czwartek, 2 kwietnia 2015

DEKORACJE WIELKANOCNE W KUCHNI I MOJE WZRUSZENIA

Dzisiaj pokażę Wam kuchnie w świątecznej odsłonie.Jeszcze nie wszystko jest gotowe,bo trochę mam do zrobienia:a to poduszki muszą zmienić kolor,tulipany znaleść swoje miejsce w wazonach a stół przystroić nowymi dekoracjami...ale o stole będzie innym razem....bo dzisiaj będzie o wzruszeniu....

Gdy wyjmowałam swoje dekoracje przypomniałam sobie,każdą z Was,która przyczyniła się do tego,że tak ładnie jest u mnie.Wyjmowałam cudowne pisanki od Was,serwetki,zające,kurki i kaczuszki....nawet nie wiecie jak się wzruszyłam i ucieszyłam,że jesteście....obdarowałyście mnie takimi cudami.Dziękuję Wam z całego serca.Podczas rozpakowywania dekoracji,myślami była z Wami.Tak piękne dekoracje dostałam!!!Tyle serca i dobrych gestów!!!To bardzo ważne w życiu aby mieć obok życzliwe osoby .


W kuchni rządzą pastele,w tym roku mięta i róż z odrobiną błękitu.Na okapie powiesiłam swój zeszłoroczny wianek.Bardzo go lubię.


Na mojej ulubionej półce zagościły zające,ptaszek i piękna anielica.Nie wiem czy pamietacie jak mąż mi ją zrobił,no właściwie męza pracownicy,aby być dokłądną:)ale martwiłąm się,czy nie przytłoczy półka tej niedużęj ściany a tu proszę,efekt jest super a do tego jaka radocha w dekorowaniu i aranżowaniu drobiazgów na niej:



OD Ewuni dostałam niesamowity prezent,cudny!!!Same zobaczcie,jakie super kaczuchy,od razu przystroiłam je w odpowiednie kolorki aby pasował do naszej kuchni:


 A wianuszek przystroiłam sama:)

Komoda również zmieniła kolory i dekoracje:


I inne drobiazgi z komody:




A na oknie przycupnęły zajączki,w szklarence swoje miejsce znalazła kurka:



I na koniec jeszcze kilka zdjęć:






I ...jeszcze raz dziękuję,za to,że część z Was przyczyniła się do moich ślicznych Świąt.

45 komentarzy:

  1. Pastele pięknie pasują do świąt. U Ciebie już świątecznie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie są od trzech lat,wcześniej miałam dekoracje żółto-zielone,też mi się podobają ale teraz jest delikatniej,chyba bardziej wiosennie.

      Usuń
  2. Piękne skarby trafiły w twoje ręce. Cudnie cieszysz się i potrafisz docenić serce Tobie podarowane. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,dla mnie takie rzczy w zyciu są ważne,ktoś zrobił coś z specjalnie z myślą o mnie,obdarował mnie czymś lub coś dla mnie zrobił.Jak wiesz,zbieram kule i w tej chwili większość to podarunki od bliskich i za każdym razem wzruszam się,gdy od kogoś dostaję kulę,bo to znaczy,że pamiętali o mnie,o moim wariactwie na ich punkcie i chcieli mi sprawić przyjemność.KAżda z nich jest dla mnie cenniejsza,niż super ciuch,droga torebka czy super biżuteria.Czasami można dostać super prezent ale nie jest od serca,a ja mam to szczęście,że mam obok osoby,które często to serce mi okazują.Buziaki!!!

      Usuń
  3. Pastele to idealne kolorki na wiosenne święta :)
    Hehe,skąd ja to znam-ja też uwielbiam swoją malutką kuchenną półeczkę ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie będzie u Ciebie w te święta :)
    Serce moje skradł wianuszek ze świeczką :)
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wianuszek,to wygrana,więc cieszy tym bardziej.Ja na święta dużo mniej stroję niż kiedys ale teraz mi się bardziej podoba,zawsze w sobotę kupuję tulipany i inne kwiaty i robi sie już całkiem wiosennie.Dziękuję za życzenia!!!

      Usuń
  5. Piękne dekoracje, uwielbiam pastele:) Wesołych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawiązując do kuchni i podarunków, zapraszam do siebie na małe, wiosenno-wielkanocne giveaway :) Pozdrawiam i Wesołych Świąt, Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieczorem,będę miałą troche czasu,więc na pewno wpadne.

      Usuń
  7. Te ażurkowe różowawe jajeczka przepiękne! Zresztą wszystkie ozdoby miłe dla oka...
    U mnie też jeszcze sporo pracy. Jutro zacznie się pieczenie, malowanie jajek, no i ta właściwa aranżacja już stołu na Wielkanoc. Mam wreszcie moje turkusowe talerze, także mogę odetchnąć i kamień z serca... Ufffffff...
    Zyczę Wam spokojnych i rodzinnych świąt kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też sporo pracy i mimo problemów jakie ostatnio mam,głównie zawodowych,jakoś zrobiło mi się radośnie.a powodów niewiele:)))Choc są i dobre ważne rzeczy,rodzina dziś w komplecie,wczoraj zrobiłam z dziewczynami zakupy spożywcze i pogadałyśmy jak dawno nie,dzieciaki zdrowe,uśmiechnięte,a zaraz zacznę to co lubię najbardziej czyli gotowanie,pomalujemy jajka,zrobimy dekoracje i będziemy razem.To daje wielką siłę.Więc będą to miłe dni!!!

