piątek, 25 stycznia 2013

LAWENDOWO WALENTYNKOWE CANDY

Witajcie kochane!Z pewną nieśmiałością chciałabym ogłosić swoje pierwsze candy:)))Dlaczego teraz?Ponieważ zbliżają sie Walentynki !!!A dla mnie miłość,walentynki i randki kojarzą sie nie z czerwienią czy różami a właśnie z lawendą i delikatnym fioletem.Mam też piękne wspomnienia z Francji,gdy mój mąż pierwszy raz pokazał mi lawendowe pola i być może dlatego ten kolor kojarzy mi się z romantycznymi chwilami...Drugi powód dla którego ogłaszam candy,to chęć sprawienia komuś radości,którą ja doświadczyłam,wygrywając różne candy czy konkursy i chciałabym aby jedna z Was miała tyle frajdy otwierając paczuszkę co ja miałam gdy oglądałam podarunki.A warunki?Takie jak zawsze:

ZASADY :
1.Proszę o pozostawienie komentarza pod tym postem,te osoby które chcą wziąć udział w candy(a te osoby,które nie mają bloga o pozostawienie adresu email)
2.Będzie mi bardzo miło,gdy uczestnicząc w moim candy ,te osoby,które jeszcze mnie nie znają zaobserwują mojego bloga.
3.Proszę przekażcie informację o moim candy u siebie zamieszczając baner na swoim blogu.

Zabawa będzie trwała do 14.02.2013 czyli do Walentynek

A co wchodzi w skład candy:
1.Mały uroczy fioletowy lampionik ze świeczką z motywem lawendy,która pięknie się komponuje z lampionem
2.Kubeczek z ceramiczną łyżeczką nie tylko do herbatki:))
3.Świeca zapachowa lawendowa zapakowana w piękny kartonik
4.2 m foletowych wstążek w 5 wzorach
5.Fioletowe tilajty w ilości 6 sztuk
Do paczuszki dołożę serwetki z lawendowymi wzorami:)))W sam raz do dekoracji stołu na randkową kolację:)))

Mam tylko nadzieję,że znajdą się chętne na moją rozdawajkę....bo mam straszną tremę czy komuś sie będzie podobała:)))
Pozdrawiam Was serdecznie!!!!I życzę powidzenia!!!!

217 komentarzy:

  1. Moja droga, zgłaszam się z przeoooogrooooomną ochotą, bo przygotowałaś istne lawendowe cuda:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaaaakie cuda!!!
    Piszę się, może będę miała farta?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, zgubiłam twojego maila a muszę sie coś zapytać!!

      Usuń
  3. ja również ustawiam się w kolejce :D
    Bardzo lubię lawendę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolorki :) To i ja się zapisuję i wierzę w moje szczęście :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się i ja bo uwielbiam lawendę, kojarzy mi się ona z Chorwacją gdzie często wyjeżdżam, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się z chęcią, bo lubię lawenowe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Melduję się:-) Tyle cudeniek:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też ja też chętnie bym to wszystko przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał...ale wypas!
    Ja muszę obcykać to umieszczanie na blogu...:(
    Ale..ale szukam 3 gitar...;)

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja się chętnie zapisuję. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie że mam ochotę! Będę dreptać w tej kolejce! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja dołączę =) . Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudowności.Już raz wygrałam lawendowe candy na innym blogu,mam nadzieję że i tutaj mi się poszczęści.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Lawendowe, czyli fioletowe- "violetowe". To jeden z moich ulubionych kolorów, więc chętnie się zapiszę:)
    buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem bardzo chętna :-) ...i tez mam romantyczne lawendowe wspomnienia z Prowansji :-)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  16. O rety, ale cudeńka!!! Już stoję w kolejce. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojeju cuda! Ja ja ja tez :) /www.finezja.org

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam lawendę więc nie mogę nie ustawić się w kolejce- może w końcu i do mnie uśmiechnie się los:)

    OdpowiedzUsuń
  19. zapisuję się z wielką chęcią:)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie ma co mieć tremy :D nagrody są cudowne - kubeczek (jestem kubkomaniaczką - każdy mam inny) i ten lampionik są genialne :) z chęcią się zapisuję
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. i ja w kolejce przystanę :)))

    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się.

