poniedziałek, 10 grudnia 2012

ŚWIĄTECZNE MIASTO JAK Z POCZTÓWKI

Wpadłam tylko na chwilę,ponieważ od dziś rozpoczynam porządki świąteczne,nie wiem na co jeszcze znajdę czas.Chciałabym Wam pokazać zdjęcie z mojego miasta rodzinnego,które cudownie wygląda.Wyjątkowo co roku jest pięknie udekorowane.Co prawda nie mieszkam w tej chwili tam,ale lubię właśnie w okresie świątecznym,pojechać tam na spacer.Coraz częściej nasze miasta wyglądają,jak z pocztówki,co mnie bardzo cieszy.Od kilku lat zaczęto przywiązywać wagę do estetyki i przyjęła się piękna moda strojenia w lampki ulice i domy.Już nie odbiegamy od innych europejskich miast.Jeśli będę miała okazję na spacer,po rynku to zrobię zdjęcia i pokażę Wam.A w tej chwili lecę do obowiązków.


8 komentarzy:

  1. Faktycznie jak z pocztowki.. slicznie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest zdjęcie, czy wizualizacja graficzna??? Jak zdjęcie to mnie zatkało z wrażenia (to jest miasteczko w Polsce!),jak grafika to przepiękna!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeniosłaś mnie do bajki!!!
    Pięknie!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest autentyczne zdjęcie,ale nie ja je robiłam.Jak tam będę zrobię więcej zdjęć i pokażę Wam.A miasteczko to Wejherowo,pewnie Wam nic nie mówi ale to miasto niedaleko Gdyni.Urokliwe,ma piękną starówkę,kalwarię z cudownymi kapliczkami,stary klasztor i niesamowity cmentarz z ubiegłego wieku.Chciałam w tym roku w listopadzie zrobić zdjęcia ale jak wiecie rozchorowałam się.JA mieszkam w cudownym rejonie:morze,jeziora,Trójmiasto,lasy,góry....zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanów się z tym zaproszeniem, bo zwalimy Ci się wszystkie!!!

      Usuń
  5. Twoje zdjęcie wypisz wymaluj to moja zimowa wioska może małe miasteczko.Wejherowo znam ,starówka schowana za torami ,wszyscy myślą Wejherowo to dwupasmowa droga.Życzę zdrówka ,sama też wychodzę z choroby małymi krokami.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie u Ciebie, ja jak patrzę na takie obrazki to sobie myślę, czy fajnie by było gdyby taki grudzień trwał cały rok?

    OdpowiedzUsuń