czwartek, 30 kwietnia 2015

OGRODOWE INSPIRACJE

Witajcie w przeddzień majówki!!!U mnie plany jeszczę się nie skrystalizowały,ponieważ nie wiem jaka będzie pogoda a po drugie sobotę mam pracującą:)Na pewno jutro zajmę się znowu moim tarasem i może coś dobrego ugotuję:)W obu przypadkach szukałam inspiracji i mam dla Was super pomysły.Zdjęć będzie sporo i być może coś zauważycie na nich dla siebie:)
Ale zanim będą zdjecia chciałam ogłosić,ze będę się chwalić!!!
Wyobraźcie sobie,że mówj syn na mistrzostwach Polski w Łodzi wraz z kolegami ze sztafety zajeli 
3 miejsce!!!!Ależ to była radość !!!Super chłopaki!!!!

A teraz spora dawka cudowności dla  Was z myślą o majowym wieczorze:





















Większość zdjęć pochodzi ze strony stylowi.pl.polecam Wam ja ,zamieszczają tam cudowne pomysłowe dekoracje.

A jeśli kochacie meble z palet,to kolejne zdjęcia będą dla Was:





A jeśli nie macie dość,jeszcze kilka pomysłów na cudowne miejsca do wypoczynku:








Częśc zdjęć pochodzi z bloga Beaty http://beti-house.blogspot.com/ która zamieściła u siebie świetne zdjecia.

Na koniec kilka zdjęć zrobionych w ogrodzie u naszej mamy:







 Mam nadzieję,że się podobało:)))
Miłego weekendu!!!

13 komentarzy:

  1. O rany, niektóre tarasy/ogrody są po prostu bajeczne... marzenie mieć taki swój... ahh :)
    a jeśli chodzi o palety - jutro planuję wrzucić posta z inspiracjami paletowymi :D część zdjęć też mam ze "Stylowych", ale generalnie mam inne zdjęcia niż Ty znalazłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Synowi (i Mamie:))) zajęcia III miejsca:))) Tarasy piękne (szczególnie przypadł mi do gustu drugi:) Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysły świetne . Mam zamiar w ten weekend otworzyć mój sezon balkonowy ale wszystko zależy od pogody. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, obejrzałam z przyjemnością
    Słonecznej majówki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszyscy kuszą tymi tarasami, ech jak ja bym chciała mieć chociaż balkon troszkę większy. Piękne zdjęcia!
    Zapraszam Cię na moje pierwsze candy: http://wydziwianki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla syna! :) Części z tych zdjęć nigdy nie widziałam więc fajnie było coś podpatrzeć. Chyba moje lampki świąteczne, te z dworu wykorzystam i latem :))) Mówię Ci Beata, że jak ci robole do końca maja nie skończą to chyba mnie szlag trafi, bo chcę sadzić, dekorować i przede wszystkim korzystać z tego tarasu a nie każdego dnia patrzeć na rusztowania. Tylko cierpliwość może mnie uratować hihihi
    Czytałam Twoją wiadomość i nie wiem co wymyśliłaś ale mam nadzieję, że to nie żadne zwierzę haha Jak Cię znam, to zapewne znów się popłaczę po otwarciu...bo Ty mnie zawsze doprowadzasz do łez ;P
    Uściski Słońce Ty moje :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę kilka ładnych inspiracji na małe balkony :) Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdeczne gratulacje dla syna, prawdziwe osiągnięcie :)
    Przepiękne tarasowe inspiracje, tarasy i balkony uwiebiam podziwiać, chyba nawet bardziej niż wnętrza :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Syna i jego kolegów :) I oczywiście dla Was, dumnych rodziców :) Świetne inspiracje. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najpierw Beti a teraz Ty takiego smaka tymi tarasami robicie ;) A mnie aż skręca! Bo za taras to może w przyszłym roku uda nam się zabrać... Piękne inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne aranżacje tylko wybierać. Świetny pomysł z zastosowaniem palet jako siedziska. Pięknie w ogródku u Twojej mamusi. Pozdrawiam serddecznie !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Brawo dla chłopaków !
    Przepiękne inspiracje Dobrze że majówka była ciepła bo inaczej oszalałbym oglądając te cuda :-)

    OdpowiedzUsuń