    ewelinajamrozik11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapisuję się :) Pozdrawiam Ania

    http://szydelkoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. No nie!!! nie mogę przegapić. Ustawiam się w kolejce :) i już wklejam banerek u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie piękne kolorki! Wczoraj oglądałam ten zestaw fioletowych wstążek w jednym ze sklepów internetowych i trochę do niego powzdychałam, a ty wchodzę do Ciebie i taka niespodzianka!!!! Super. Te świeczki i kubek i LATARENKA!!! Ach! Biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudami kusisz więc się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. To i ja chętnie spróbuję przygarnąć takie cudka:)) Zapraszam w moje skromne progi http://chatkapuchatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. O rany!!! I mój kolor!! staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam,
    nie posiadam bloga ale przyłączyłam się do obserwujących i napewno nie raz skorzystam z Twoich przepisów.
    Pozdrawiam.
    plakomiec10@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Z wielka ochota zgłaszam się na candy. kocham fiolety, wiec to candy jak najbardziej dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie dołączam do grona oczekujących z nadzieją... ;)

    aga.chrapec@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Same wspaniałości przygotowałaś, więc z pewnością znajdzie się wiele chętnych osóbek:) Uwielbiam lawendę, więc i mnie nie może tu zabraknąć:) Z przyjemnością też dołączam do obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Co za cudowności!
    Chętnie się zgłaszam i czekam na wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam!Nie przejdę obojetnie obok lawendy,ponieważ uwielbiam,zapach,kolor oraz wszystko to co ma w sobie lawendę.Obserwuję bo jest tu ładnie.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniałe cukierasy w moim ulubionym fiolecie:) Oczywiście dopisuję się do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oczywiście, że jestem chętna na takie wspaniałości. Z wielką przyjemnością ustawiam się w klejce. Mam fioletową sypialnie, a te drobiazgi będą pasowały jak ulał do mojej sypialni, gdzie miłość kwitnie;)
    Pozdrawiam
    T.

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbima kolor fioletowy oraz lawende :) jak mogłąbym się więc nie zapisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie wiem skąd trema za takimi wspaniałymi podarkami na pewno ustawi się niezła kolejka :) Ja już się piszę!!! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. jakie slicznosci i ja sie ustawiam w kolejce pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  40. uwielbiam zapach lawendy wiec ustawię się i ja

    OdpowiedzUsuń
  41. Beatko candy jest prześliczne, ale niestety nie moje kolorki.
    Zwolnię miejsce dla kogoś komu napewno rozweselą domowe zacisze.
    Ale śliczności tutaj masz!
    Czekam w takim razie z niecierpliwością na kolejne candy w Twoim wydaniu =)
    Buziaki Kochana! I zdrowiej, zdrowiej szybciutko!

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowne candy z cudownymi nagrodami :D oczywiście stanę i ja w kopiejeczce :D
    Pozdrawiam... Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. cudeńka...zapisuję się i zapraszam do mnie na candy...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. pRZEPIĘKNE CANDY ,te kolorki super,z checią się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  45. Fioletek, mój ulubiony :) Dopisuję się do dłuuugiej kolejki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Pewnie, że chętne są
    Ja również :)Zapisuję się
    Przy okazji zapraszam również na moje candy jeśli masz ochotę

    OdpowiedzUsuń
  47. Z chęcią ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  48. już pachnie lawendą :)Ustawiam sie w kolejce za tymi cudeńkami. dziob81@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się i ja ;))
    mail: asia_gebauer@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Z przyjemnością się zgłaszam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Przygotowałaś śliczne candy, z przyjemnością ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam, dziś po raz pierwszy zaglądnęłam na twój blog i muszę przyznać że bardzo mi się podoba. Z przyjemnością się zgłaszam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Przepiekne candy na ktorym nie może mnie zabraknąc :)Zapisuje sie i oczywiscie z przyjemnoscia obserwuje.
    Pozdrawiam
    Izabela

    OdpowiedzUsuń
  54. Przygotowałaś naprawdę apetyczne cendy i z prawdziwą ochotą się na niego zapisuję:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Z przyjemnością ustawię się w kolejce i zostanę na dłużej :)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Witam serdecznie i z przyjemnością dodaję do obserwowanych i zapisuję się na tak wspaniałe Candy:) Nagrody tym bardziej mnie cieszą, że uwielbiam fiolety i lawendę i już nie mogę się doczekać gdy mogłabym udekorować swój pokój tymi smakołykami i poczuć tę cudną woń:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Zapraszam: http://kramikzcukierkami.blogspot.com/p/zgos-swoj-konkurs.html

    Możesz tam zareklamować swoje CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  58. ahh zgłaszam się i obserwuję z wielka przyjemnością:) mój email:sylwia1906@o2.pl
    Podarki są niesamowite!:)
    obserwuję jako sylwia

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja też ustawię się z radością w kolejce :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. ooo, jakie zacne candy! Ustawię się, choć szczęście jeszcze do mnie nie zapukało w przedmiocie rozdawajek...

    Obserwuję jako Magdalena Adamiak

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Po takie cuda warto ustawić się w kolejce nawet na pół miesiąca :O)
    http://waiwona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Taki kubeczek! A lampionik! I cała reszta! Też się wpraszam grzecznie.

    OdpowiedzUsuń
  63. Z ogromną przyjemnością ustawiam się w kolejce po te cuda :)

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  64. no jak to się może komuś nie podobać ... mnie się podoba i to bardzo, bo uwielbiam lawendę, ustawiam się więc w kolejce :)
    info na pasku bocznym
    http://realkowyswiatrybki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Pytasz czy się podobaja? Dla mnie to sa idealne nagrody:) Może mi sie poszczęści:)Jestem u Ciebie 1 raz, zostaje jako obserwator - isza.
    Banerek na deco-szuflada.blogspot.com
    A jak lubisz okragłe poduszki i pudełka to zapraszam na moje Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Zdecydowanie wezmę udział ponieważ mam fioletowy pokój i wiele tych wspaniałości będzie u mnie pasować :)
    Banerek wisi na blogu po lewej stronie gdzie gromadzę candy :) - może kiedyś w końcu coś wygram hehe

    A zapraszam na blog http://kamira90.blogspot.com tam znajdziesz banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  68. To i ja się ustawię w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  69. ja bardzo chętnie, uwielbiam motywy lawendowe! obserwuję jako Ilona

    OdpowiedzUsuń
  70. Kolejka taka jak u mnie, ale spróbuje, bo same cudowności.

    OdpowiedzUsuń
  71. Super cukieraski! Ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  72. Co za cudenka!!!! Ale mam na nie chrapke:D Moj ukochany kolorek....ojjjjj tak by mi sie przydalo:D
    Oczywiscie zglaszam sie i benerek na koziolekhobby.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Śliczne candy-ustawiam się w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  74. Och, cudne rzeczy chcesz nam podarować :).

    Zapisuję się i mam cichutką nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    Prośba :).

    Od 9 do 23 lutego mnie nie ma w związku z tym mam prośbę. Jakby to mi się poszczęściło w losowaniu żebyś na mnie poczekała :).

    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  75. Uwielbiam lawendę i wszystko co z nią związane. Piszę się:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Przepiękne prezenty przygotowałaś. Nie da się im oprzeć dlatego też się chętnie zapisuje do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Lawendowy zestaw słodkości wspaniały !!!!
    Chętnie dołączę do zabawy i pomarzę sobie o tych przepięknych prezentach, bo na więcej nie liczę.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  78. Wspaniałe prezenty, i w dodatku w kolorze, który ostatnio "za mną chodzi" :) Z przyjemnością zagoszczę na stałe wśród Twoich obserwatorów, banerek już wklejam i czekam - z nadzieją, że mi się poszczęści - na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja też z przyjemnością zapisuję się do zabawy, gdyż nagrody są super :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  80. oczywiście i ja sie zgłaszam jako chętna do tego przepięknego zestawiku :) Lawende uwielbiam i znoszę wszystko co znajdę z jej motywem i zapachem do sypialni :) nawet pościel spryskuję jej aromatem hihihihi :) oczywiście dołączam do obserwowanych bo przepięknie u Cibie :)

    zapraszam równiez do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Nie może mnie tu zabraknąć skoro rozdajesz skarby fioletowe ;) Pozdrowionka ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Dziś odkryłam lawendowego bloga ;) i oczywiście ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Śliczne prezenty przygotowałaś. Chętnie dołączę do zabawy. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  84. Witam, obserwuję i chętnie staję w kolejce po te cuda,
    kat-sar@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. Wspaniałe candy, ustawiam się w kolejce, baner umieściłam na stronie: http://mojehandmade-dabo.blogspot.com/. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. Uwielbiam lawendę - zgłaszam się więc :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  87. Zgłaszam się! Uwielbiam lawendę, uspokaja mnie i poprawia nastrój...
    obserwuję i dodałam banerek.
    rincewind9998@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Z prawdziwą przyjemnością się zapisuję :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Przecudowne prezenty, nie wiem czym bardziej się zachwycać :) Pozdrawiam :)
    http://6ranowmigotkowie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Zapisuję się na te wspaniałości:) Kto wie, może będę miała szczęście?:))

    Pozdrawiam Serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  91. i jeszcze ja:) ustawiam się w kolejce po takie cuda i zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  92. Uwielbiam lawendę!Sama też urządzałam podobny konkurs.Ale Twoje cukierasy są jedyne i niepowtarzalne.Latarenka kusi ,świeczki uwielbiam,a wstążeczki przydałyby mi się baaardzo!Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  93. Zapisuję się z przyjemnością. Fiolet jest moim głównym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Ja także się zapisuję, nie opuszczę takich cuudów, za nic :D

    OdpowiedzUsuń
  95. Ale tu chętnych łał jak przystało na depech'kę jestem
    w kolejce 101 :))) Moja szczęśliwa liczba trzymam za siebie kciuki
    ojjojojo :) pozDrawiaM :***

    OdpowiedzUsuń
  96. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  97. Cudowne lawendowe candy ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  98. Ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  99. Ale piękne fiolety!!!!Trafiłam tu przypadkiem i spróbuje szczęścia u Ciebie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  100. Zgłaszam się i z ogromną chęcią dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  101. och!, trafiłam do Ciebie całkiem przypadkiem, a tu takie cudowności na pokuszenie :))) zgłaszam zatem chęć udziału w zabawie :)
    pozdrawiam cieplutko :))))

    OdpowiedzUsuń
  102. No proszę, martwiłaś się, czy znajdą się chętne na Twoje cukierasy, a ja się martwię, czy w ogóle mam jakiekolwiek szanse, aby je zdobyć.

    Z przyjemnością przedłużam ogonek i czekam na wyniki.

    Pozdrawiam, Atramk

    OdpowiedzUsuń
  103. Piękne,romantyczne-w sam raz na walentynki:)
    Spróbuję szczęścia,gdyż 14.02 mam czwartą rocznicę ślubu:)))
    pozdrawiam ciepło:)!

    OdpowiedzUsuń
  104. I mnie proszę dopisać do listy chętnych, piękne cukiereczki przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  105. Ja również uwielbiam lawendę, w moim białym domu znalazło się nawet miejsce na lawendową łazienkę, gdzie poza lawendowymi ścianami są też lawendowe obrazki, lawendowe świece i lawendowe ręczniki. Ot, taki bzik :) Zresztą, ten kolor i zapach relaksują, czyli to wprost wymarzone właściwości do łazienki, w której mam brać relaksującą kąpiel :) Dlatego z ogromną radością, choć kolejka strasznie długa, zapisuję się do Twojej zabawy i dołączam do grona stałych obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Cudowna fioletowa niespodzianka, uwielbiam lawendę więc szybciutko się ustawiam :)I pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  107. Zapisuję się na te cuda :):):)

    OdpowiedzUsuń
  108. Ach, takie cudowności!
    Zgłaszam się oczywiście,
    obserwuję a baner u mnie na blogu :)
    Serdecznie pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  109. Same śliczności do wygrania, więc grzech się nie zgłosić. ; )
    Zaczynam obserwować, baner jest już na moim blogu. : )
    life-of-modeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. O KURCZE KOLEJKA NIESAMOWITA!!!ALE JA TEZ SIĘ USTAWIE A JAKŻE!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  111. Zgłaszam się i ja; haftyline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  112. Jestem maniaczką kubków więc nie mogę odpuścić, no i ten lampionik... Bardzo fajny blog, cieszę się, że tu trafiłam.

    Zapraszam również do mnie na Candy ;)

    http://paulaczekanawene.blogspot.com/2013/01/candy-na-pierwsze-urodziny.html

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  113. Rozdawajka jest świetna. Z racji tego, że skusiłaś mnie, a praktycznie nigdy nie biorę udziału w takich akcjach(niestety nie mam do nich szczęścia) ustawiam się w kolejce. A nóż widelec się uda.:d

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  114. Piękne lawendowe dodatki. Zgłaszam się i ja! banerek u mnie na blogu, gdzie również zapraszam.
    Pozdrawiam
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  115. piękne dodatki ;D
    zgłaszam się ;D obserwuje i wrzucam banerek ;D Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  116. Oj, długo szukałam końca tej długiej kolejki, ale znalazłam :) i też się zapisuję.
    Same "przydasie" serwujesz. Cudne.
    Liczę zatem na szczęście i pozdrawiam cieplutko.
    I do siebie zapraszam w wolnej chwili:
    http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  117. O jaaaaa
    zgłaszam się zgłaszam,jak mogłabym się nie zgłosić przecież KOCHAM FIOLET < 3
    Mam przeogromną nadzieję, że wygram.Będę trzymać za sb kciuki.
    W moim pokoju większość rzeczy jest tego koloru, więc parę dodatkowych ozdób nie zaszkodzi. Pozdrawiam i zapraszam:http://violettxq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  118. Piękne fiolety. Zakochałam się od pierwszego spojrzenia. Mam nadzieję, że się u mnie pojawią.

    OdpowiedzUsuń
  119. Ja rowniez uwielbiam kocham szaleje za kolorem fioletowym i oczywiscie za lawenda taki zestawik to marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  120. mój ulubiony kolor dlatego nie może mnie tutaj zabraknąć :)

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  121. Ech, co za długa kolejka... Ale spróbuję :) Zapraszam też do udziału w candy u siebie
    http://lamiacasa24.blogspot.com/2013/01/moje-pierwsze-candy.html
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Kurczę, końca kolejki nie widać... ale może ostatni będą pierwszymi? Uwielbiam zapach i kolor lawendy!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  123. ależ cuda...kocham motyw lawendy i kolor fioletowy...a teraz mam pokój zielony z fioletowymi dodatkami i te cuda idealnie by mi pasowały...

    http://katerina-cala-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. zgłaszam się :)
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com
    obserwuję jako: Kasia

    OdpowiedzUsuń
  125. Melduje, ze dopelnilam obowiazkow osoby kandydujacej do tytulu "Lawendowej Lady";)))
    Zatem... oficjalnie zglaszam moja kandydature:)

    OdpowiedzUsuń
  126. Jakie cudowności, idealne do mojej kuchni! Zgłaszam się z ogroomną przyjemnością!:) ela.remer@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  127. Romantyczne śliczności. Banerek zamieszczony. Czas stanąć w kolejce:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  128. Jakie cudowne candy! Patrzę i patrzę, oczy mi się do wszystkiego śmieją i nie potrafię zdecydować, co podoba mi się najbardziej! Tak mi lawendowo teraz :) Jak w Prowansji! Zapisuję się do zabawy z wielką nadzieją. Przydałoby mi się trochę relaksującej lawendy w tym stresującym czasie!

    Pozdrowienia!

    arimor

    arimor@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  129. Piękne prezenty! Ja uwielbiam fioletowy, co można zobaczyć na moim blogu ;) Będę z niecierpliwością czekać na wyniki - może mi się poszczęści :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  130. Jakież wspaniałe nagrody! Nic dziwnego, że tyle chętnych. No, ale staje w kolejce, może akurat do mnie uśmiechnie się szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  131. Wszystko takie piękne, tak więc zapisuje się!
    kasiamic1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  132. Sliczności! Ja również się zapisuję. Pozdrawiam, http://obcapodslaskimniebem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  133. I ja się zgłaszam, gdyż, ponieważ nagroda jest w moich najukochańszych kolorach i melduję, że już jestem w niej na zabój zakochana :-))

    OdpowiedzUsuń
  134. Piękne kolory..Zawsze je uwielbiałam. Zapisuję się z może się uda :))
    http://moje-handmade-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  135. Po takir cuda się nie zgłosić? :) Koniecznie ;) Jeszcze taki kolor :) Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam, cudny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  136. Piękny zestawik, ustawiam się do kolejki i pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  137. Zgłaszam się :)
    Juz dodaje banerek na bloga :P
    :)

    OdpowiedzUsuń
  138. Kocham lawendę... staję więc w tej ogromnej kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  139. po takie cudeńka i ja się ustawiam w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  140. Uwielbiam lawendę i wszystko co lawendowe, więc nie może mnie tu zabraknąć
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  141. ojejeciu fioletowy zawrót głowy :))) nie może mnie w takim razie zabraknąć wszak to mój ulubiony kolor :))
    staję cichutko w kaciku i czekam na wyniki :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  142. Z ochotą się zapisuję. Zapraszam na moje candy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  143. Zgłaszam się :)
    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  144. Ustawiam się w kolejce :)
    kaasaii66@gmail.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  145. Pierwszy raz do Ciebie trafiłam... po słodkim śladzie cukierasków ;-)))
    Jeszcze żadnego nie wygrałam więc... może tym razem się uda ;-)))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na zwiedzanie... na Candy jeszcze nie mam odwagi ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  146. Ustawiam się w kolejce po te Lawendowe cuda,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  147. Kocham fiolety, i uwielbiam lawendę.Ustawiam się w kolejce i cierpliwie czekam.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  148. Końca kolejki nie widać, ale spróbuję...cudne nagrody, a może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  149. A może mi dopisze szczęście? Chętnie zaobserwuje :)

    Pozdrawiam,
    Nadia

    nadi.a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  150. I ja się zgłaszam i do mnie zapraszam :-)
    Uwieeeeelbiaaaam lawendę i wszelkie fiolety :-)

    OdpowiedzUsuń
  151. zgłaszam udział :)
    obserwuję jako guma-balonowa
    baner na blogu http://madnessandmagic-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  152. Zapisuję się :) w lutym mam urodzinki to może mi się poszczęści :) przy okazji zapraszam na candy do mnie http://pearllart.blogspot.com/2013/01/candycandycandy-wielkanocne.html

    OdpowiedzUsuń
  153. Zgłaszam się do udziału w konkursie :)
    Kocham zapach lawendy <3 i uwielbiam ten kolor!
    Adres e-mail: katuska2@o2.pl
    +obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  154. "...Mam tylko nadzieję,że znajdą się chętne na moją rozdawajkę....bo mam straszną tremę czy komuś sie będzie podobała:)))" - chyba żartujesz?Takie cuda?Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  155. Oby się udało! joanna-h@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  156. Kolejka ogromna, ale zapisuję się z przyjemnością, bo candy piękne i bardzo przydatne ;-) Pozdrawiam serdecznie, zapraszam również do mnie,
    http://sweet-arthome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  157. Zgłaszam się! Moje kolory!
    86paulina@wp.pl
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  158. Obserwuje jako: always fashionable
    Banner: http://thedellashow.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  159. ooooo jaka dlugasna kolejka po te cudaaaa,i ja tez tu stane moze sie poszczesci http://swiatkasiuleczki.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  160. Wspaniałe i aromatycznie! Stanę i ja w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  161. Bardzo chętnie zgłaszam się do zabawy i zostaję na długo u Ciebie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  162. Bardzo, bardzo, bardzo, ale to bardzo, bardzo bym chciała dostać to w swoje łapki. Oj, bardzo :)
    Zgłaszam się i chyba będę trzymać za samą siebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  163. zgłaszam się i ja :) dołączam do obserwatorów, banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam cieplutko
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  164. Zgłaszam się z wielką chęcią :)
    mój email : olusia29112@wp.pl
    banerek już wisi na moim blogu
    angie-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  165. Z wielką chęcią sie zgłaszam do tego candy i dołączam do obserwatorów bloga.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  166. Hihi:)
    Myślę, że pisząc post o Candy nie spodziewałaś się tylu chętnych:)
    Ja z wielką przyjemnością dołączę do zacnego grona:)
    Ściskam i pozdrawiam:) i nieśmiało w me progi zapraszam:)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  167. Jestem fanka lawendy więc chętnie staje w kolejce.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  168. Kubeczkiem i lampionem już skradłaś moje serce. :) Dopisuję się i ja, a co! Zobaczymy jak tam z moim szczęściem w tym roku jest. :D Obserwatorką zostaję z miłą chęcią. Już się nie mogę doczekać wyników. Pozdrawiam serdecznie, Piwi,

    http://odskocznia-piwi.blogspot.com/p/candywymianki.html

    OdpowiedzUsuń
  169. ustawiam się i ja w tej dłuuugiej kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  170. Kocham lawendę i wszelkie fioletowości więc nie może tu mnie zabraknąć w kolejce :-)
    I zapraszam na moje smaczne candy :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  171. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce:) może będę miała szczęście:)

