czwartek, 30 kwietnia 2015

OGRODOWE INSPIRACJE

Witajcie w przeddzień majówki!!!U mnie plany jeszczę się nie skrystalizowały,ponieważ nie wiem jaka będzie pogoda a po drugie sobotę mam pracującą:)Na pewno jutro zajmę się znowu moim tarasem i może coś dobrego ugotuję:)W obu przypadkach szukałam inspiracji i mam dla Was super pomysły.Zdjęć będzie sporo i być może coś zauważycie na nich dla siebie:)
Ale zanim będą zdjecia chciałam ogłosić,ze będę się chwalić!!!
Wyobraźcie sobie,że mówj syn na mistrzostwach Polski w Łodzi wraz z kolegami ze sztafety zajeli 
3 miejsce!!!!Ależ to była radość !!!Super chłopaki!!!!

A teraz spora dawka cudowności dla  Was z myślą o majowym wieczorze:





















Większość zdjęć pochodzi ze strony stylowi.pl.polecam Wam ja ,zamieszczają tam cudowne pomysłowe dekoracje.

A jeśli kochacie meble z palet,to kolejne zdjęcia będą dla Was:





A jeśli nie macie dość,jeszcze kilka pomysłów na cudowne miejsca do wypoczynku:








Częśc zdjęć pochodzi z bloga Beaty http://beti-house.blogspot.com/ która zamieściła u siebie świetne zdjecia.

Na koniec kilka zdjęć zrobionych w ogrodzie u naszej mamy:







 Mam nadzieję,że się podobało:)))
Miłego weekendu!!!

22 komentarze:

  1. O rany, niektóre tarasy/ogrody są po prostu bajeczne... marzenie mieć taki swój... ahh :)
    a jeśli chodzi o palety - jutro planuję wrzucić posta z inspiracjami paletowymi :D część zdjęć też mam ze "Stylowych", ale generalnie mam inne zdjęcia niż Ty znalazłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Synowi (i Mamie:))) zajęcia III miejsca:))) Tarasy piękne (szczególnie przypadł mi do gustu drugi:) Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysły świetne . Mam zamiar w ten weekend otworzyć mój sezon balkonowy ale wszystko zależy od pogody. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, obejrzałam z przyjemnością
    Słonecznej majówki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszyscy kuszą tymi tarasami, ech jak ja bym chciała mieć chociaż balkon troszkę większy. Piękne zdjęcia!
    Zapraszam Cię na moje pierwsze candy: http://wydziwianki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla syna! :) Części z tych zdjęć nigdy nie widziałam więc fajnie było coś podpatrzeć. Chyba moje lampki świąteczne, te z dworu wykorzystam i latem :))) Mówię Ci Beata, że jak ci robole do końca maja nie skończą to chyba mnie szlag trafi, bo chcę sadzić, dekorować i przede wszystkim korzystać z tego tarasu a nie każdego dnia patrzeć na rusztowania. Tylko cierpliwość może mnie uratować hihihi
    Czytałam Twoją wiadomość i nie wiem co wymyśliłaś ale mam nadzieję, że to nie żadne zwierzę haha Jak Cię znam, to zapewne znów się popłaczę po otwarciu...bo Ty mnie zawsze doprowadzasz do łez ;P
    Uściski Słońce Ty moje :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę kilka ładnych inspiracji na małe balkony :) Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdeczne gratulacje dla syna, prawdziwe osiągnięcie :)
    Przepiękne tarasowe inspiracje, tarasy i balkony uwiebiam podziwiać, chyba nawet bardziej niż wnętrza :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Syna i jego kolegów :) I oczywiście dla Was, dumnych rodziców :) Świetne inspiracje. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najpierw Beti a teraz Ty takiego smaka tymi tarasami robicie ;) A mnie aż skręca! Bo za taras to może w przyszłym roku uda nam się zabrać... Piękne inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne aranżacje tylko wybierać. Świetny pomysł z zastosowaniem palet jako siedziska. Pięknie w ogródku u Twojej mamusi. Pozdrawiam serddecznie !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Brawo dla chłopaków !
    Przepiękne inspiracje Dobrze że majówka była ciepła bo inaczej oszalałbym oglądając te cuda :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecam mój ulubiony sklep internetowy Ogrodolandia https://ogrodolandia.pl/. Tam zawsze wybiorę coś do swojego ogrodu :) Przy okazji uwielbiam ich porady ogrodnicze w dziale "blog". Warto sobie poczytać w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne, cudowne:) Każdy ogród jest wymagający. Tu również mogą zainteresować was propozycje od https://iglaco.com na rośliny, narzędzia, maszyny ogrodowe.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszelkie akcesoria i narzędzia do mojego ogrodu zamawiam w sprawdzonym sklepie ogrodniczym - https://ogrod24.com/moble-ogrodowe . Na stronie znajdziecie również liczne porady na temat aranżacji i pielęgnacji ogrodu.

    OdpowiedzUsuń
  19. W ogrodzie przydadzą się także opryski. W tym roku na przykład jest zatrzęsienie mszycy. Dlatego przydać Wam się mogą akcesoria takie jak dysze na lance opryskiwacza: https://agroplast.pl/pl/c/Glowice/81 . Warto wiedzieć, gdzie ich szukać.

    OdpowiedzUsuń
  20. Może zainteresują Cię także maszyny rolnicze? Sądzę, że w wielu przypadkach mogą one także przydać się w ogrodach, przy uprawie różnych roślin. Firma Agrihandler ma w swojej ofercie bardzo duży wybór takich maszyn. Znajdziecie je wszystkie pod adresem https://agrihandler.pl .

    OdpowiedzUsuń
  21. Przekształć swoją przestrzeń zewnętrzną w oazę spokoju z naszymi narzędziami ogrodowymi! Solidna jakość, ergonomia i wszechstronność sprawią, że Twoje ogrody będą kwitnąć. Odkryj przyjemność pracy na świeżym powietrzu - kup teraz! https://ogrod24.com/milwaukee

    OdpowiedzUsuń