niedziela, 2 marca 2014

WYNIKI CANDY I KILKA DEKORACJI OKIEN

Post ten miał powstać wczoraj w związku z  losowaniem candy ale niestety odcięto mnie od internetu:)Dopiero wieczorem nam go włączono,więc nadrabiam spóźnienie i piszę dzisiaj.Zanim zacznę o candy chciałabym pokazać Wam dwie piękne dekoracje na okna,które wypatrzyłam w naszym sklepie.Już wiszą u mnie i bardzo mi sie podobają.Zawsze podobały mi się dekoracje okienne szczególnie gdy byłam w Niemczech z zazdrością patrzyłam na ich pięknie udekorowane okna,świecznikami,lamionami,lampami.Nigdy nie byłam w Norwegii ale podobno tam rownież z wielką dbałością panie domu dekorują okna,szczególnie małymi lampkami.Wczoraj zobaczyłam w naszej kwiaciarni piękne serca na małą świeczkę i kolorowe ażurowe kwiatki,uważam,że to świetny pomysł na dekorację okna,dlatego polecam Wam serdecznie te drobiazgi.Jeśli będziecie zainteresowane,proszę o kontakt.A tak prezentują się w dzień i w nocy moje serca:)))



Tak bardzo mi się podobają,że pewnie znajdą sie  w moim sklepie stacjonarnym i internetowym.
Obiecałam kilka przepisów na tłusty czwartek,przepraszam bardzo ale nie zdąrzyłam nic upiec,ani obiecanych pączków serowych,ani babeczek z michałkami.Ale obiecuję ,tym z Was które czekają,na te przepisy,że zrobię je w przyszłym tygodniu.Na dziś trochę zapomniany przez wielu deser,który w naszym domu jest bardzo popularny,szczególnie wśród męskiej części:)Wafelki "własnej roboty" u nas zwane andrutami:)))


U nas najważniejszy jest krem,nie stosujemy dźemu a krem składa się z serka marscapone i masy kajmakowej.Przeważnie w stosunku 1 do 1.Można wykorzystać masę krówkową,orzechową,kokosową.My najcześciej używamy orzechowej z orzechów laskowych.Proste i dużo smaczniejsze niź batoniki ze sklepu:)Zawsze to jakaś alternatywa dla wafelków kupowanych przez dzieciaki w sklepach.

 Chciałabym polecić Wam fajny pojemnik,który zakupiłam w owadzim sklepie na literkę B:)Pojemnik kosztuje około 7zł i jest świetny na sałatki do pracy.Bardzo mi się przyda a najważniejsze jest to,że ma oddzielny pojemnik na sos do sałatki i widelec,wszystko zmiesci sie w torebce damskiej,nawet małej:)))

A teraz o candy.Bardzo dziękuję za tak liczny udział,ponad 150 osób zrobiło na mnie ogromne wrażenie.Cieszę się,że zaglądacie do mnie na bloga i mam nadzieję,że nie przestaniecie być moimi czytelniczkami.Staram sie do was wszystkich wchodzić i pisać ale nie zawsze mam czas,czasami tylko czytam Wasze posty i jeszcze raz chciałam podziękować za ogrom inspiracji w wielu dziedzinach.Poznałam dzięki candy nowe,bardzo ciekawe blogi a zarazem nowe blogowiczki i to najfajniejsza strona organizowania candy.Spisałam wszystkie chętne na kartkach,trochę to trwało ale nikogo nie pominęłam:)))

Dzisiaj do losowania wykorzystałam stronkę losowe .pl.I tak candy wygrała osoba pod nr:71
czyli:Misiowa i spółka.Proszę o kontakt email i mam nadzieję,że ucieszy Cię ta wygrana.
Obiecałam nagrodę pocieszenia,czyli drugą muffinkę,do której postanowiłam dołożyć jeszcze kilka drobiazgów.Tę nagrodę wygrał nr 58 czyli Joanna J.Też proszę o kontakt.

W zwiazku z tym,że bardzo mnie ucieszyło,że podobają sie Wam moje przepiśniki,podaruję jeszcze jeden w podobnym stylu,który otrzyma osoba z nr 30 czyli Ania Arbuzowa.Gratuluję Wam z całego serca!!!I mam nadzieję,że nie zawiodą Was moje prezenty.
Jeśli ktoś z Was będzie miał ochotę na taki przepiśnik,to się polecam,co prawda długo to u mnie zazwyczaj trwa ale lubię je robić,więc chętnie się podejmę zadania:)
Już za kilka tygodni na pewno u mnie nowe Candy,ponieważ byłam już pierwszy raz na zakupach do mojego sklepu i zobaczyłam cuda z dekoracjami wielkanocnymi i wiosennymi do domu i ogrodu.Tak,więc wypatrujcie nowego candy i zaglądajcie do mnie!!!
A już mam nadzieję,w przyszłym tygodniu pokażę skrzyneczki na nici,które w końcu skończę a które udekorowałam cudownymi motywami Green Gate!!!
Przesyłam moc pozdrowień dla Was wszystkich i dziękuję za zabawę.

100 komentarzy:

  1. Śliczne te serducha, przepis tez super ale ja już niestety na diecie po tłustym czwartku:))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. dekoracje okienne są śliczne i gratuluję zwycięzcom:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Zyciężczyniom! :)
    Dziękuję za zabawę, idę ryczeć do kąta z tęsknoty za muffinkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam,oj tam będą i inne candy:)nie ma co płakać:))

      Usuń
  4. ...i znowu niestety nie Ja! :(
    Ale co tam... Jakby co, to zapraszam do mnie na moje Candy! ;)
    Te ażurkowe serducho skradło moje serce i już jestem na nie chora......... Zeby się wyleczyć , muszę poszukać sobie podobnego...
    Serdeczności.......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się zapisałam,licząc na wygraną.No,bardzo licząc bo śliczna jest:)

      Usuń
  5. Gratulacje dla wygranych :) Serducha bardzo fajne, tez sobie upatrzyłam jedno w mojej pobliskiej kwiaciarni :) Jak kupie-o ile jeszcze będzie, to na pewno pokażę :) Czekam w takim razie na wiosenne/świąteczne inspiracje :)
    Pozdrawiam, Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się jak najszybciej je pokazać:)

      Usuń
  6. dekoracje okna cudne ,moja kolezanka która mieszka w Norwegii ma podobne i zawsze mi się podobały :)
    Gratuluje Dziewczynom i dziękuję za zabawe :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie,że teraz my możemy je kupić i u nas.Ja właśnie sobie dekoruję powoli wszystkie okna:)

      Usuń
  7. chetnie zjadlabym domowego andruta..wygladaja pysznie...swietne to azurowe serduszko.Gratuluje szczesciarom.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja rodzina ceni sobie domowe wypieki,dlatego staram się zawsze coś przygotować:)

      Usuń
  8. Ojjjj, jaka niespodzianka, strasznie się cieszę i juz biegnę na poczte podać dane.Gratuluję pozostałym wygranym i pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również cieszę się,że sprawiłam Ci troche radości!!!

      Usuń
  9. Serduszko jest przepiękne!
    Żałuję, że to nie mnie się udało wygrać ;-) ale dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na kolejną,ale to za jakiś czas:)

      Usuń
  10. Gratulacje dziewczyny :o)

    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie na wiosenne cukierki :o)
    http://konsumentka-anula.blogspot.com/2014/02/przebisniegowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie tez dziś wafelki :-)
    Czekam na babeczki z michałkami
    Gratulacje dla Zwyciężczyń i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś się ogarnę i je zrobię:)))

      Usuń
  12. Gratulacje :) A serduszka są cuuudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serducho śliczne!!!! Śliczne też hiacynty na oknie:) Ja swoje posadziłąm w nowe doniczki i czekam aż będą kwitły :)
    Gratuluje zwyciężczynią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hiacynty mam prawie w każdym oknie,Uwielbiam ich zapach:)

      Usuń
  14. Dziękuję za zabawę a dekoracja w oknie super wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te serducha. Gratulacje dla zwyciężczyń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo będą u mnie w sklepie:)

      Usuń
  16. Gratuluje wygranym!!!
    Dekoracje okienne przecudne.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję zwyciężczyniom!!!
    Zachwyciły mnie Twoje Serduszka są bardzo piękne.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogłam przejść obok nich obojętnie:)

      Usuń
  18. Gratulacje dla szczęściar, dzięki za świetną zabawę i zapraszam do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. gratulacje dla tych co wygrały....dziękuję za zabawę...a serducho ażurowe boskie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba,fajnie wygląda w oknie i wieczorem i w dzień:)

      Usuń
  20. Śliczne serduszka, Beatko:) U mnie niestety prawie same skośne okna, więc takie dekoracje nie wyglądają już tak ładnie, co jednak nie przeszkadza mi zachwycać się nimi u Ciebie:)
    A wafle takie znam i bardzo lubię, choć najbardziej z masą z mleka w proszku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masa z mleka w proszku super sprawa,wiem,bo u mnie się z takiej masy robi czekoladę:)Dobre ale kaloryczne strasznie:)

      Usuń
  21. gratuluje wygranym osobom :))

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wygranych i dziękuję za zabawę :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję zwycięzcom! świetne te dekoracje okienne:) fajny ten pojemnik z B. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecałam sobie robić sałątki do pracy:)))

      Usuń
  24. Gratulacje dla szczęśliwców! :) a dekoracje okienne są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję Zwyciężczyniom i dziękuję za super zabawę!!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne ozdoby okienne sobie sprawiłaś. Będąc w Niemczech i Holandii również widziałam domy pięknie udekorowane. I nie były to wyłącznie okna, ale drzwi i ściany zewnętrzne również.
    Dziękuję pięknie za zabawę. Dziś szczęście się do mnie nie uśmiechnęło, ale gratuluję szczęściarom ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obserwuję kilka norweskich blogów i faktycznie ich dekoracje zachwycają

      Usuń
  28. Śliczne serduszka! Tez mi się marzą takie w okna :) Zrobiłam Twoje babeczki ze Snikersem na dzisiaj. bardzo dobre :)
    Gratuluję dziewczynom wygranych!! I zazdroszczę. Tak pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale się cieszę,że babeczki smakowały!!!Postaram się jak najszybciej pokazać inne:)

      Usuń
  29. Te ażurowe serduszka są piękne! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie wyglądają na okna i w dzień i w nocy:)

      Usuń
  30. Gratulujemy szczesliwca , dzieki za zabawe , a dekoracje serducha przesliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje. Dziękuję za miłą zabawę. Serduszka są piękne. Taka dekoracja okien to sposób na oznajmienie całemu światu, że w tym domu jest miło i przytulnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za te miłe słowa.Mam nadzieję,że tak u nas jest:)))

      Usuń
  33. Odpowiedzi
    1. No tak z tego wszystkiego zapomniałam napisać, że ażurkowe serduszka są piękne i jeszcze, że chyba i może ale bardziej tak ;-))) będę w marcu gdzieś tam niedaleko ;-)))

      Usuń
    2. No to może uda nam sie spotkać?

      Usuń
    3. Jak tylko się zamienię może na na pewno to dam znać ;-)))

      Usuń
  34. Dziękuję i gratuluję wygranym..

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratulacje dla wygranych:)
    Serduszka są śliczne.
    Nigdy nie robiłam kremu z kajmaku i mascarpone, ale to brzmi genialnie. Przy najbliższej okazji muszę zrobić ten kremik...mniam:)
    Co do pojemnika, zgadzam się, jest fajny. Kupiłam i mam nadzieję,że to zmobilizuje mnie do zabierania warzyw do pracy.....hm...mam nadzieję:))
    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też liczę na pewną mobilizację:)A kremik zrób,nie będziesz żałować:)

      Usuń
  36. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że je wygrana uraduje:)

      Usuń
  37. Dziekuje za zabawe :-)
    Serduszka piekne, ale wiesz, ze ja sie w takich lubuje :-) one sa srebrne czy biale ? Bo moje sprawne oko slabo widzi o tej godzinie :-)
    Pieknego tygdonia Ci zycze Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białe niektóre są bardziej niektóre mniej spatynowane czarną farbą.Fajnie to wygląda.

      Usuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepraszam,za tyle usuniętych komentarzy ale przy odpowiadaniu Wam coś mi się przytrafiało i komentarz lądował na końcu a nie pod Waszym:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dzięki za zabawę, a dziewczynom gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluje wylosowanym i dziekuje za zabawe :)
    A serduszka piękne zakupiłas Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam dwa podobne serduszka ale z porcelany (też ażurowe)
    i uwielbiam je :)
    Gratulacje dla szczęśliwych wylosowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam takie ażurowe w hurtowniach,w których robię zakupy i bardzo mi sie podobały.Tez je chetnie kupię do sklepu.Dzięki za przypomnienie o nich:)

      Usuń
  45. Beatko serducho piekne.

    dzieki za zabawe - nie rozpieszczaj za bardzo tymi candy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę rozpieszczać,jeśli znajdę coś fajnego na giełdzie i w hurtowni:)))Ale zobaczymy jakie nowości zaserwują nam na wiosnę:)

      Usuń
  46. Gratuluję wygranych:) A dekoracje cudne:) Mam serduszka materiałowe i również fajnie wyglądają w oknie:) Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że coraz więcej okien jest dekorowanych również u nas.Bardzo mi się to podoba.

      Usuń
  47. Gratuluję szczęśliwcom!
    Serduszko w oknie - cudne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluję szczęśliwcom. Śliczne serduszka - też zauważyłam, że coraz więcej ludzi okna dekoruje - bardzo ładnie to wygląda, w pomysłach się ludzie prześcigają:) Teraz wiosna, czas wiosenne wianki wieszać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację,wianek wiosenny to jest to!!!Muszę jakiś zrobić:)

      Usuń
  49. Gratuluję chociaż nie powiem, że nie chciałabym tego wygrać ;) Buziole!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni Cię rozumiem,ale co tam,może następny raz:)

      Usuń
  50. Gratulacje dla zwyciężczyń:) Na wiadomość poczekam spokojnie. A w wolnej chwili zapraszam do mnie - zaczynam KURS:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KURS???Zaciekawiłaś mnie,zaraz zajrzę.A email będzie jak nie dziś to w piątek:)Już u mnie trochę spokojniej.

      Usuń
  51. Serduszko ażurowe jest piękne. Daj znać jak tylko w sklepie internetowym będzie. A takie wafelki u nas (już przełożone masą kakaową albo kawową) zwą się "piszingery". Pychotka! Zwłaszcza jak już trochę namokną od masy. Ślinka mi cieknie a tu akurat post się zaczął...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna nazwa wafelków:)Co do serduszka,dam znać:)

      Usuń
  52. Gratuluję :)
    Serduszko w oknie mną zawładnęło ;)
    Ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będzie w sklepie,to napiszę CI:)

      Usuń
  53. okna prezentują się wspaniale! te serduszka są przepiekne. mysle, że i w moim oknie pięknie by sie prezentowały :)

    ucałowuję, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podobają,pokażę za parę dni inne dekoracje okienne w podobnym stylu.

      Usuń
  54. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)
    Dekoracje okienne śliczne! Serducha świetne :)
    U nas też zajadamy się andrutami :) Kiedyś nadzienie moja mama robiła kakaowe..teraz kupuję masę kajmakową i wystarczy! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodaj trochę marscapone,będzie super.

      Usuń