    PS: będzie mi bardzo miło, jeżeli weźmiesz udział również w mojej zabawie:
    http://krociutka.blogspot.com/2013/02/zapraszam-na-candy.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  172. tak się martwiłaś, czy komuś spodoba się Twoje candy a tu o - całe mnóstwo komentarzy i jeszcze mój :)
    zapisuję się chętnie, bo śliczne są Twoje upominki
    pozdrawiam serdecznie
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  173. Ale kolejka!
    Ale ustawiam się i ja.
    Banerek na:
    http://galeriaartbeataraczynska.blogspot.com/

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie(również na candy)

    OdpowiedzUsuń
  174. i ja jestem, i ja poproszę :))))
    baner wrzucam do siebie: www.yupiorka.blogspot.com

    i zapraszam czasem do siebie też :) pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  175. Z miłą chęcia ustawiam sie w kolejce, cukieraski przecudne wstązki piękne akurat na moje jajeczka, ale oczywiście czekam na wyniki może mi sie uda :)
    Banerek na bocznym pasku i z miła chęcia zostaję Twoim obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  176. Piękności!!!
    zgłaszam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  177. ojej... takie piękne... ja zawsze mam pecha, nigdy nic nie wygrałam ale może chociaż ten raz w życiu mi się uda :) zgłaszam się :D a ponieważ bloga nie posiadam, to podaję maila: cohullen_druith@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  178. uwielbiam takie dekoracje
    zgłaszam się:)
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  179. Cudowne ! uwielbiam fioletowy kolor :) !!
    oczywiscie zapisuje sie :P
    Pozdrawiam
    zapraszam do mnie :
    http://mojamalaskandynawia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  180. nie można przejść obok takich cudowności obojętnie !
    Piękne dekoracje! Spróbuję szczęścia :) Więc się zapisuję...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  181. biorę udział:)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  182. Witam :) również się zgłaszam :) A przy okazji zapraszam na Magiczne Candy u siebie http://www.szczyptamagii.blogspot.com/2013/01/magiczne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  183. Staję w kolejce z myślą o mamie, bo ona jest zagorzałą fanką i lawendy i fioletu. Gdyby mi się udało, miałaby niespodziankę na swoje zbliżające się urodziny :)
    Banerek na http://kilkascian.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  184. lawendowe motywy oraz lawendowy kolorek to jedne z moich ulubionych więc zgłaszam się z miłą chęcią :)
    86malina@gmail.com
    http://86malina.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  185. Cudowności i w pięknych kolorach!
    Ustawię się w kolejce...
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    www.oo-lexiesart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  186. jejciu piekne fioley o rety ;)
    staję na koniuszku tej kolejeczki
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  187. Już czuję zapach tej lawendy,czyli wakacji,beztroski,wypoczynku...ech rozmarzyłam się.
    Z ogromną przyjemnością zapisuję się na te lawedowe cudeńka.Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie- Nowicjusz blogerowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  188. Ale cudne candy ;p
    Uwielbiam lawendę ;d
    Z wielką chęcią się zapisuję ;p

    Pozdrawiam:
    jagoodowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  189. zgłaszam się ! świetne nagrody ;D

    OdpowiedzUsuń
  190. Lawenda - kolor i zapach mojego życia :) zgłaszam się :)

    Joanna
    kabanos_25@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  191. Jejku .... lawendowy ... moj ukochany :-) :-) nawet slub i wesele mialam w kolorze lawendy :-) wiec zapisuje sie i ja :-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  192. Lawendowy blog uwielbia wszystko co lawendowe więc ustawiam się chętnie w kolejce choć jak widzę chętnych nie brakuje..Super Candy pozdrawiam i zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  193. lubię fiolety więc staję w kolejkę

    OdpowiedzUsuń
  194. również ustawiam się w kolejce. Banerek na blogu jest :)

    OdpowiedzUsuń