      Usuń
  8. bardzo lubię pastelowe dekoracje

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się tak wzruszam wyjmując ozdoby choinkowe... przypominam sobie osoby, chwile... wszystkie te informacje ukryte są w przedmiotach :)))) Pięknie u Ciebie. I chciałam Ci bardzo podziękować, bo właśnie dokonałaś cudu. Ja nie czułam świąt do tej chwili... nie wiem dlaczego tak się stało, Wielkanoc jest moimi ulubionymi świętami a w tym roku coś nawaliło we mnie. Ale już jest ok. Dzięki :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja sie wzruszyłam czytając Twój komentarz,bardzo.To nawzajem poczułyśmy magie Świąt,bo ja do dzisiejszego poranka,raczej nie cieszyłam sie nimi.Ale wstałam,poukładałam sobie w głowie pewne sprawy i pomyślałam co jest najważniejsze.Stąd ten uśmiech na twarzy i radocha,bo cócia parzy kawę w kuchni,druga już wstaje aby pomóc w kuchni,reszta domowników śpi a pies od rana pełen energii cieszy sie,że już wstałam:)))I jak tu nie cieszyc się ,że mamy Święta!!!

      Usuń
  10. O jejku jak pastelowo i ażurkowo:) Pięknie i tak romantycznie. Życzę Tobie szczęśliwych Świąt w gronie najbliższych :) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BArdzo Ci dziekuje,właśnie tego sobie najbardziej życzę:Świąt w gronie najbliższych!!!

      Usuń
  11. Pięknie, klimatycznie, delikatnie, piękne ozdoby. Pozdrawiam i życzę rodzinnych, dobrych Świąt.
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne te Twoje dekoracje! W takich klimatach nie straszna zima za oknem:) Serdeczne życzenia kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas od wczoraj słońce,choć jest bardzo zimno.Bo do tej pory ciągle padało.Ciekawa jestem co będzie jutro.Monika z całego serca,cudownych Świąt!!!

      Usuń
  13. Pięknie pastelowo w Twoim mieszkanku:) Pozdrawiam radośnie i - mimo śniegu jaki u mnie pada;) - wiosennie:)) Niecha te Twoje kolorki tworząc odpowiedni klimat w domu przywoła wiosnę do Serc:)
    Wszystkiego Dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czytam,jak u wielu z Was pada śnieg.Szok!!!Mimo wszystko,życzę pięknej świątecznej pogody!!!

      Usuń
  14. Wspaniale wielkanocnie u Ciebie.. Mi niestety zdrówko nie pozwoliło. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne pisanki - szczególnie te ubrane w koronki i te strukturalne (ręczna robota?) :D
    Wszystkiego dobrego z okazji zbliżających się Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak robiły te pisanki moje blogowe koleżanki!!!Cudne,prawda?

      Usuń
  16. Super dekoracje! Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wpadam na chwilę pomiędzy mieszaniem w bigosie a sprzątaniem :) Beatko chcę Ci z całego serca podziękować za cudowne prezenty!! Kolejny raz mnie zaskoczyłaś i doprowadziłaś do łez, bo nie oczekiwałam i przyznam szczerze, że zrobiło mi się wstyd, że ja nie pomyślałam o czymś dla Ciebie. W każdym razie jeszcze raz dziękuję, dziękuję, dziękuję!!! Wesołych Świąt kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beata,jak nie pomyślałaś????Dostałam jedną jedyną cudowną pocztówkę,właśnie od Ciebie,bo pamiętałaś o mnie.Dzięki!!!

      Usuń
  18. Cudowne dekoracje!

    Beatko!
    Radosnych, słonecznych i Rodzinnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !!!Życzę Ci również cudownych Świąt!!!

      Usuń
  19. Pieknie wygląda Twoja kuchnia w świątecznej szacie. Wesołego Alleluja !!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Radośnie i wiosennie, pięknie :-) ! Najlepsze życzenia zdrowych i rodzinnych Świat :-)!

    OdpowiedzUsuń
  21. Radosnych, spokojnych, rodzinnych świąt

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne te Twoje pastelki, takie urokliwe...To pięknie, że cenisz sobie takie podarunki od serca! Wszystkiego najpiękniejszego Kochana dla Ciebie i Bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem oczarowana!!!! Przepiękne te pastele... Beatko dzięki Tobie i u nas Święta będą piękne - dziękuję!!!!
    Wesołego Alleluja!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam te same wzruszenia ubierając choinkę na Boże Narodzenie :) Super znać takie kochane babeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. O matko! Jestem zachwycona i totalnie oczarowana, szczególnie Twoim pastelowym, barwnym i radosnym stroikiem. I moje kochane owieczki są! <3

    OdpowiedzUsuń