piątek, 19 października 2012

KULINARNE PORADNIKI-POLECAM NOWE KSIĄŻKI

Wczoraj przez przypadek znalazłam się w okolicach księgarni Empik i oczywiście nie mogłam przejść nie wchodząc choć na chwilę.I okazało się,że na półce odkryłam dwie nowe pozycje,które kupiłam i chciałabym je Wam polecić.Jedna z nich to:"MammaMia prawdziwa kuchnia włoska"Cristiny Bottari.Książka podzielona jest na poszczególne działy podobnie jak nasze obiady:zupy,przystawki,pierwsze dania,pizze,drugie dania mięsne,drugie dania rybne,dodatki warzywne ,desery,przetwory.Przepisy są świetnie opisane a zdjęcia wyjątkowo piękne.Wiele z tych potraw na pewno wypróbuję bo nie są zbyt skomplikowane a już czuję ich zapach.....
Druga książka to "Dania niskotłuszczowe",zamieszczono w niej bardzo dużo przepisów o niskiej zawartości tłuszczu ale również niskokaloryczne a smaczne i pięknie wyglądające.Podobnie jak poprzednia książka jest podzielona na przystawki,zupy itd,dlatego możemy skomponować całodzienne posiłki,zdrowe i smaczne.
A najmilszą niespodziankę zrobiono mi przy kasie księgarni,ponieważ okazało się,że do niedzieli w naszym sklepie Empik jest rabat na wszystkie książki w wysokości 20%.To była bardzo miła niespodzianka:))





 


 



1 komentarz: