czwartek, 25 października 2012

JESIENNE KLIMATY...

Dopiero niedawno zauważyłam jak piękne barwy przybrały drzewa,bo przecież jesień jest w pełni.Kilka dni temu udało mi się zrobić zdjęcia pełnych kolorów drzew i marzy mi sie długi spacer po jesiennym parku.Być może w weekend znajdę czas i będę mogła wybrać się na spacer.Niestety u nas pogoda nie nastraja pozytywnie,pada,wieje wiatr i zrobiło sie bardzo zimno....no cóż czasem słońce czasem deszcz:)))



Oczywiście jak co roku poddałam sie urokowi dyń i kupiłam kilka pięknych okazów.Już za parę dni zrobię dyniowe dni i na pewno ugotuję dyniową zupę,ciasto i pewnie jeszcze kilka innych smakołyków,które na pewno umieszczę tutaj.Dynię odkryłam stosunkowo niedawno i bardzo żałuję,że tak późno.Jeszcze do niedawna na naszym stole gościła tylko dynia w occie a teraz poszerzam menu.

Okazuje sie,że mój kot Misza też bardzo lubi jesiene klimaty:)))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz