Jeżeli chcesz dodać Twoje rozdanie, a lista Ci się spodoba - proszę wyślij mi e-mail :)

    http://rozdania-blogowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Na banerze napisane urodzinowe candy, więc zakładam, że świętujesz urodziny:) Zgłaszam sie i zapraszam na candy do mnie http://uolinki.blogspot.com/2013/04/drugie-candu-u-olinki.html

    OdpowiedzUsuń
  45. słodkości piękności:) ustawiam się po nie:) Wszystkiego najlepszego na każdy dzień z okazji urodzinek:)A 20 czerwca co to może być za data? Też przychodzi mi na myśl rocznica ślubu- bo ja brałam ślub 25.05:) Ale co innego jeszcze? jak wymyślę to napiszę:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja tez się w maju urodziłam:-) Wszystkiego Najlepszego! I staję w kolejce po cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  47. Pozdrawiam i zapisuję się do kolejki :), linkuje i obserwuję :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Pierwsze co mi na myśl przyszło to właśnie urodziny, widzę że nie jestem jedyna :) Z chęcią się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Sto lat z okazji urodzin :)
    obserwuję jako MagdaZ, a banerek zamieściłam na http://wkacie-decoupage.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Witam,
    może będzie to świętowanie końca roku szkolnego tydzień wcześniej? :)
    Obserwuję jako: elzbieta24055
    Pozdrawiam,
    Elżbieta (elzbieta24055@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  51. Wikipedia mi podpowiedziała, że 20 czerwca jest Światowy Dzień Uchodźcy - ale to chyba nie to;) więc stawiam na jakąś rocznicę:)
    Z chęcią się zapisuję, jako bezblogowiec:/
    Obserwuję: Paulina Wiktoria
    86paulina@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczne cukierasy. Chętnie bym je przygarnęła. A co do rocznicy, to z uwagi na kolorystykę Candy też stawiam na ślub, choć pewnie jest to coś dużo bardziej oryginalnego :) Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  53. wszystkiego NAJ z okazji urodzin, a świętować pewnie będziesz rocznice ślubu
    chętnie zostanę u Ciebie na dłużej

    pozdrawiam
    http://paulapearls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Zapisuję się również, białe nagrody urzekające :-)
    Przypuszczam, że będziesz świętować jakąś rocznicę, ale jaką...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  55. Zapisuję się bo mam kilka latarenek ale ta którą prezentujeszjest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  56. To i ja przyłączam się do spóźnionych życzonek ;) a jednocześnie zapisuje się na te cudownosci :D Hmmm 20-stego może obchodzisz rocznice ślubu :D albo to dzień urodzin synka lub jednej z córek ;)
    Pozdrawiam...Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. jakie sliczności! z checia się zapisuję:) i spóźnione życzenia urodzinowe:) ja stawiam że to data rocznicy ślubu:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo piękne to wszystko! Trafiłam tu przypadkiem ale chyba zostanę na dłużej! :)
    Zapisuję się do Candy oczywiście! Obserwuję jako Czary na Skarpie :)
    Co do daty to nie mam pojęcia, ale stawiam na rocznice ślubu!

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie mogę, po prostu nie mogę nie dołączyć!! Latarenka, te domki, gniazdko ... wszystko cudowne!! Obserwuję jako meipu, banerek dodałam tu: http://kropleszczescia.blogspot.com/. Myślę że to rocznica ślubu, ale kto wie ... :)
    Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  60. To ja stawiam na rocznicę ślubu albo urodziny,choć bardziej na ślub:)Zapraszam również na moje candy:)liczę na szczęście,bo piękne nagrody przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Witam serdecznie
    Trafiłam do Ciebie przypadkiem dzis i już zostane i nie tylko ze względu na candy, ale jestem oczarowana Twoim blogiem :)

    20 czerwca ... może rocznica slubu ???

    pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka szymanska25@wp.pl

    jestem bez bloga, ale informację o candy umiesciłam na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  62. rocznica ślubu? na to bym stawiała :)
    Wszystkiego najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. piszę się na teń piękny prezencik :)

    OdpowiedzUsuń
  64. tak sie zastanawiam co możesz światowac i strzelam rocznica ślubu:)?oczywiscie na cukiersy zapisuje sie i JA:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ustawiam się w kolejce po te cudowności. Co do daty, obstawiam jak większość, rocznica ślubu? Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Piekności chętnie zabiore je do domu
    http://zlawampirzyca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Z wielką chęcią zaopiekuję się i ja tymi cudnościami:0

    OdpowiedzUsuń
  68. Zapisuję się i ja po te cudowności :)a że pięknie tu u Ciebie, a nie dlatego, że Candy, zostaję na dłużej :) Pozdrawiam :)
    http://mojehokuspokus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Ustawiam się w kolejce po te cukierasy :)
    Niestety nie prowadzę bloga,ale obserwuję jako Misiowa Pani :)
    zycienamisiowo@gmail.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Wszystkiego naj :)
    Cudne candy - ustawiam się w kolejce. Pod koniec czerwca i ja mam urodziny więc po cichu marzę o takim prezencie ;)

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  71. Prześliczności, idealne na mój taras.
    Stawiam na to, że świętujesz rocznicę ślubu ;) Szczęścia!
    Kasia, kat-sar (kat-sar@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  72. Z przyjemnością się zgłaszam. Nagrody cudne, całkiem w moim stylu. ;)

    http://kreatywnie.folog.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgłaszam się chętnie! :) Pięknie tu, zostaję na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Och i ja sie dopisuję do kolejki, jednoczesnie myśląc o tym 20stym :-))) Może 20 czerwca zakochałas sie od pierwszego wejrzenia, tak zupełnie romantycznie i zwariowanie w miłości swego życia? :-))) - własnie to przezywam, więc i wszystkim wkoło wmawiam to samo :-)))

    OdpowiedzUsuń
  75. Ustawiam się i ja. Może mi się w końcu poszczęści :) A na 20 czerwca obstawiam urodzenie pierwszego dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Cudowne cukierasy! pięknie wkomponowałyby się w mój balkonik ;o)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  77. Baner i link wstawiony na moim blogu w zakładce 'konkursy'. Obserwuję już od jakiegoś czasu. ;))
    Wspaniałe te nagrody! Baardzo podoba mi się doniczka. Na pewno bym ją wykorzystała. ;D

    OdpowiedzUsuń
  78. Przesylam spoznione zyczenia urodzinowe i jak widze takie nagrody, to nie mam jak sie nie przylaczyc do konkursu. Uwielbiam skandynawski styn i mam fiola na punkcie latarenek. Rozkladam je po domu i ogrodzie. Ta doniczka za to jest bajeczna. ozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  79. to i ja sie zapiszę bo latarenka kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Blog bardzo fajny,zostaje Twoją fanką:)Na candy kolejka masakryczna jak to mówi moja córka ale co tam,próba nie strzelba;)
    A 20 czerwca to obstawiam rocznicę ślubu:)Pozdrawiam.Wienia
    wieska4@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. Czerwiec to piękny miesiąc na ślub:)
    A na cukieraski mam smaka to się tu ustawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  82. 20-sty ...może urodziny Twojej drugiej połówki,..bądź rocznica Waszego ślubu ...???, ... bądź urodziny pociechy ???
    Pięknie u Ciebie i takie śliczności rozdajesz, że nie można się oprzeć :)
    POZDRAIAM SERDECZNIE

    OdpowiedzUsuń
  83. Cieszę się, że do Ciebie trafiłam. Bardzo fajne miejsce. Korzystne dla Ciebie i dla tych, którzy tu zajrzą.

    Tak sobie pomyślałam, że 20 czerwca, to może... 20 rocznica ślubu? Hm, nie wiem czemu, ale pomyślałam, że 20 właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Zapisuje się na te piękne przedmioty.. i trzymam kciuki za siebie.. Zapraszam na moje candy
    iwonahat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Ja również się zapisuję :) Obstawiam że 20 czerwca świętujesz jakąś rocznicę :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce. A możliwych okazji jest tyle do wyboru, że nie wiem co obstawić na tego 20 czerwca :) Za to wiem, że chętnie przygarnę te cudeńka.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie
    Monika z http://mydreamwhitehome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Candy przesliczne wiec ustawiam sie w kolejce
    cocoinca@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Dużo chętnych na takie cukierasy ale spróbuję i ja szczęścia:) A data ...może zaręczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  89. Z przyjemnością przyłączę się do zabawy:)
    Myślę, że to będzie rocznica ślubu:) Ja również w czerwcu będę świętować urodziny i rocznicę. Więc pozwól, że już dziś złożę Ci życzenia wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  90. WSpaniałe białe candy, z przyjemnością przystanę:)))
    czerwiec 20? jakoś ze ślubem mi się kojarzy ten czasy, więc to ślubowanie obstawiam:)))
    Pozdrowionka:)))

    OdpowiedzUsuń
  91. Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia :) Myślę że chodzi o rocznicę ślubu :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Ustawiam się grzecznie w kolejce, bo nagrody wspaniałe!

    http://nadnarwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Zapraszam do zgłoszenia candy na bloga http://candy-i-rozdania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Pięknie tu u Ciebie! ja tez kocham kwiaty.
    Jestem chętna na tak piękne CANDY!
    Zgłaszam się- Edith Stuff

    OdpowiedzUsuń
  95. Nie mogę przejść obojętnie obok tego candy!:) same cudeńka!!!
    z przyjemnością się więc zapisuję!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  96. Nie mogę zgadnąć co mija Ci w czerwcu. Zapisuję się jednak na candy, bo mi się podobają cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Wszystkiego dobrego :)) Oczywiście zapisuję się na candy a może mi się poszczęści :)) Obstawiam, ze 20 to rocznica ślubu

    OdpowiedzUsuń
  98. Dziewczyno, nie znam Cię jeszcze, nie wiem czy masz męża (sądząc po komentarzach - tak jest), czy masz dziecko, ale mimo wszystko moim typem jest data urodzin dzieciątka (jeśli takowe istnieje:).
    Do tej pory nie zaglądałam zbyt często na blogi poruszające tematykę roślinną, ale Ciebie zamierzam podglądać, spodobało mi się :)
    A co do candy, to muszę Ci powiedzieć, że zawsze się zachwycam takimi latarenkami, więc nie mogą przejść obok niej obojętnie :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  99. Zapisuję się na Candy z wielką przyjemnością jako miłośniczka bieli i pasteli:))

    A 20 czerwca to pewnie rocznica ślubu:))

    patti3@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. ALe koleja... Zapisuję się a 20 czerwca, może masz urodziny?
    Marzę o takiej latarence.
    Pozdrawiam i idę na zwiedzanie, bo przyzanm się bez bicia, że trafiłam tu skuszona tymi wspaniałościami:)

    OdpowiedzUsuń
  101. Witam ja też pierwszy raz ale widzę że zostanę na dłużej:)Ustawiam się grzecznie w kolejce:)ulicazielona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  102. Śliczność rozdajesz więc też się zgłaszam:)Taka latarnia śni mi się po nocach;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    Anka
    http://pracowniaanuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Takim cudeńkom nie można się oprzeć :).

    Zapisuję się.

    Może 20 czerwca masz z mężem kolejną rocznicę ślubu :).

    OdpowiedzUsuń
  104. piękne rzeczy do moje kuchni banerek paradoxaraz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  105. ooo kochana takie slicznosci oddajesz- ja o takich domkach latarenkach to marze od dawna wiec ustawiam sie raz dwa marzac,ze sie uda

    z okazji urodzin wszystkiego naj

    poszperalam troszke po blogu - i juz wiem gdzie wpadne po przepisy swiateczne szczegolnie po sledziki dla meza

    pozdrawiam

    aaa najwazniejsze- skoro masz trojeczke dzieci to mysle,ze nie data urodzin jednego z nich, urodziny i imieniny odpadaja z przyczyn oczywistych, sprawdzilam blog tez zaczelas kiedy indziej - tez obstawiam rocznice slubu :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!! Wydaje mi się, że 20 czerwca to rocznica ślubu? Trafiłam do Ciebie przypadkiem ale juz wiem, że będę zaglądać częściej, bo blog mi się spodobał.
    Ustawiam się w kolejce z nadzieją, iż stanę się posiadaczką oferowanych przez Ciebie cudeniek.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  107. Spóźnione życzenia urodzinowe :) Ustawiam się w tej dłuuugiej kolejce po te piękności, a 20 czerwiec to chyba ta data ślubu, my mamy rocznicę 21.06 ;) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  108. Z chęcią zapisuję się na Twoje Candy! same piękności przygotowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  109. Nie można przejść obojętnie obok śliczności jakie przygotowałaś! Zatem zgłaszam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  110. śliczne cukierasy-chętnie sie poczęstuję:)
    martyna69@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  111. Jejku, ale cuda, więc i ja się zapisuję. Co tam, że tłum już w kolejce stoi, może akurat szczęście się uśmiechnie;-)
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  112. Jak białe candy to moze jakaś slubowa rocznica?
    zgłaszam się chętnie :)
    gatki-szmatki.blogspot.com
    t.awanturnica@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  113. Oczywiście staję w kolejce po te wspaniałości. Obserwuję jako: Magda Wrona
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Pozdrawiam Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Dopisuję się, choć nie mam pojęcia co za święto 20 czerwca :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Hmmm może 20 czerwca był dzień zaręczyn
    baner jest http://isthemagichereforever.blogspot.com/
    obserwacja jako Sabii
    :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Piekne candy chętnie przygarne te piękności

    OdpowiedzUsuń
  117. 20 czerwca to dzień, w którym szybciej bije Ci serce! :)) Kochana, za samą laterenką przeze mnie wymarzoną bym tu stanęła.. bannerek wklejony i czekam.... I marzę i śnię ;)

    OdpowiedzUsuń
  118. Piękne rzeczy dla nas przygotowałaś;)a 20 czerwca mniemam że się urodziłas kilka latek wcześniej;))

    OdpowiedzUsuń
  119. Pozdrawiam urodzinowo i obstawiam rocznicę ślubu ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  120. Tak piękne prezenty wybrałaś na candy, że musi być to szczególna rocznica. Wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze Ci życzę - dobrych życzeń nigdy dość :D.
    Serdeczności posyłam i zapraszam :)
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  121. Z przyjemnością biorę udział w Twojej zabawie:) Wybrałaś prezenty w kolorze białym, a ten właśnie kolor jak najbardziej kojarzy mi się ze ślubem. Myślę więc, że 20 czerwca będziesz świętować rocznicę ślubu - może nawet pełną:) W związku z magiczną dla Ciebie datą życzę Ci spełnienia marzeń i słoneczka na co dzień:) Pozdrawiam gorąco i zapraszam do mojej urodzinowej zabawy:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  122. A ja tak na ostatnią chwilę, bo to już jutro upływa termin zgłoszeń:-))) Mam nadzieję, że będzie mi to wybaczone. Może będę miała szczęście:-) Wszystkim życzę powodzenia!
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  123. Witam! Z przyjemnością zgłaszam się do candy :)
    Obserwuję jako madziakudla, a banerek zamieszczam na blogu http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/
    Jeżeli chodzi o datę - może data pierwszej randki/spotkania ze swoim mężem? :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Tak się zastanawiałam czy się zapisać bo nigdy nie miałam szczęścia ale ostatnio los się do mnie uśmiechnął i dzięki Malwinie to się zmieniło- zapisuję się do kolejki, ale masz chętnych och ;)))
    A z tą datą to na dwoje babka wróżyła albo data ŚLUBU (widzę że ją wszyscy obstawiają) albo data WASZEGO PIERWSZEGO SPOTKANIA chyba że w tym dniu ur. się Twój syn ;)
    Uściski przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  125. Chyba się nie spóźniłam ;) Nie mogę odmówić sobie takich słodkości. Banerek na pasku bocznym i witrynka dodana do obserwowanych, ale jako obserwator też nie odmówię ;)
    Pozdrawiam i także zapraszam do siebie po małe co nieco Jadwiga :)

    OdpowiedzUsuń
  126. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Copacabanaa
    Email: copacabanaa@op.pl
    Pasek boczny: TAK http://copacabanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń